{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.997 visninger | Oprettet:

Politi-skydende Hashhandler selv skudt i morges.... {{forumTopicSubject}}

Det var sgu godt at de fik ram på den idiot.... Og egentlig var det lidt ærgerligt at de ikke ramte lidt mere "dødeligt"... smiley
Hvad kommer han ikke til at koste samfundet i de næste mange år ???

Behandling på sygehus...
Retssagen....
Fængselsophold...
Diverse erstatningskrav...
invalidepension.....
OSV. OSV. smiley

Jeg har ikke det mindste medlidenhed med fjolset.
Hvis man som kriminel prøver at slippe for konsekvensen af ens kriminelle handlinger ved at skyde på politiet, så har man efter min mening forspildt sin chance.... smiley

Jeg håber virkelig at begge betjente kommer sig 100% og at ham pusheren ikke bliver ret meget ældre... smiley


Kommentarer på:  Politi-skydende Hashhandler selv skudt i morges....
  • #4   1. sep 2016 Jeg syntes man skal bruge den israelske metode - i hovedet, pløkke lidt i ben og andet sender ham bare rundt i systemet og koster en masse penge - kort proces koster ikke ret meget bare en 9mm i bolden.

  • #6   1. sep 2016 dejlig job som henføre til min ungdom

  • #8   1. sep 2016 aner ikke om der er bordeller i Israel - prøv selv en rejse og få syn for sagen jeg skal godt komme med lidt info omkring Jerusalem og Haifa og nogle Kibutz hvor man kan bo gratis bare man deltager i den daglige drift.

  • #10   2. sep 2016 Syntes da det er hyggeligt at få lidt fest fyrværkeri for de dumme mennesker skyder jo i blinde og rammer de hønsehuset så kender vi jo menuen.

  • #13   2. sep 2016 nok hash børgen

  • #15   2. sep 2016 # 14.
    Spekulerer lidt på hvordan man kan straffe en mand der allerede er død.
    Og nej vi har ikke indført selv justits, kun nødværge.


  • #17   2. sep 2016 Jeg er 99,9 % sikker på at de 3 skudofre vil bekræfte at det er gerningsmanden der nu er død. smiley

    Ingen grund til at bruge flere resurser på den sag.


  • #19   2. sep 2016 Curt! Idioten blev IKKE myrdet!

    Lad vær' at ha' ondt af ham! Tænk heller på politibetjenten som blev ramt i hovedet, overlever og kan være sammen med sin familie.





  • #21   2. sep 2016 Og...........?

    Så mener du, at han blev myrdet? smiley

    Bosnieren var stor-kriminel, skød mod politiet, mod civile.

    Skød mod politiet igen, da han blev antruffet på et sted på Amager. Politiet forsvarede sig, og gjorde hvad de skal!
    Manden var IS tilhænger, sallafist, og ønskede vel at dø som 'martyr.'

    Det er INTET tab, at han døde, tværtimod!





  • #23   2. sep 2016 ja selv politidirektøren måtte dengang anerkende deres manglende skydefærdighed. Send dem til Israel så skulle problemet med kriminelle være løst ved at pløkke dem.

    De har nogle gode anlæg hvor man både på afstand og nær skyde løs...


  • #25   2. sep 2016 For pokker da!

    Den civile har selv fortalt at han blev skudt af gerningsmanden, og at gerningsmanden sagde:, (hvilket jeg ikke skriver her).

    Hva' er dét her?

    Forsøg på forsvar for en yderst kriminel person?

    smiley smiley smiley

    Hvor er jeres medfølelse, betænkning med og for betjenten, som var på arbejde, og stadig er i meget kritisk situation, efter at være SKUDT i hovedet?





  • #27   2. sep 2016 Curt altså.... smiley

    Under det første forsøg på at anholde den nu afdøde pusher, var det altså ikke politiet der skød først, men derimod den før omtalte storkriminelle bosnier....
    Som sagt tidligere, er jeg sikker på at de 3 ofre vil bekræfte dette nu og her og helt sikkert også i en retssag hvis det var kommet til det.
    Når først en kriminel begynder at skyde på politiet, er der ikke længere nogen grund til at bruge fløjlshandsker.
    Idioten havde stadig skarpladte våben på sig da politiet for anden gang forsøger at anholde ham. Havde han haft den mindste smule fornuft i hovedet, havde han lagt sig faldt på maven og råbt Bebe.... smiley
    Han har kun fået som forventet, og som fortjent smiley

    Syntes du også at den norske Breivik, som er dømt for mord på cirka 80 nordmænd, skal høres når han piver over forholdene i hans fængselslejlighed ??? smiley
    NUL PUTTE! Den slags syge mennesker skal bare holde deres kæft og være glade for at de har fået lov til at være i live. smiley


  • #30   2. sep 2016 Hvad er det du ønsker Curt?

