{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Browsere {{forumTopicSubject}}

Vi har alle fortrukne browser vi bruger, hvor vi sværger til dem. Jeg har selv været indædt Microsoft freak...men er senere blevet klogere på andre som er mere intelligente end det lort Bill gates kan lave. Faktisk kan man ikke engang starte en Microsoft browser i en xp den render tilbage til Yahoo.

Måske andre kan men min kan ikke, jeg har flere pc'er kørende med xp, win7, win 9,7 som er win10.

Bill Gates har opgives deres browser da han må erkende andre er meget bedre.

Det fører os hen til hvilken browser er hurtigst?

Kiggede rundt på Computerworld hvor jeg har min daglige gang i hjælp i Delphi programmering og faldt over performence, hvor man havde lavet en test hvilken browser som er hurtigst.

Testen viste at Crome er den hurtigste forfulgt af Opera - jeg kan så konstaterer at Crome suckz i Youtube da den klodser i det og så får man en tom side hvis den står standby, det er ikke noget jeg nogensinde har oplevet med Firefox. Men generelt når man browser derud af så er Firefox den bedste og stabile - og dog er Crome den hurtige som er en fest at bruge bare det ikke er Youtube.

Det kan jeg godt leve med at bruge forskellige browsere - hvad jeg savner i testen er hvordan de forskellige browsere opføre sig i hastighed med addblock eller andet blokering app så man ikke behøver at se al det skrammel. Umiddelbar hopper og danser Crome med addblock - faktisk irriterende men igen så slipper man for det skrammel. elsker alle de former for adblock - måske acocial men når man kan indlæse en side på få sekunder til forskel med at vise adds - så kan jeg leve med det.


Kommentarer på:  Browsere
Kommentér på:
Browsere

Annonce