{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

"Asylturister" {{forumTopicSubject}}

https://denkorteavis.dk/2018/syriske-flygtninge-i-danmark-rejser-i-stor-stil-paa-ferie-i-syrien-nu-ogsaa-fra-billund-lufthavn/

Syrere har fået beskyttelse i Danmark – nu rejser de i stor stil på ferie i Syrien.

Det libanesiske rejseselskab Nakhal er i øjeblikket så stort på Syrien-rejser til syrere i Danmark, at selskabet nu har åbnet en ny rute fra Billund Lufthavn.

I en annonce reklamerer selskabet med ”Kun fire timer fra Billund, Danmark. Hver fredag fra den 22. juni til 31. august,” samt:

Annonce: ”Busforbindelser fra Beirut Lufthavn til hele Syrien.”

For familiesammenførte er det tilladt at tage på ferie i det land, de er flygtet fra, medens flygtninge i så fald vil få frataget deres opholdstilladelse.

Men det gælder ikke for syrere, viser det sig.

Udlændingestyrelsen lukker øjnene. Som nævnt risikerer flygtninge normalt at miste deres opholdstilladelse, hvis de rejser på ferie i det land, de er flygtet fra.

Men det gælder ikke for syrere, skriver Udlændingestyrelsen i et svar til Folketinget med henvisning til, at:

”De generelle forhold i Syrien i øjeblikket er af en sådan karakter, at det ville være i modstrid med Danmarks internationale forpligtelser.”

Efter denne noget kryptiske udmelding oplyser Udlændingestyrelsen, ”at et vist antal syriske flygtninge foretager rejser af kortere eller længere varighed til dele af Syrien,” hedder det blandt andet i svaret til Folketinget, som også får at vide, at:

”Styrelsen registrerer ikke rejserne og ved ikke, hvor mange, der er tale om.”

Og således er der ved at blive indført et helt nyt begreb på asylområdet: asylturister.

Utroligt at det overhovedet kan finde sted, kan vi snart blive mere til grin i Danmark end vi allerede er?

Dem der rejser til det land, de er flygtet fra, burde ALDRIG mere kunne rejse ind i Danmark igen.

Men hvad de kloge narrer nu engang de mindre kloge eller som i omtalte tilfælde - r..render naive danske politikere.

Din mening?

Kommentarer på:  "Asylturister"
  • Ronald G
    Ronald G Online Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 9 Følgere: 35 Emner: 76 Svar: 2.032
    #1   9. jul Du har sagt rigeligt , og jeg havde læst det hele før.
    Danmark er til Nar og Grin i hele Verden. Og så siger jeg igen Tak for at vi forlod det land.
    Vi Danskere skal tigge og be om den mindste smule. gud. Fader
    Jeg fatter ikke at der ikke er mere ballade om dette.

• #3   9. jul Ja man bliver jo nærmest mundlam

• Ronald G
    dec 2015

#4   9. jul Ja vi kan jo dårlig klandre Svenskerne for noget. Når Danmark selv opfører sig så åndsvagt.
    Lad os så få en ny regering . Det kan umuligt blive værre.

• Ronald G
    dec 2015

#6   10. jul Ja mon ikke Poul H. Dette ved vi alle sammen,
    undtagelserne er --Venligboerne og De fleste Politikere.
    Personligt kan jeg jo være lige glad, for jeg er jo smuttet..
    Men lille Danmark er ved at blive ødelagt, og det syntes jeg da er synd.

• Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 136
    #8   11. jul Det er ufatteligt hvordan det er muligt at mistolke den flygtningekonvention som man underskrev i juli 1951.
    Der står ganske tydeligt at vi ikke må afvise flygtninge der kommer direkte fra områder hvor deres liv eller frihed er truet (artikel 31).
    Ikke siden 2`verdenskrig har vi været i den situation at skulle modtage flygtninge der var truet på deres liv.
    Ikke desto mindre bruges konventionen som adgangs bilet til migration.
    Naturligvis skal vi yde et bidrag til at løse de flygtninge problemer der er, hvilket bør gøres via FNs flygtninge organisation UNHCR som kunne tilbydes at sponsorere et antal "kvote flygtninge" nogle årtier frem i tiden, dog uden rettigheder for at komme til DK.
    For de tyve tredive milliarder der i dag bruges på hele området kunne der faktisk yde en hjælp der battede noget, men som det er i dag er de penge reelt spildt, vi løse ingen problemer men får i stedet selv en masse.

• #9   11. jul Nej Ole

Vi skal ikke have flere ind som kvote eller andet, vi har rigeligt med dem vi har,både problemer kriminelt og den måde de ter sig overfor andre i centre.

