29. jan 2007 Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 194 Svar: 495
Andre der har stået i samme situation? {{forumTopicSubject}}
Jeg står i en rigtig træls situation pt. Jeg er lige flyttet for mig selv. Jeg er på kontanthjælp (men er i aktivering hvilket går godt), og er lige flyttet for mig selv. Og pengene er meget små! Jeg vil bare gerne videre. Jeg vil gerne uddanne mig indenfor skønhedspleje, wellnes-assistent og så måske videre som kosmetiker. Problemet er bare at uddannelsen er i Ålborg, og jeg bor i Randers. Og ville nok ikke have råd til transporten. Og derudover kender jeg en også fra Randers som vil det samme, og hun kunne kun få læreplads i Kbh. Jeg har ikke mulighed for at flytte, desværre. Hvad ville i gøre i denne situation?
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 194 Svar: 495
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Lad os sige jeg rigtig gerne vil studere old græsk fordi jeg synes det er helt fantastisk. Men når jeg nu har erfaret at det er så godt som muligt at finde et meningsfyldt job efterfølgende hvorfor så insistere på at gå denne vej? Hvorfor dog vælge noget nu, som man allerede nu kan se ikke indebærer den store fremtid? Det er ren selvpineri at gå igennem en uddannelse, erfare at der ikke er job at få, og så skulle igennem en anden uddannelse igen.
De fleste må erfare at uddannelse og job er som så meget andet i livet, og kræver planlægning og fremad syn, da det er den eneste måde at få det resultat man forventer. Det andet svarer til at køre bil med lukkede øjne.
nov 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
Andre der har stået i samme situation?