    At lange ud efter politiet, som bare har gjort deres job?

    Eller at forsvare en død kriminel, som ingen skrubler havde, for at forsvare sit virke som stærkt kriminel, og som har meget på samvittigheden?


  • #31   2. sep 2016 elsker kriminel hoved skud...

  • #32   2. sep 2016 Nå men tossen er død og hurra for det.... smiley

    Næste gode nyhed er at beboerne på christiania nu selv har ryddet pusher street for salgsboder.... smiley
    Nu må vi bare håbe at de kan holde hash-handlerne væk i fremtiden smiley


  • #35   2. sep 2016 Curt!
    Det ville klæde dig, at bede for, eller hva' nu ellers, for den betjent hvis liv er så kritisk, som har en familie, og bare har passet sit arbejde.

    Jeg håber af hele mit hjerte at han bliver okay, og kan nyde livet igen.

    F..., idioten!


  • #37   3. sep 2016 Ja Chris og Aage det er umuligt at argumentere med en Troll.
    Der vil altid være modsat rettede kommentarer, og det er kun for at få opmærksomhed. Og denne min kommentar vil ikke blive besvaret, den er stilet til de 2 forrige indlæg,


  • #38   3. sep 2016 Men lad os nu holde os til tråden emne ( Den nu afdøde pusher ), i stedet for at diskutere om Curt er en gammel sur brokrøv uden for rækkevidde - eller ej... smiley
    Det er som regel der alle trådene ender... smiley


  • #40   3. sep 2016 #38 - der er en grund til, at det er sådan, når han kun er her, for at provokere og oprette kopitråde, som heller ikke er tilladt her på BB smiley

    Men ellers er jeg enig med dig i trådens emne smiley


  • #42   3. sep 2016 Man skal simpelthen finde den politimand der skød Bosnieren, og så skal der være en offentlig hæders ceremoni, hvor han får overrakt en medalje i masiv 24 karats guld!!!

  • #43   3. sep 2016 Ja, mindre kan ikke gøre det smiley

  • #45   3. sep 2016 Hvis cyklisten kører rundt med et skarpladt ulovligt skydevåben, så ja.....

  • #46   3. sep 2016 Curt.

    Dine sammenligninger er helt hen i vejret.


  • #47   3. sep 2016 Skal vi ikke sige helt ude i regnskoven på Borneo smiley

  • #53   3. sep 2016 Jeg synes politiet skulle udstyres med skarpladte maskingeværer, det er nødvendigt i dagens Danmark - skudsikker vester og hjelme. Stokroserne er holdt op med at gro.

  • #61   4. sep 2016 curt nogle gange så pølser du derud af, at skyde i selvforsvar har intet med mord at gøre - jeg vil gøre det samme og sørge for at personen ikke gør det igen.

    Alle vil forsvare deres hjem og familie med alle midler, dog kan man faktisk i Danmark blive dømt for at gøre det - det er jo total latterligt.

    Jeg kan godt lide det amerikanske skilt som siger.

    Indtrængende vil blive skudt - overlevende vil blive skudt igen.

    I Danmark skal man bare ud fra politiet observere - og så sige på gensyn.

    Ingen normal tænkende menneske i Danmark ville gøre det nemt og muligt for et gensyn. Det er jo netop problemet i Danmark der er ingen konsekvens..

    Du må ikke skyde indtrængende men den indtrængende må godt eller gør det. Du må ikke gå ind i dit våbenskab og samle din pistol og true en indtrænger

    Hvad hvis en indtrænger ved at han bliver skudt? mon ikke det vil begrænse deres virke? Måske det så også vil give en slags våbenkapløb.

    Som loven er i Danmark er jeg meget tilfreds med vores våbenlov, men jeg mener der skal gives flere beføjelser at forsvare ens hjem og familie.


  • #65   4. sep 2016 curt

    Jeg tror ikke du siger på gensyn når du bliver røvet i din lejlighed og bare finder dig i det...


  • #67   4. sep 2016 For min skyld må man skyde alle de indbrudstyve man tager på fersk gerning i sit eget hjem og der efter "bortskaffe" dem på miljømæssigt forsvarlig vis. smiley
    Man skal bare ikke fortælle nogen overhovedet om det bagefter.... smiley


  • #69   4. sep 2016 Det er langt det nemmeste, og billigste, for alle.... smiley

  • #71   4. sep 2016 curt så er vi jo i bund og grund jo enige. selvom det tog lang tid

  • #73   4. sep 2016 Hvis man nedlægger en svigermor så er det jo forsvar..... smiley

  • #74   4. sep 2016 nu ved jeg ikke lige hvordan svigermor kan komme ind i boligen da man jo ikke deler nøgler ud til hele familien. Og nu kommer svigermor jo ikke luskende men ringer pænt på. Det gør en overfaldsmand ikke, han ringer sgu ikke på og siger om han må overfalde min familie.

