{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Afvist asylansøger Abdul: "Det er jeres skyld, at jeg er kriminel!" {{forumTopicSubject}}

http://www.lokalavisen.dk/112/2018-10-22/-Afvist-asylans%C3%B8ger-Abdul-Det-er-jeres-skyld-at-jeg-er-kriminel-3351410.html?trackid=Jp%20lister%20seneste

Abdul Emedi er 35 år, afvist asylansøger og vanekriminel. Det mener han dog ikke er hans egen skyld.

"Det her system gjorde mig kriminel. Der sker ikke noget i vores daglige liv. Vi spiser og sover bare. Vi er ubrugelige som kyllinger, der bare ligger og lægger æg."

Sådan fortæller 35-årige Abdul Emedi, der er afvist asylansøger fra Kenya til B.T. Han er indlogeret på Udrejsecenter Kærshovedgård, men han mener ikke, at det er hans egen skyld, at han er blevet kriminel.

"Alle her har en svag mentalitet, for de har ikke penge, og de ved ikke, hvad de skal lave i deres fremtid. De er bare nede hele tiden. Det er totalt håbløst. Alle er fattige. Samler flasker, laver kriminalitet, stjæler for at at overleve. Folk giver op. Så begynder de at drikke alkohol og tage stoffer. For at glemme deres problemer. Og så bliver det bare værre og værre," fortæller Abdul til avisen.

I syv år har han været i Danmark - de seneste to på Udrejsecenter Kærshovedgård - når han altså ikke lige har siddet fængslet.

Hvad mener du om, Abdul Emedi's påstand om, at "Det-er-jeres-skyld-at-jeg-er-kriminel" ?

Jeg formoder, Abdul Emedi mener danskerne med 'jeres', jeg bliver gal, når jeg læser sådan en udtalelse, for det første har ingen tvunget Emedi til Danmark, for det andet har han selv valgt at begå kriminalitet, og for det tredje, hvis forholdene ikke passer ham i Danmark, står det ham frit for at vende hjem til Kenya.

Kommentarer på:  Afvist asylansøger Abdul: "Det er jeres skyld, at jeg er kriminel!"
  • #1   22. okt Jeg syntes han skulle skruppe hjem ---hurtigst muligt

• #2   22. okt Jeg tror at mange hjemløse vil tage ophold på udrejsecenteret, for jeg tror ikke det er så slemt som han siger.

Tag over hovedet, seng, mad, tv, dvd, køkken.

Det kan så også være han har en IQ som en træsko som meget vel tyder på med hans udtalelse om at det er os der har gjort ham kriminel, Mon ikke sandheden han er flygtet fra Kenya fordi ordensmagten er efter ham.? Kenya er ikke diktatur men demokratisk så han burde da kunne sættes på et fly eller tømmerflåde med ordene - farvel dit røvhul.

Men han er da lærenem for trenden i Danmark er jo at det er alle de andre og ikke ham selv der er noget galt med.

• #3   22. okt Ja jeg må nok sige at den herre tager fejl og der er kun en der har skyld i hans kriminalitet og det er Abdul og ser ingen grund til at han forbliver i Danmark med den indstilling

• #4   22. okt Hvorfor er han ikke allerede sendt hjem???????

Hvis Kenya er et demokratisk land, kan jeg absolut ikke fatte, hvorfor han ikke er sat på et fly for længe siden. - Hvis han er/føler sig forfulgt, kan det KUN være hans egen skyld, sikkert på grund af kriminalitet.

• #5   22. okt Hvis Abdul kan lægge æg som han sammenligner med sit ophold så burde han udstilles som det største æggehoved fra Mellemøsten.

• #6   22. okt Jamen. kan I virkelig ikke forstå, at han er et stakkels uskyldigt offer.

Han skal bare hjem til Kenya, så han kan blive stillet til regnskab for, hvad han har bedrevet der. Det samme gælder også alle andre forfulgte uskyldigheder, der sidder på udrejsecentre.
    Hjem med dem! Jeg er sådan set ligeglad med, hvad der venter dem i hjemlandene.

• Carsten N
    Carsten N Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Svar: 7
    #7   9. nov Har han ikke ret, er det ikke vores skyld, nu da vi tog imod ham, undlod at spærre ham inde?

• #8   9. nov Siden hvornår er kyllinger begyndt at lægge æg. ??????

Stop med at lave så mange unger. så havde i sikkert mad nok. hvis i altså gad. skaffe den.

• #9   11. nov Årh hvor bliver man bare træt af alle de latterlige undskylninger de her velfærdsimigranter altid har for ikke at kunne indordne sig i samfundet.. Og hvad fanden laver sådan en ane stadig i landet ? 2 år på et udrejsecenter, det er sgu 1 år og 364 dage for lang tid at han har opholdt sig der.. De skal bare ikke være her når først der er giver afslag eller de er blevet udvist af retten..

Nej Abdul det er udelukkende din egen skyld at du stadig sidder på det udrejsecenter og keder dig, du har fået afslag på opholdstilladelse og så er det bare at rejse hjem.. Der er ikke nogen der holder på dig eller beder dig om at blive i landet...

Kommentér på:
Afvist asylansøger Abdul: "Det er jeres skyld, at jeg er kriminel!"