{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Mærkeligt at det er et nødvendigt tiltag! {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/krimi/taxabranchen-vil-goere-chauffoerers-sex-med-kunder-ulovligt

Det er mærkeligt at det er nødvendigt at lovgive om at Taxa chauffører IKKE må have sex med kunder.
For det burde da være ganske naturligt, at dette på ingen måde må foregå.

Men desværre har der været en del voldtægter/overgreb begået af Taxa chauffører, specielt ikke-etniske danskere, som har udnyttet fulde kvinder til at voldtage dem.

Det er jo netop en Taxa man tager for at komme sikkert hjem, et tillidsforhold som på ingen måde må brydes.

Og, som hvis det brydes, skal 'taxseres' hårdt ved strafudmåling.

Hvordan ser I på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 15 kvm asbest tagplader 4.000 kr.
  • Utæt samling/pakning ved blandingsbatteri i bruseniche 500 kr.
  • Klippe hæk 1.250 kr.
  • Skifte fastsiddende bruseslange 500 kr.
  • Hvepsebo 800 kr.
  • Reparation af robotplæneklipper 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkeligt at det er et nødvendigt tiltag!
  • #1   14. jun Jeg ved ikke, om mine skrevne ord, kan sige mere. Men hvis man klæder sig ud som en gammel Heks, så bliver man garanteret ikke voldtaget.

Og hvad mener jeg egentlig om det ......

Jeg synes mange unge kvinder, går udfordrende klædt, det kan være grænseoverskridende, er det OK ??

Det får mig til at tænke over Nyhavn i gamle dage, der stod der unge kvinder i let påklædning og det inviterede til Sex, sådan ser jeg det også i nattetimerne ...... ??

• #2   18. jun Hej med jer to. Uanset påklædning burde man kunne være i fred og ikke mindst i en taxa, men desværre findes der ikke danske chauffører om aftenen og natten i byerne mere.
    Jeg kører aldrig i taxa selv, men vil dog stærkt fraråde forældre at bede sine døtre om at tage en taxa aften/nat i byerne.
    Hele taxabranchen er efterhånden overtaget af muslimske mørkemænd der ikke kan tale dansk.
    Kan i huske de gode gamle dage hvor alle taxa chauffører var uniformerede, åbnede døren for kunderne og bar bagagen ud af bilen smiley

• #3   20. jun Hej kære Cody. smiley

Jeg har ikke haft oplevelsen af at se uniformerede taxa chaufførere.

Men jeg har 3 gange, for nogle år siden, oplevet ubehagelig adfærd af ikke-etniske chauffører.

Jeg var ikke klædt 'udfordrende', men åbenbart nok til at det blev påtalt.

Som nævnt i oplægget så SKAL man kunne tage en taxa hjem, UDEN på nogen måde at blive antastet af en chauffør.

• #4   25. jun Jeg er 100% enig i, at kvinder skal da bare klæde sig, som de vil, ingen tvivl om det, men I må da indrømme, at let påklædning fremmer lysten, vil jeg mene.

Og hej til Cody, jeg kan ikke huske uniformerede taxa chauffører, men jeg kan godt huske, den service du nævner, det var da service smiley

• #9   9. jul Det kan jeg godt forstå Polle, du er bange for at blive voldtaget smiley smiley smiley

• #10   9. jul Du indikere med dit "profilbillede", at du både er en kvinde/mand smiley smiley smiley

Kommentér på:
Mærkeligt at det er et nødvendigt tiltag!

Annonce