{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Tus på siden - smerten? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Jeg går lidt med tanker om en tus på siden. Dvs. den skal gå fra hoften og opad siden.

Der ligger billeder her:
http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8279

Den sidste tegning, I må gerne kommentere, både godt og skidt smiley

Men nu vil jeg lige høre jer der er tusset der, om smerten er sådan nogenlunde til at holde ud? :b

Jeg er undervægtig, og mine ribben meget synlige, så derfor vil jeg høre, om nogen kan fortælle lidt om smerten ved sådan en tus.

Håber I kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tus på siden - smerten?
  • #2   28. jul 2009 Puha, det lyder til at gøre meget ondt så, men det er også hvad jeg har hørt fra andre. Så længe det er smerten værd, så går det jo nok smiley

• #4   28. jul 2009 lad mig sige det sådan... den jeg har der bliver never ever tegnet op igen... griner

• #5   28. jul 2009 Nu har jeg ikke en selv på siden endnu, men hele min venstre side, skal jeg ha lavet en kæmpe tattovering.
    Min kæreste har mange tattoveringer og siger at det gør ondt, men ikke så man ikke kan holde det ud smiley

• #6   28. jul 2009 alle tusser gør ondt, det kan man ikke komme udenom.
    folk der siger det ikke gør ondt, skal ssshhh.
    - men smerten er tilgengæld til at holde ud.

smiley

• #7   28. jul 2009 Jeg har i forvejen en lille en i lysken, og den synes jeg absolut ikke gjorde ondt smiley Det var nærmere en træls fornemmelse :b

Men jeg vil utrolig gerne have den på siden, så jeg må bide smerten i mig smiley

• #9   29. jul 2009 Puha, 3 timer i træk er lang tid smiley

Min kommer til at gå fra lysken, op ad siden, og om på ryggen. Så jeg forventer det gør ondt smiley

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 10 Følgere: 9 Svar: 319
    #10   29. jul 2009 Jeg har en der går fra lysken, op over hoften og på siden... Den ligner din ret godt, dog er min med blomster og ikke poter....

Min tatovør sagde jeg var hård at få den første der, fordi det gjorde ondt..... og det gør SATME også naller! men det er smerten værd... Min skal så tegnes op, da den trænger, men vil ikke ligefrem sige, at jeg glæder mig til at få det gjort... :oP

• #11   29. jul 2009 NaTaScHa !

Nu så jeg lige din tus i dit fotoalbum, og ved selvfølgelig ikke om du har fået lavet mere på, men min skal gå fra lysken og helt op til brysterne smiley

Så jeg er mere nervøs for ribbenene smiley

Din er forresten rigtig flot smiley

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#12   29. jul 2009 Jamen det har jeg, den er kun halvt færdig på billedet - den er ca 7 cm højere nu, og så har den fået en lille sommefugl :o)...Og tak :oD

- synes bare du skal springe ud i det og få den lavet - prøve at lade være med at tænke over hvor ondt det gør - for så tror jeg sq alfrig man bliver helt klar :oD

• NaTaScHa !
    NaTaScHa ! Tilmeldt:
    sep 2008

#13   29. jul 2009 *aldrig - flot stavet ellers :oS

• #14   29. jul 2009 Nå for pokker, jamen så har du jo været turen igennem smiley Du har ingen billeder? smiley

Jamen jeg regner skam også med bare at springe ud i det - det er jeg jo nødt til :b

Kommentér på:
Tus på siden - smerten?

Annonce