{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Kundby-Pigen {{forumTopicSubject}}

Nu har hun fået straffen, som siger 8 års fængsel for forsøg på terror, det er da ikke en time for meget, hun er en møgtøs, den sag er så alvorlig, at straffeudmålingen burde være dobbelt så meget.

http://www.dagens.dk/112/kundby-pigen-kendt-skyldig-i-forsoeg-paa-terror-nu-har-hun-faaet-sin-straf


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kundby-Pigen
  • #2   28. nov 2017 Ja, det er også en tanke, jeg har haft, vi kan håbe på, at hun nu kan sidde og tænke over det, de næste 8 år, altså at hun er blevet klogere, men jeg kan frygte det modsatte.

  • #4   28. nov 2017 Hun er ude om 3-4 år, skal vi vædde?

  • #6   28. nov 2017 ja hun er farlig, en hjernevasket pige, Mon ikke hun får noget behandling for at afkode hendes ekstreme radikale meninger. En psykolog må kunne klare det, smiley

  • #8   29. nov 2017 Hvis hun er ude om 3-4 år, så forstår jeg slet ikke det danske retsvæsen, jeg giver ikke en skid for det smiley - hun er hjernevasket og burde aldrig slippes løs.

  • #9   29. nov 2017 Markgreven

    Det tror jeg ikke på at hun er ude efter 3-4 år da terror paragraffen ikke automatisk giver prøveløsladelse efter 1/3 af straffen - det vil være en vurdering fra kriminalforsorg - hvis de vurdere at personen forsat vil begå kriminalitet når hun kommer ud og i hendes tilfælde er der stor risiko for at hun forsætter hvor hun slap.

    halv tid er kun i tilfælde af om personen er syg eller en der er livstruende syg i familien.-

    Benådning sker kun hvis personen er livstruende syg og kun inden afsoningen.


  • #10   29. nov 2017 Polysl.

    Du skal nok tage hendes alder i betragtning, der kommer til at ske meget med hende de næste 3-4 år, om hun så faker eller ej, ved jeg ikke.

    Men hun er jo ikke en Ulrikke Meinhoff.....


  • #12   29. nov 2017 FHHH.

    Gerne for min skyld, men du kender da dette blødsødne samfund...

    Stod det til mig, fik hun en kugle for panden.


Kommentér på:
Kundby-Pigen

Annonce