{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.835 visninger | Oprettet:

Komplett.dk - Langsomme? {{forumTopicSubject}}

Hey BB.

For 3 dage siden bestilte jeg nogle stumper derinde, inklusiv et kabinet. Det viste sig tingene blev pakket i 2 forskellige pakker.
Den med alle stumperne i, fik jeg igår, men her kommer så problemet.

Komplett.dk har trukket pengene, men jeg har absolut ingen ide om hvor mit kabinet er, og det har de heller ikke.
Har haft ringet til dem, men de er ligeså blanke som post danmark. De aner INTET, og man er nødt til at putte ordene i munden på dem.
Nu er der gået, som sagt, 3 dage, og jeg kan stadig ingen Info finde på T&T-nummeret jeg fik med email. Jeg har heller ikke fået en SMS fra 1270 fra postdanmark om at "Der er en pakke på vej fra komplett". Har fået beskeden fra stumperne, men ikke kabinettet; det hentyder til at kabinettet aldrig er nået til postdanmark, men komplett.dk sikker i telefon og på livechat at det er sendt.

Hvad gør jeg? :S Det er alligevel et kabinet til 1000,- så ville da være træt af at skulle miste det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Komplett.dk - Langsomme?
  • #1   27. jan 2012 Komplett kan jo ikke fralægge sig ansvaret når de kan se på t&t at pakken ikke er at finde.

• #2   27. jan 2012 Den er total væk. Har haft fat i den norske afdeling af komplett også, for at de skulle få fat i Post Norden for at finde min pakke. Stadig ingen held!
    ÅRRRGHHH!

• #3   27. jan 2012 Krelle - Så må komplett erstatte din pakke, og selv ligge og rode med at finde den anden.

• #4   27. jan 2012 Det er forresten heller ikke lige altid at T&T bliver registreret.. Det har jeg prøvet nogen gange, og så kom pakken bare lige pludselig. Så mon ikke du er heldig at den dukker op idag.

• #5   27. jan 2012 har en kami i horsens der har samme problem med dem lige nu. hans er bare en SSD harddisk de ikke aner hvor er henne i landet...

• #6   27. jan 2012 Det er Komplett's ansvar og ikke dit ! Det kan godt være de prøver at ligge den over på postdanmark, men så må de tage snakken med dem, det skal ikke være dig.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #7   27. jan 2012 Der skal gå noget der ligner 2 uger før de kan sige at pakken er væk og først der vil de sende dig et nyt kabinet og så tage erstatningen med postdk eller norsker posten

• #8   27. jan 2012 bestilte et kabinet til afhentning sammen med andet hardware, det forsvandt fra pallen fra norge til hvidovre.

så måtte købe et i fcomputer i stedet.

også var komplett 2½ uge om refundere pengene for det kabinet.

• #9   27. jan 2012 Assviolater, ja det noget med der skal gå x antal tid før der kan gøres noget ved det.

• #10   27. jan 2012 Jeg køber aldrig noget fra Komplett igen.

- De er næsvise og arrogante!

Købte et kabinet, som de skulle få hjem den 28/12 - og de har udskudt datoen hele tiden! Så bestilte jeg det fra en anden side, som bestilte direkte fra leverandøren - kom efter en uge! (Fra USA)

• #11   27. jan 2012 Må indrømme at jeg også har dårlige erfaringer med Komplett .. Købte engang et bundkort til 3000 kr .. Det jeg har i min PC nu og det jeg fik så ud som om kassen havde været åbnet.. Så jeg ringede og spurgte om jeg havde fået et en anden kunde havde haft.. De svarede bare at det kunne de ikke udelukke.. Jeg turde fanme næsten ikke sætte lortet i, for hvis det nu var brændt af hang jeg jo på den.. Men det virkede og kører da trodsalt stadig uden nogle problemer overhovedet, men man fortrydet et sted, at man ikke gjorde noget ved det dengang

• #12   27. jan 2012 Komplett er blevet ligesom getmore.dk var dengang inden den blev lukkeet

Hvorfor lære i ikke bare at handle i proshop...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#13   27. jan 2012 Mammi fordi komplett stadig er langt bedre end proshop.. smiley

Dalle nej du havde ikke hunget på den.

Pundedpie den dato de opgiver på deres hjemmeside er den dato de har fået fra leverandøren. Og hvordan kan det gøre dem næsvise og arrogante anyways?

• #14   27. jan 2012 jeg handler meget på Komplett jeg får mine vare højst 4 dage efter jeg har bestilt

• #15   27. jan 2012 Har også handlet en del på komplett.dk og har aldrig haft problemer med dem. De varer jeg har modtaget har altid været iorden... Og hvis bundkortet ikke virker når man modtager det, så er der jo trods alt garanti på produktet.

• #16   27. jan 2012 Har snakket alt igennem med dem, og til syneladende har de gjort noget ved mit problem, og fundet min pakke.
    Den var ganske rigtigt blevet fejlsorteret et sted i Norge, og Komplett/PostNorden lover mig at min pakke er der Mandag!
    Så alt er iorden, lige bortset fra at jeg gerne skulle have begyndt på min eksamensopgave idag.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#17   27. jan 2012 Men det er er jo så din egen fejl.. smiley

• #19   28. jan 2012 Assviolator - fordi at når man skriver til dem, får man et koldt nederen arrogant svar.

• #20   28. jan 2012 AssViolater, det er det jo så ikke når jeg havde bestilt delene til den computer lortet skal skrives på, i så god tid at jeg var sikker på det ville nå frem, når det så ikke gør det! smiley

Kommentér på:
Komplett.dk - Langsomme?

Annonce