  • #77   4. sep 2016 svigermødre kan være de værste bæster

  • #78   4. sep 2016 curt

    Det er jo noget man snakker om og man kan ikke bare give nøgle til ens hjem.


  • #82   4. sep 2016 Nu er der vist gået lidt selv sving i jer gubber, må en svigermor til 4 blande sig i diskussionen. Hvorfor er det aldrig svigerfar der er i vælten, de kan være lige så giftige som kvinder kan. men der findes for eksempel ikke vittigheder om dem. Kun vi kvinder er morsomme at skrive om, smiley smiley

    Iøvrigt så er mine svigerbørn glade for mig, siger de ihvertfald. så find en anden sammenligning på en listetyv/ røver/ indbrudstyv eller andet. smiley Er i ikke kommet lidt langt ud. smiley smiley smiley smiley smiley


  • #93   4. sep 2016 At I gider blive ved med at fodre den ***** han er for viderekommende.

  • #95   4. sep 2016 Det kommer da an på, hvad det er for dyr, jeg er ikke til de giftige smiley smiley smiley

  • #97   4. sep 2016 Det er udfordringer, du vil have, jeg siger ikke, hvad jeg vil have smiley smiley smiley

  • #99   4. sep 2016 Nu er det vel sådan, at en politibetjent, i embeds medfør, har lov til at bruge de magtmidler han i situationen finder passende....
    Hvis den tidligere omtalte forbryder først har beskudt 2 betjente og 1 civil og han, den anden gang politiet prøver at anholde ham, stadig er bevæbnet, må man vel sige at et skydevåben er et passende magtmiddel at bruge for politiet....
    Der kan vel ikke ha' været tvivl om at manden var farlig og at han havde tendens til at skyde på andre mennesker... eller ???
    Og det er netop lige her forskellen er, på MORD og LOVLIGT NØDVÆRGE.

    Viser det sig så bagefter at det desværre bare var en 12 årig pige der bare var ved at pumpe sin cykel, så skal betjenten selvfølgelig stå til ansvar... smiley

    Hvis man prøver at dræbe en betjent på arbejde, med fuldt overlæg, så har man dummet sig og så må man forventer at politiet skyder igen.
    Og sådan er det bare nødt til at være, ellers har politiet ingen mulighed for at sætte sig i respekt over for bevæbnede, farlige lovovertrædere... smiley


  • #104   4. sep 2016 Curt... Jeg er lige nødt til at spørge...

    Har du nogensinde prøvet at skyde med pistol efter et bevægeligt mål på størrelse med en mandeknæ ????

    Jeg tror det næppe, for så ville du ikke sige: "de kunne sikkert bare há skudt den formodede forbryder i fx. begge knæ" smiley

    Jeg ka' lige høre betjenten ( Selvfølgelig med stærk århusiansk accent ) :
    "Hallo deer, Hr. forbryyer... Ku' de ikke lige, bare lige sår'n for deres egen sikkerheds skyld, stå stille mens jeg sår'n lige prøver at ramme dine knæ med min pistol ???" smiley smiley


  • #105   4. sep 2016 Den ældre mand der boede alene lidt afsides, opdagede tre mænd i gang med at plyndre hans garage. Han ringede til politiet, som dog mente, at så længe røverne ikke var kommet ind i selve huset, var der ingen fare og der var heller ingen ledige biler i øjeblikket, der kunne sendes derud.

    5 min. senere ringede den ældre mand igen til politiet og sagde:
    - Det var mig, der ringede før! I behøver ikke gøre noget. Jeg har skudt de tre mænd.

    Et par min. senere kom 4 politibiler, en politihelikopter + 2 mandskabsvogne, og så røverne i gang med deres udåd i garagen...

    Så kiggede indsatslederen på den ældre mand og sagde:
    - Jeg synes, jeg fik at vide, at De havde skudt de tre mænd?

    Hvortil den ældre mand svarede:

    - Og jeg synes, vagthavende sagde, at der ingen ledige biler var?


  • #110   4. sep 2016 Vi må lige få Polysl til at bekræfte....

    Er det korrekt at aktionsstyrken bruger en MP5'er ?

