{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
254 visninger | Oprettet:

Vanvittigt {{forumTopicSubject}}

En kurturberiger fik 30 dages fængsel for "uagtsom manddrab" han kørte over for rødt og dræbte en pige på 21 år på stedet. Han kørte for stærkt, men retten mente ikke at det var vanvid kørsel på trods af flere bøder for at køre over for rødt.

Det må være noget af en øjenbæ i ansigtet på de efterladte.

https://www.youtube.com/watch?v=rOleeanz-Wc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vanvittigt
  • #1   25. aug 2021 Fandens også Polysl - der fik du lige ødelagt min dag smiley

  • #2   1. sep 2021 Jeg har tanker til de efterladte, hvilke følelser og ubeskriveligt en afmagt de må have, jeg forstår ikke vores retskendelser, 30 dage for et liv, jeg mangler ord smiley

  • #3   1. sep 2021 Jeg fatter simpelthen ikke vores retssystem.

    En demonstrant ikendes fængsel i 2 år for at sige: Lad os smadre byen på en fredelig måde.

    En masse ali'er får bløde domme, en masse Acmad får bløde domme, men hvis du lige snyder lidt i skat så er det næsten livstid.

    Hvornår sker der en reformation indenfor retssystemet? Jeg bliver så harm når jeg læser hvor nemt det er at nakke en person fordi man er fuld eller på stoffer. generelt er domme på 6 mdr til 1½ år normen for at nakke en på vejen.

    Nakker du naboen i ædru tilstand så er det 8 år. Så det fortæller en at man skal pløkke naboen og drikke sig stiv og vælte besvimet om.


Kommentér på:
Vanvittigt

Annonce