{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sprogforvirring
  • #1   14. aug 2019 Polysl jeg er en sprogspasser du ved jeg kan sige lang-tung-ting og jeg-skal-gi-dig-skal-jeg eller hvad med ordet usantroligt det er rent skraldespansk smiley

  • #2   14. aug 2019 Tosproget står istedet for arabisk herkomst eller muslimere. Hvornår har man hørt amerikanere blive kaldt tosprogede?

  • #3   14. aug 2019 #2

    Vidste ikke at amerikanere kunne være tosproget findes de? smiley


  • #4   16. aug 2019 amerikanere der taler dansk med engelsk accent er tosprogede i princippet, polysl, de findes jo, ik'.☺

  • #5   16. aug 2019 kirstine
    var mere en joke, idet amerikanere er som tyskere, mig først og herrefolket. Ubehøvlede tyskere kan man finde på båden ned af Douro floden hvor man åbenbart lefter for dem og serverere en beton middag - på trods af over 30 grader - de må beholde deres mad, jeg skal ikke have noget, har noget frugt med og en salat. Som turist er det vel ikke meget forlangt at man bare kan gebærde sig lidt ud i det sproglige...

    Vores portvin ven i Lisabon har også oplevet ubehøvlede tyskere som mener at man da skal kunne tale tysk - hvor dum har man lov til at være.?

    En anden episode var også i Lisabon på tag resturanten på "Tivoli" hvor menuen er beskrevet på engelsk og Portugisisk - det pissede så lige et ægtepar af med 2 børn som susede rundt - så gå et andet sted hen - tag til Mallorca med tysk menu overalt - hold da op.

    Det skal så lige siges at der er en eminent service på "Tivoli" hvis man behandler personalet med respekt.


  • #6   18. aug 2019 polysl, kreative tanker om sprog🙄 håber du hygger dig i dine 'nye' omgivelser dernede.

Kommentér på:
sprogforvirring

Annonce