{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hjælp til hjemmeside
  • #1   19. nov Gider ikke klikke på et link om kommerciel handel her i vores forum hvor det lort er forbudt.

Den slags netbutikker kan selv en på 6 år sætte op...

• #2   19. nov Hej Polysl. Tak for din tilbagemelding og tak for din fine måde at formulere dig på. Det vil jeg vende med de andre næste gang vi sætter hovederne sammen smiley Jeg sætter pris på vi kan hjælpe hinanden på den måde her. Mvh.

• #3   19. nov Næste gang i sætter hovederne sammen så - kan i bruge tiden på at læse reglerne her før i poster jeres reklame. Vi er dødtræt af folk som åbenbart køre her som på motorvejen.

Der er maser andre steder her, i kan poste jeres reklame.

• #4   20. nov Hvorfor ikke bruge dit rigtige navn?

Nicklos Boje Villadsen

• #5   20. nov Nicklas Boje Villadsen er vores web udvikler mit navn er Mathias Mattesen. Hvilket bestemt heller ikke er nogen hemmelighed smiley

• #6   20. nov Må indrømme jeg har set billigere handsker hos STARK, BAUHAUS, stk. prisen er da helt ude i hampen - så hellere købe dem i Tyskland på deres webshop - indenfor en stor del af handskemarkedet som til olie, kemi, have - helt ned til 12 kr stykket.

• #7   20. nov Vores pris er for 12 par. Det skulle meget gerne være billigere end de store drenge på markedet. Men du er faktisk ikke den eneste der nævner det. Så det skal lige ændres så det virker mere overskueligt.

• #8   20. nov Hej Mathias

Jeg tror i får det svært når i begrænser jer til handsker alene - et produkt der i forvejen er udbredt overalt og til vanvittigt lave priser.
    I bør nok udvide jeres sortiment med andre arbejdsrelaterede produkter som sko, sokker, huer, vanter m.m.., hvis i skal have en fremtid.
    Hvis du får tid i overskud kunne man måske håbe på at du ville deltage i debatterne også, du har jo trods alt været med siden 2008 smiley

Kommentér på:
Hjælp til hjemmeside

x