{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
244 visninger | Oprettet:

Den sunde fornuft {{forumTopicSubject}}

Den sunde fornuft er til hjemmebrug. Du skal bruge den når du skal vurdere politikernes udtalelser og programmer.

Tag nu bare regeringens 20-25 plan. Den skal angiveligt være til ælandets bedste, men er i realiteten konstrueret for at kunne gøre alle blå partier tilfredse, så lille Lars kan undgå et valg.

Og mon ikke det nok skal lykkes for ham. De tre øvrige blå partier frygter et valg, hvis ikke Thulesen Dahl pønser på at blive ny statsminister. Hvilket ikke er udtryk for sund fornuft, men for ønsketænkning.

Du derimod kan bruge din sunde fornuft til at bedømme, om dette er helt hen i vejret eller der måske er noget om snakken.!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sunde fornuft
  • #1   13. sep 2016 ved ikke hvem jeg ville stemme på ved et valg, kun at det bliver ikke socialdemokraterne så længe bette METTE sidder ved roret jo da der var H.T.S, da den bedste af de to

  • #2   13. sep 2016 Næe det er jo nok derfor vi sidder i lort til halsen ---- fordi folk har fået den idé, at socialdemokratiet er det værste af det værste

    Socialdemokratiet er til enhver tid bedre end de partier, der sidder på magten i øjeblikket


  • #6   13. sep 2016 Jeg har stadigvæk tre partier jeg godt ville stemme på --- alle 3 ----- SF - Alternativet --- De radikale
    Men jeg tror det bliver enten SF eller Alternativet

    Men selv en regering med Venstre og Socialdemokratiet ville efter min bedste overbevisning være bedre end den nuværende



  • #9   13. sep 2016 Ja Alternativet får også min stemme. De bør få en chance til at blive hørt.

    Og måske er det netop hvad lille Lars frygter. Eller håber på.!!

    Enhedslisten må også gerne vinde lidt mere magt, så de andre bliver tvunget til at høre på dem,

    I hvert fald trænger vi til nye tanker i Folketinget. Og nogle nye folk. De gamle kører i den evindelige gamle rille.


Kommentér på:
Den sunde fornuft

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce