{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
60 visninger | Oprettet:

Et demokratiskt problem? {{forumTopicSubject}}

https://politiken.dk/annoncoerbetaltindhold/Europa-Parlamentet/art8461181/Politikere-i-opg%C3%B8r-med-Zuckerberg-Det-er-et-demokratisk-problem-n%C3%A5r-platforme-fjerner-billeder-af-n%C3%B8genhed

Politikere i opgør med Zuckerberg: Det er et demokratiskt problem, når platforme fjerner billeder af nøgenhed.

Er det et demokratiskt problem?

Det mener jeg ikke, det er, enhver platform har vel ret til at bestemme, hvad de vil acceptere eller ikke vil acceptere.

Kommentarer på:  Et demokratiskt problem?
  • #1   8. jan Det er ikke kun nøgenhed. Ord som "neger" gav mig 30 dages ban. Det var racistisk.
    Memes som på ingen måde krænker, ja dem har jeg også fået 30 dages ban for.
    Jeg er ikke fan af Facebook, det kan ikke være rigtigt at USA skal bestemme hvad vi må sige i Danmark.

• #2   8. jan Claus

Nu ved jeg ikke, om FB bestemmer, hvad vi må sige i Danmark, men i Tyskland bestemmer en tyske lov, hvad der ikke er tilladt på FB, f.eks. er det ikke tilladt på FB at benægte, at Holocausten har fundet sted, den påstand står under straf, så mon ikke det er op til ethvert land, hvad landene tillader eller ikke tillader?

• #3   8. jan Jeg gentager - drop dog det facebook lort.
    Hvorfor accepterer folk at blive censureret af en privat aktør der oven i hatten gemmer alle data på sine brugere smiley
    Derudover bliver folk chikaneret og mange bliver sågar stressede og depressive.
    Send dog en sms/mms i stedet for smiley

• #4   9. jan Ja husker et billede jeg havde hvor jeg sad på et wc og havde trukket mine bukser ned og det var intet at se - altså lige indtil der pludselig var havde forstørret billede 1.million gange og der ku anes lidt hvis hud fra min sidste klunke og så begyndte FB at give mig ferie og det kom frem som et minde år efter år og det samme skete lige indtil jeg skrev til FB at det jo var dem der satte det ind smiley

Kommentér på:
Et demokratiskt problem?

x