{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
105 visninger | Oprettet:

"Uforståelig" p-bøde? {{forumTopicSubject}}

"Uforståelig" p-bøde?

https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-11-21-tine-fik-uforstaaelig-p-boede-det-har-jeg-aldrig-oplevet-foer

"Tine fik "uforståelig" p-bøde: - Det har jeg aldrig oplevet før.

Europark har været flittige i Horsens og uddelt bøder til bilister, der undrer sig over årsagen til en kontrolafgift på 795 kroner."

Knap 800 kroner ekstra for en dyne blev en temmelig dyr dyne!

Jeg mener, at det er vanvittigt, at udskrive en bøde på 795 kroner for 2 centimeter udenfor en åben bås!

Det virker som om, at det kun drejer sig om at tjene penge til Europark selskabet?

Har du oplevet noget lignende?

Kommentarer på:  "Uforståelig" p-bøde?
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 143 Svar: 1.828
    #1   21. nov Europark er et mafia firma

Vi skal dog ikke glemme at det er kommunen som giver dem tilladelse at lukrere på den måde.

• Peter P
    Peter P Online Tilmeldt:
    feb 2017

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 118
    #2   21. nov Europark og andre private parkeringsselskaber er netop private firmaer. De fastsætter reglerne for deres helt egne parkeringspladser, og for de pladser de administrerer for andre ejere, fastsætter de reglerne sammen med ejeren.
    Men i begge tilfælde drejer det sig udelukkende om at enten sikre et flow af biler på parkeringspladsen eller også om at tjene maksimalt på folks behov for at parkere.

Private parkeringsselskaber er sat i Verden for at tjene penge til deres ejere, og ikke for at yde en god service over for bilisterne/brugerne. Deres parkeringspladser, deres regler.
    Det skal vi huske som brugere af disse private parkeringspladser.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 143 Svar: 1.828
    #3   21. nov Peter

Du har helt ret, de private virksomheder er der ikke for at servicere kommunen og sørge for ordentlige forhold, de er penge griske virksomheder, og især europark.

Jeg ved ikke om du kender til deres neben geschaft, de opkøber ti år gamle fart og parkerings bøder i alle lande i EU og de kan lovligt spore og sende opkrævninger til alle som har været uheldigt eller er blevet forvirret af udenlandske situationer.

Og hvad gør man når man får en bøde opkrævning som er ti år gammelt fra et land men muligt ikke kan huske at have været der, eller kørt igennem.
    De har tjent styrtende på den slags.

Jeg mener at deres parker pladser ikke som du skriver er deres private pladser, her i byen kontrollerer de Alle parkerpladser i byens .

Og deres metoder er for at skrive det mild, meget lumsk. Meget lige med Mafioso smiley

• cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 16 Følgere: 66 Emner: 143 Svar: 2.695
    #4   22. nov #3
    Og deres metoder er for at skrive det mild, meget lumsk. Meget lige med Mafioso jvf. JoJo

Jeg er helt enig med JoJo. Alt for mange får uforståelige bøder.

Der har været problemer med automater samt apps, som ikke har registreret rigtigt, hvorefter folk har fået en bøde, trods de intet forkert har gjort. Men det er parkeringsselskaber fuldstændig ligeglade med, og argumenterer for at bøden ikke kan tages retur.

• #5   22. nov Fik én fra et fra et P-selskab Jylland, hvor jeg skulle ha' holdt et sted i Hvidovre, hvor jeg aldrig kom, og havde været i en af mine klubber den dag

Det var godt nok mit registreringnr., men ikke min bilmodel, så det viste sig P-vagten havde skrevet forkert nr.

Så det blev gudskelov afblæst.

Til gengæld fik jeg en bøde i Nyropsgade af Kbhs. Komune, selvom jeg havde betalt i parkometeret, men havde glemt, at jeg var kørende i en lejebil og indtastet mit eget nr., og min egen stod på aut. værksted, hvilket kunne konstateres ved at ringe dertil, men det gad de ikke, så jeg måtte betale 795 kr, mere.

• #6   23. nov #5 Madonna

For et års tid siden, havde en SuperBrugs hvor jeg køber ind indført Europark til at skrive bøder ud på parkeringspladsen!

Dette førte til, at brugsen tabte en hel masse kunder, fordi de kom til at betale 795 kroner ekstra, for at købe 1 liter mælk osv.!

Efter nogen tid, måtte brugsen undskylde mange gange overfor deres kunder og måtte opsige Europark!

Der blev så igen fri parkering på brugsens parkeringsplads areal, så vi kunder igen kunne købe ind, uden at komme ud til en vanvittig ekstra regning, for 2 centimeter parkering udenfor en åben bås, eller andet pjat!

Så ja jojo - Europark er et mafia firma!

Kommentér på:
"Uforståelig" p-bøde?

x