{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
158 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
31. dec 2021
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 143 Svar: 1.824

Prins JOACHIM bruger heller FB end tale evner {{forumTopicSubject}}

Det er nemmere for den lille bandit at få skovlen ind under moren via FB en direkte snak

https://www.msn.com/da-dk/news/other/prins-joachim-min-mor-har-ikke-fors%C3%B8gt-at-tale-med-os/ar-AA12tZjG?ocid=msedgntp&cvid=79c05d2f2d584e1fb972923856601a5f

Jeg har ikke meget til over for ham, og han bekræfter hvorfor Dronningen agerer som hun gør

Kommentarer på:  Prins JOACHIM bruger heller FB end tale evner
  • #1   2. okt Jojo familie er noget man ikke selv vælger og tror også jeg vil være sur på mine børne vegne.

• #2   2. okt Der ser man det, kongefamilien er ikke en s... bedre end andre ike normale familier uden titler, hvor der også skændes.

• #3   2. okt Mon ikke Pris Joakim burde tage skridtet ud, hvor han afskriver sig retten til, at være en del af kongehuset.

Det er ikke den danske befolknings skyld, at modernisering ikke er forståeligt for prinsen og hans familie kommer med kritik af dronningen. Mindst af alt burde prinsens 2 koner læra , at tavshed er guld.

• #4   2. okt Joachim valgte måske ikke selv, men det landbrug/Schackenborg magtede han ikke, både han og fruerne ville hellere opholde sig i København, og kroen har han fået økonomisk håndsrækning til, mon ikke det drejer sig om økonomi i sidste ende, og Joachim er alvorligt bange for apanagen bortfalder, som vel bliver næste skridt.

Prins Christian er jo også den eneste af hans søskende, der vil modtage apanage.

Iflg. EB påstår Marie nu, vel i et udslag af misundelse og hævngerrighed allerede nu, at den stakkels Athena allerede bli'r mobbet i skolen, hvilket må være et hint til Mary og hendes fond, der har undsagt sig mobning.

Men titler kan man nu engang ikke spise, men lad os vide, hvad det handler om???

Måske er det Dronningens rådgivere og regeringen, der har givet Dronningen et godt råd om 'slankning' af Kongehuset i fremtiden...???

Tror næppe, det er en fornøjelse for Dronningen, at handle mod sin søn, som hun har gjort.

• #5   2. okt Tror næppe, det er en fornøjelse for Dronningen, at handle mod sin søn, som hun har gjort. jvf. Madonna

Tror jeg heller ikke, har sikkert været svært.

Kronpris Frederik og Prins Joakim, virker til at ha' forskelligt sind. Kronprins Frederik virker til at ha' et mere blødt sind, og har altid opført sig mere folkeligt.

Prins Joakim ligner sin far mere. Prins Henrik forblev knotten over ikke at være blevet konge til sin død. Ville ikke engang begraves ved siden af dronningen når hun var væk. Prins Joakim har aldrig formået at vinde folkets hjerte. Der har været sager hvor han har handlet uheldigt.

Selvfølgelig er det en stikpille direkte til Kronprinsesse Mary, som Prinsesse Marie giver, når hun omtaler mobning og børns vilkår.

Men Dronningen har ofte været forudseende, vidende i mange ting. Så jeg stoler på at hun har en grund.

Som Prinser og Prinsesser er der nok også mere sikkerhed rundt om, hvorimod grever og grevinder mere kan leve et normalt liv.

• #6   4. okt Forestiller mig også hans reaktion er pga hans børn bliver ramt.
    Ingen kan vel ønske at se sine børn kede af det.
    En hver voksen burde nok kunne klare modgang osv. men hvis noget rammer ens børn eller andet familie man holder af gør det nok mere ondt end hvis bare det var en selv.
    Kan stadig ikke forstå hvorfor de ikke må være prinser eller prinsesse mere hans børn.

• #7   4. okt Joachim må da være så voksen, at han kan forklare sine børn, at farmor sikkert har været nødt til det i et moderne monarki, og hun holder af dem under alle omstændigheder.

Tror, Joachim og frue er misundelige på kronprinsparret, og tror ikke Athena bli'r mobbet...det er for at ramme kronprinsesse mary.

Sveskerne har for længst været ude og tilpasse deres monarki mht. Madelaine......

Det er da latterligt, at man er afhængig af en titel, om man er komtesse eller prinsesse er komplet ligegyldigt, apanagen er er for længst bortfaldet, og de skal selv arbejde for føden, kun Prins Christian får apanage.

Kommentér på:
Prins JOACHIM bruger heller FB end tale evner

x