Lige så snart de har fået ophold tilladelse så mylder de den anden vej og bruger Tyskland som transit fordi der til tider kan være kontrol i både Billund og Kastrup.

Vi ved jo hvor pengene bliver taget fra med flere "flygtninge" syge, ældre og plejehjem, hele den sociale sektor - hvis vi fylder Danmark op med flygtninge så siger jeg tak for kaffe.

Man kunne tænke på hvor mange det kan blive til med familie sammenføring så det bare at det er kvote så kan det blive til mange.

• Ronald G
    dec 2015

#10   11. jul Polysl . se nu at skrubbe af til Portugal. så kan du ligesom mig skide det hele en lang march. Vi kan intet gøre ved noget. så længe der er politikere der falder på knæ.
    Jeg gav gerne Inger Støjberg enevælde. hæhæ
    Alle er pisse lige glade, så længe det ikke rammer deres egen gadedør.

• #11   11. jul ronald

ja støjsenderen som statsminister så kunne der ryddes op med en bulldozer.

• Ronald G
    dec 2015

#12   11. jul Ja fanden galeme . og jeg er bedøvende lige glad med hvordan det går i det lille lorteland. alle sidder på deres 5 tønder land og fortager sig ikke en skid. I guder hvor er jeg glad for at jeg er væk derfra, Nu har jeg lige mistet min kære ViV. og hvem tror du er de eneste der er problemer med. Lille Dumme Danmark. Hernede kan de sagtens finde ud af det. både kommune -stat-told og banke. -- Men Danmark . rend mig.
    Ja fandme er jeg sur i dag. det er min ret. hæhæhæ

• Ole S
    Ole S Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 4 Svar: 136
    #13   11. jul polysl
    Læs lige en gang til hvad jeg skrev.

• #14   11. jul Som buster larsen sagde: LORTE LAND, det vil det blive hvis kursen er den samme og vi ikke får mere at bestemme end bare at være et R.....i EU,

• #15   11. jul Ole

Fik lige kigget på: kvoteflygtninge uden ret til at komme til Danmark, tja muligheden er der hvis vi stadig fastholder vores forpligtelse.

• Ronald G
    dec 2015

#16   11. jul Polysl . Med alle disse Venligsindede i DK. kommer der ikke til at ske noget.
    I hvert fald ikke før de sorte står udenfor deres egne døre. for det ender det nok med. der er jo sagtens plads til en familie mere i en stor bungalow.
    Men så får lyde nok en anden tonehøjde.

• #17   11. jul Ronald

ja lyde kan meget vel komme til Danmark, Sverige har lige tilladt at man larmer fra højtalere som kalder til bøn. Den lyd kan meget vel override den lyd fra kirkeklokker, og så bliver man også velsignet om natten for der kaldes også til bøn om natten.

Så det er en spændende tid for Danmark, måske en fillial af Mellemøsten... flæsket er overtrumfet af når der går ged i det hele. Stegt flæsk kan blive til stegt ged med oliesovs. <Brændende kærlighed kommer til at hedde: Oase med ged., flæskesteg: en flæsket ged. koteletter i fad, ged i bad.

Alle værtshuse lukker, og der oprettes gedemælk bar som kan nydes til højtalernes kalden til bøn fordi ikke en kæft kan klokken.

Man sparker som i Ægypten kristne til lirekassemand fordi de er kristne, I Danmark priser man dem velkommen med åbne arme lige indtil de sparker en i skridtet.

De vælter i hobe vis over med bus fra Sverige for at integrerer Danskere, koloni haver kan der kun plantes granatæbletræer, og ved plukning så har man rullemarie til det svære arbejde.

• Ronald G
    dec 2015

#18   11. jul Nemlig . og skrup så af med dig til Portugal. hæhæhæ

• #19   11. jul Skidespræller

• #20   11. jul #18

Nemlig . og skrup så af med dig til Portugal. hæhæhæ

Altså Ron hvad har Potugal/portugiserne gjort dig, siden du vil belemre landet og befolkningen med polysl?

• Ronald G
    dec 2015

#21   11. jul Altså Annella nu har de jo belemret hele verden med Ronaldo. Er det ikke årsag nok.
    Selv om jeg deler navn med ham, er han ikke min kop te.
    Polysl forstår ikke ironi. siden han giver mig øgenavn..
    Nu har jeg hør på al hans klogskab i flere år. Og alle hans uddannelser. som sikkert er pure løgn. men man har jo selvfølgelig tid nok til at læse, hvis man sidder inde.
    Og det var altså venlig ment.

Kommentér på:
"Asylturister"