{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kandis for livet
  • Alis C
    Alis C Online Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 11 Følgere: 42 Emner: 90 Svar: 4.576
    #1   1. okt https://soundvenue.com/film/2021/09/kandis-for-livet-ny-dansk-dokumentar-er-graenseoverskridende-intim-460102

Den er vist ikke på nogle af de streamingservere, hvor jeg køber og lejer film, så jeg kan ikke se den. Endnu - for den kommer nok.

Jeg beskæftiger mig ikke så meget med det dansktop-miljø, men er også nysgerrig. Det fanger opmærksomheden, men ikke så lang tid ad gangen. Der er et eller andet let og livsbekræftende ved det.

• #2   1. okt Den går i bio nu.. men Du kan roligt vente til du kan streame den smiley

Man møder nogle af samfundets svageste mennesker… men som har en kærlighed uden lige til kandis/ Johnny…

Musikken er terapi for dem…og det er sgu fedt bare i sig selv smiley

• #3   1. okt Hello Kitty det må så være din livret smiley

• #4   6. okt Jeg har ikke set den film, men jeg har hørt omtale af den. Meget kan siges om Kandis, jeg har altid synes, at Dansktop er blevet nedprioriteret, ingen ville egentlig erkende, at det faktisk var meget hyggeligt at høre og at det faktisk kunne give en god stemning. Kandis har jo et kæmpe fast publikum, der følger dem i tykt og tyndt. Kandis/Johnny har nogle fantastiske sangtekster, der går direkte i hjertekuglen - og så har Johnny også selv prøvet det, på den hårde måde, jeg synes han er jordnær.

Har dog aldrig været til nogen koncerter eller Halbal, måske det vil ske smiley

Kommentér på:
Kandis for livet

x