{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.689 visninger | Oprettet:

iphone 3gs hvid skærm.. {{forumTopicSubject}}

hey, jeg har lige haft min skærm af for at lave simkort læseren,, så lige pludselig kom der bare en hvid skærm, så prøvede jeg at holde home knappen og sleep knappen nede på samme tid men så slukker den bare. og når jeg tilslutter den til min computer siger itunes at der er kode på simkortet og den skal jeg låse op.. så jeg sidder lidt fast nu, hvad skal jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iphone 3gs hvid skærm..
  • #1   9. mar 2012 Nyt display.. Er jeg 99% sikker på.. Jeg har lavet rigtig mange 3gs og nogen gange, ødelægger man displayet når man tager der ud og finder først ud af det, når man får hvid skærm når man tænder den igen..

• #2   9. mar 2012 Det kan også være dit flex kabel, som er gået, den er også ret følsom.

• #3   10. mar 2012 hvad for et nummer har flexkablet?

• #4   10. mar 2012 Et flex kabel har intet med skærmen at gøre.. Flex kabel er enten audio jack flex kabel Inkl. mute afbryder og volume eller antenne.. Jeg er 99% sikker på, hvis du sætter et nyt display i, så virker det igen. Men husk nu, du skal være rigtig forsigtig når du tager display at og på.. Der skal ingen ting til, før det går istykker. Og i værste til fælge kan det være dit motherboard der er istykker, hvis stikket i det har taget skade..

Kommentér på:
iphone 3gs hvid skærm..

Annonce