    Jeg er sikker på at de er dygtige med denne udmærkede maskinpistol, men tvivler alligevel på at de vil satse på at ramme en farlig forbryders knæ... smiley


  • #113   4. sep 2016 ja actionstyrken bruger mp5(9mm) med lav skudhastighed, som gør at man ikke har den ønskede effekt hvis modstander her en skudsikker vest.

    det er et gammelt våben som slet ikke lever op til standarden i dag. For mange år siden skiftede man tjenestepistolen(7.65) ud med Heckler & Koch som var (9mm). Jeg vil mene man hellere skulle anskaffe Glock27 som stort set er af plastik og er utrolig drift sikker, min egen har ikke svigtet en eneste gang og den har skudt mere end 2000 gange.

    Jeg har også en Galil Sniper(7.62) med høj hastigheds ammo som kan skyde igennem en skudsikker vest alt efter valg af ammo. Galil sniper findes i flere udgaver enten til alm kamp og bykrig. (længden) den er bedre kendt hos IDF som Galatz Det er et israelsk fremstillet våben - piben kan skrues af og komme en kortere på i f.eks. bykamp hvor du skal have en kort reaktions radius.


  • #115   4. sep 2016 fedte

    Jeg vil nødig rende rundt med et så tungt våben som jo faktisk kan skyde igennem et menneske og ramme andre uskyldige.

    Nu har det jo også noget med træning at gøre som også politi kommissæren har meddelt for et stykke tid siden.....lær dem for pokker op i præcision og at skyde i stressede situationer.l Det er dælme ikke raket videnskab.

    På det anlæg jeg skyder på i Israel bliver man stresset og kommer i flere situationer når man skal skyde - jeg kan ikke gå i detaljer da det er forbudt at lave/skrive/filme omkring de anlæg.

    Jeg kan stadig ramme skiven med min Galil Sniper på 1000 meter når jeg stresses. Ikke dårlig for en gammel gut som mig.


  • #120   4. sep 2016 elegant hjemmeværns våben



    profilbillede
  • #122   5. sep 2016 selv med en kuglespreder er det umuligt at ramme præcis når emnet bevæger sig.

  • #124   5. sep 2016 det er ikke noget problem at ramme et bevægeligt mål - det har jeg prøvet før men at skulle tænke på at emnet skal overleve så er det straks sværere. Selv en skud i benet kan dræbe hvis du rammer vitale dele.

  • #126   5. sep 2016 curt vi taler om et bevægeligt mål så at du sætter den på semi eller auto er vel ligegyldigt hvis emnet bevæger sig - alt efter hensigt. Men nu er jeg vant til at skyde for at dræbe - så vi er tilbage til at politiet mangler træning i brug af deres våben som et middel at stande en forbryder på en ikke dødelig måde.

    For mig ville jeg bare skyde dem så laver de ikke forbrydelser igen.


  • #135   5. sep 2016 jeg foretrækker at plasteret bliver revet af i et hug, så derfor!!!!!

    der er ingen grund til at digte scenarier hvor betjentene er skurkene, de sætter deres liv på spil hver dag, for at beskytte os/samfundet.
    Der er en grund til at der er love i dette land, en af dem er at man ikke må være i besiddelse af skydevåben uden en licens.
    En anden lov siger at man ikke må skyde på andre mennesker inklusive politi betjente, der passer deres arbejde.
    Hvis såfremt ifald man bryder disse love/regler er man selv ude om at der bliver åbnet ild imod en selv.
    Punktum slut, hvor svært kan det være at forstå. smiley


  • #150   5. sep 2016 Når en politibetjent i tjeneste skyder og dræber en farlig og bevæbnet forbryder, der efter at være anråbt stadig ikke vil overgive sig og derpå prøver at flygte, så er det ikke mord.
    Så udfører betjenten bare sin pligt. smiley

    Sådan er det bare Curt... Og sådan er det nødt til at være. smiley


  • #152   5. sep 2016
    Gamle Figxen er utrolig nærig og vil have pensionistrabat alle steder.

    Forleden, da han var til dyrlæge med sin hund spurgte han, om denne også tilbød pensionistrabat til hunden.

    - Selvfølgelig, svarede dyrlægen, hunden skal bare være over 67 år!

    smiley smiley smiley


  • #154   5. sep 2016 Og hvis du ikke selv ved hvilken "KLAN! - ledet af et manipulerende usympatisk løgnagtigt kvindemenneske" så må det være/blive DIT eget problem! Jr. Curt J

    Er det hende her på #153, så kan det være, det bliver en glad i morgen smiley smiley smiley


  • #156   5. sep 2016 Jamen, hun er da også charmerende på hendes måde smiley smiley smiley

  • #158   5. sep 2016 Ja, det kan være, at denne Klanleder eller stedfortræderen bliver skudt i morgen, Wild West - tror på, at det er et stort ønske.

    Men tilbage til trådens emne, måske er den uddebatteret smiley


Kommentér på:
Politi-skydende Hashhandler selv skudt i morges....

Annonce