{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
133 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
31. dec 2021
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 143 Svar: 1.824

De fire effekter af sabotagen i østersøen {{forumTopicSubject}}

Udover hvem der er skyldigt er der tre effekter som er vigtigt.

1 For det første skabte sabotagen FRYGT og usikkerhed.
Har vi nok gas til vinteren, hvad med prisen, som steg 30% efter sabotagen af de to ledninger.
Utrygheden var til at få øje på in Europa.

2 Splittelse
Ligesom her på debatten bliver der pointet fingeren i alle mulige retninger, mange partner in EU, Nato og USA er blevet beskyldt alt imens Rusland er uskyldigt, dette har de jo selv sagt.
Så er er der splittelse bland alle involverede.
Den Polske udenrigsminister Sikorski takkede med de samme USA for handlingen og forærede Putin nogen points, Den Russiske talskvinde Maria Zakharova greb chancen med de samme og erklærede international sammensværgelse som årsag.

3 Meget belejligt blev alle opmærksomhed mod annektering af de fire områder in Ukraine blev fjernet, og det er stadigvæk sabotagen af de to ledninger som skaber overskriften.

Jeg har sakset lidt fra forskellige sider, men jeg har min tanke når jeg ser de tre effekter på skrift om hvem havde mest interesse.

Når dette er sagt så er der meget muligt andre interesser som jeg har overset og som ændrer billedet.

Og dem må du meget gerne komme med smiley

Kommentarer på:  De fire effekter af sabotagen i østersøen
  • Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 134 Emner: 749 Svar: 4.110
    #1   30. sep Om vi har nok gas til vinter har da intet med sabotagen på de to NS-rør at gøre, da vi jo siden 1. september ikke fik gas fra NS 1 og NS 2 har aldrig været i drift.

• #2   30. sep Jeg venter til næste uge med at gætte hvem. Fra søndag skulle det blive muligt at komme ned og se skaderne, og så kommer der måske lidt flere oplysninger.

Dog vil jeg sige, at det må være nogen, der er i stand til at dykke ned, og i stand til at fremstille kraftigt sprængstof.

Ligesom mange andre er jeg urolig.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 134 Emner: 749 Svar: 4.110
    #3   30. sep De tyske sikkerhedsmyndigheder er overbeviste om, at der var brug for højeffektive eksplosive stof for at afbryde Nord Stream-rørledningerne i Østersøen. Ifølge oplysninger blev det beregnet, at sprængstoffer med en effekt svarende til 500 kg TNT skal være brugt til at ødelægge rørene.

Kommentér på:
De fire effekter af sabotagen i østersøen

x