{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ser filmen Navalny
  • #1   14. mar Jojo og den handler om hvad smiley

• #2   15. mar #1
    Leon

Jojo og den handler om hvad

Helt sikkert om Nawalny smiley

• #3   15. mar Ok en Russisk aktivist smiley

• #4   15. mar Og Leon Putin-modstander.

• #5   15. mar Annella ja det er de fleste aktivister i Rusland.

• #6   15. mar Har lige set mini serien om Putin-kritikkeren Aleksander Litvinenko.

Den er også vær at se.

• #7   15. mar Jeg ved ikke hvilken film om Nawalny jojo omtaler, men eet forstår jeg ikke, hvorfor Nawalny rejste tilbage til Rusland, han var jo i sikkerhed i Berlin havde endda personbeskyttelse.

Det sidste Nawalny sagde, inden hans maskine til Rusland søndag 21. januar 2021 lettede fra lufthavnen Berlin-Brandenbug var: " "Jeg føler mig som en borger i Rusland, der har al ret til at vende hjem." Han blev arresteret i det øjeblik, han satte foden på russisk jord, hvordan det videre er gået med ham, tror jeg vi alle ved.

• #8   15. mar #7 Annella

Mon ikke Navalny rejste tilbage for at gøre mange russere mere opmærksom på Putin's mord, og forsøg på mord, hvis man var kritisk overfor hans styre.

• #9   15. mar Jo Cris #8

Det var helt sikkert årsagen, og han vidste med sikkerhed også, hvad der forventede ham ved tilbagekomsten.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 7 Følgere: 22 Emner: 232 Svar: 2.136
    #10   15. mar Anella
    Det var helt sikkert årsagen, og han vidste med sikkerhed også, hvad der forventede ham ved tilbagekomsten

Jeg er glad for at jeg så filmen, og det er rigtigt, Navalny vidste hvad han rejste til, nemlig fængslet og det havde ham og konen det godt med.
    For at komme af med Navalny blev Rusland nødt til at myrde ham, men med så mange fans ville det også være et problem for Putin.

Navalny mente at han bedst kunne hjælpe Rusland fra et fængsel, og han får stadigvæk media dækning derfra.

Udover at det var en fint film/dokumentering så belyste det fint de problemer og de fordele ved hans fængsling. Putin fik ham i fængsel, men han kan ikke komme af med manden, og hvem husker ikke Vaclav Havel, og hvem ved. smiley

• #11   15. mar #9 Annella

Ja, og netop det, som han vidste ventede ham da han tog tilbage giver nok et endnu størrere indtryk og forhåbentlig bevis på hvordan Putin behandler sine kritikkere.

• #12   15. mar Putin er diktator, og jeg kender ikke nogen der går ind for det styre, men derfor kan man godt ønske fred og det burde være uden at blive beskyldt som Putin tilhænger som f.eks. Leon gør.
    Det er pisse svært ikke at svare grimt.

Kommentér på:
Ser filmen Navalny

Annonce