{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Meninger i indlæg på online aviser {{forumTopicSubject}}

En beboer blev vækket kl.6 om morgenen fordi der var en kommunal arbejder som brugte en løvblæser tidlig om morgenen.

Hun klagede til kommunen som lovede bod og bedring.

Næste gang var det kl.7 fint nok.
næste gang var det kl. 5.45
næste gang var det kl. 6

Tråden gik så i gang med at hun bare kunne bruge ørepropper.
Små sko.
hun vil bare gøre opmærksom på sig selv.
der skrabes jo også sne om vinteren på ukristelige tidspunkter
Du er sart
få dig et liv.
blev du forkælet som lille?

Det morsomme var at folk slet ikke hæftede sig ret meget i tidspunkter - dog en gjorde som skrev skrabes jo også sne om vinteren. Nu er der jo forskel i nødvendighed at der skrabes sne, for ellers gik samfundet i stå, men at blæse løv kl. 5.45 eller kl. 6 må da siges at være pløk åndssvagt.

Og det er så ikke de eneste sjove kommentar spor på den avis, for mange skæmmer kun overskriften og løber hurtig igennem indlægget uden at fatte en bølgehat.

De ryger bare ud med en eller anden dumsmart bemærkning.

Men sandheden er at kvinden føler sig generet af støj på de mærkelige tidspunkter, kommunen vasker hænder og siger at arbejdet er udliciteret da hun igen klagede- tjo - men det er da stadig kommunens ansvar.

Jeg ville da også blive stik tosset at nogen kl. 5.45 begynde at bruge en borehammer til et terasso gulv, eller andre larmende opgaver.

Kl. 7 er et rimeligt tidspunkt at der larmes, der er de fleste oppe alligevel -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meninger i indlæg på online aviser