{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

elbiler {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle lige tjekke om det var 1 April da jeg læste at elbiler skal larme. Man mener de er for lydløse og at folk ikke kan høre dem komme.

NU vil jeg så påpege at briller kan fås helt ned til 375 kr og det samme med et høreapparat. Ellers dem som ikke har råd kan skaffe sig et kohorn og skære hul i den tynde ende og stoppe ind i øret.

Går man videre ud i det amerikanske så har man forbudt elløbehjul i Nashville pga. en dødsulykke hvor en fullerik kørte ind i en suv. En forekomst - imens at unge kan købe våben som 16 årig hvor der er flere drab som skyldes våben, men de bliver ikke forbudt, kun en elløbehjul på grund af en kolbøtte som var skide fuld og på elløbehjul. Men det er jo amerikanere som åbenbart har en hjerne som et stk. pap.

Imens så brokker mexicanere sig over at de får gratis is fra himlen i form af hagl på størrelse med en tennisbold som har betyder 2 meter sne nogle steder. De har ikke nogen skinneskidtskraber og aner ikke hvordan de skal få det fjernet - en råd - lad det ligge og smelte, så svært er det vel ikke i et land som har mere end 30 grader.

I Holland er man meget bekymret over at markmus begår harikiri, for hver morgen bliver de mødt at hundrevis af døde mus i en viadukt hvor de er sprunget ned fra og end nede i afvandings kanalen. Måske fløjtespilleren fra Hammeln har været på spil.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  elbiler
Kommentér på:
elbiler

Annonce