{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Et nytårsønske {{forumTopicSubject}}



Efter at ha’ set og hørt Lars Løkkes tale i aften, blev det klart for mig at poliotik er det muliges kunst.
Jeg har ikke meget til overs for Bette Larses evner som statsminister, men som taktiker er han uforlignelig..
Bare se hvordab Samuelsen, var kommet til tops i træet med sit ultimative hrav. Både Han og Bette Lars håbede på at træet ville vælte, for hvordan skulle man ellers få Anders ned på jorden igen. Men det kunne et par ministerbiler klare – sammenlagt med frygten for at Mette Frederiksen skulle komme til magten. Og det ville ikke være til at bære..

Lidt skægt at tænke på at hvis Hun kom til, ville Hun befinde sig i nøjagtig den samme situation.
For pokker hvor kunne jeg ønske mig en regeringsleder der var farveblind, og ikke kunne skelne mellem rød og blå
.Det værste ved det hele er jo at det er vi vælgere der bestemmer. Vi har den regering vi selv har vagt. Vi har måske lidt ubetænktsomt lyttet lidt for meget til floskler, end vi har brugt vor sunde fornuft. Måske har vi bare den regering vi fortjener.!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et nytårsønske
  • #2   3. jan 2017 Der er altså en himmelvid forskel - Der er bare ingen, der lægger mærke til det.

    Det er ikke de gode historier, medierne bruger mest tid på - derfor

    Og hvis det endelig er "de gode historier" medierne beskæftiger sig med, så er det de mest overfladiske af dem
    Prins Henrik har igen været til fest et eller andet sted uden Margrethe eller noget i den stil


Kommentér på:
Et nytårsønske

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce