{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

pc går sort 01.45, søges expert råd ! {{forumTopicSubject}}

Hey baboomz !

Oplever noget mærkeligt her de sidste 2 dage, min pc går sort ved ca 01.45. Altså imens jeg ser en film eller er på nettet så går skærmen pludselig i sort selvom pc er tændt !
Nogen der kan fortælle hvad fanden det er ! Og jeg har tjekket at automatisk lukning er ikke aktiveret !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pc går sort 01.45, søges expert råd !
  • #1   19. jun 2010 Har du været inde og rode i et eller andet med skærmen og måske fået sat en timer på den ? smiley

  • #2   19. jun 2010 At det er kl. 01.45 er vist tilfældigt. For så vidt jeg ved er der ikke noget indstilling der gør at den lukke kl. det og det.

    Men jeg vil tro problemet er i strømstyring.

    Altså.

    Kontrolpanel/Strømstyring og skift indstillinger for plan (i hvertfald win 7)

    Så kan du ændre om skærmnen skal slukke inden for et hvis stykke tid hvisdu ikke rører tasterne.


  • #3   19. jun 2010 ! DFD ! .. nej jeg har ikke rodet med noget med skærm smiley

    Dan M: tak for info. nu har jeg været inde og sat den til aldrig sluk skærm så nu må jeg se hvad den finder på !
    Men det sjove er at den går bare sort, så skal jeg slukke com manuel med sluk knappen og tænde den igen og så starter den forfra !

    Men jeg ser lige hvad der sker i løbet af natten i dag smiley


  • #4   19. jun 2010 Ket kunne måske også godt lyde som dvale. Den instilling finder du samme sted.

Kommentér på:
pc går sort 01.45, søges expert råd !

Annonce