Opsætte printer {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder og er ved at få lidt grå hår af det her tekniske...
Jeg har fået foræret en ældre printer af min far. Canon MP600. Jeg har så en Dlink DI-524UP Router med USB port i, hvor det så skulle være muligt at dele printeren trådløst, når printeren nu ikke har det indbygget.
Jeg har installeret softwaren til printeren nu, og forsøgt at tilføje den som trådløs printer i windows egen guide, men når jeg så prøver at udskrive noget, så står printeren som klar og alt muligt, men så snart jeg trykker print så kan jeg klikke på den boks med udskift oversigten, hvor den så skriver fejl.
Er der nogen kloge mennesker der ved hvordan jeg fejlsøger hvor det er det er gået galt eller allerede kan sige hvad jeg gør galt?
Jeg har også været inde på routeren og se, men synes ikke umiddelbart der er noget jeg ligesom kan komme nærmere en løsning.
Jeg bruger min pc i stuen og alt det andet står i et andet rum, så det ville være skønt hvis jeg ikke skulle til at slæbe computeren ind i pultekammeret for at udskrive ting og sager
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 26
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 402
Gamle routere med USB indbygget kan IKKE finde ud af 3i1 maskinerne
Havde samme problem med en levelone router engang da jeg fik 3i1 og ville sætte den til. Det kunne den ikke finde ud af. Er vist noget med at router ikke kan finde ud af om det er den ene eller anden ting som den skal gøre
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Men den skal jo bare printe.. Det kan vel ikke være så pokkers svært
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.259
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 931
Opsætte printer