{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg tv!!!
  • #1   31. dec 2019 Helt enig med dig.

    Der er rigtig mange hjemme rundt omkring, ikke mindst for at passe på deres dyr, og så er der ikke een eneste god film.

    Men så er der jo også dem som i fustration over YouSee har frasagt deres abonnement gældende til 1 jan. Men allerede 1 døgn før er signalet lukket.

    Jeps. Møg tv.



  • #2   31. dec 2019 Skål Allan. smiley

  • #3   31. dec 2019 Skål Cris.

    Mit signal er endnu ikke lukket, men jeg har heller ikke boks, så det sker nok først efter midnat.

    You See har et problem.


  • #4   31. dec 2019 YouSee er blevet totalt møg.

    Discovery er det som jeg ser mest. Natur/dyreprogrammer og så sport. Men væk med det, pga. uenighed. smiley

    Der bliver ellers fyret en del af her. Er bare så træt, men ned og se kl. 24.00 skal jeg. smiley

    Det er så smukt ud over søen.



  • #5   31. dec 2019 Chris.

    Jeg har stadig Discover kanalerne, men klokken er jo heller ikke tolv endnu.

    Vores beboerfoening har skrevet en 3 årig kontrakt med You See men jeg mener jo der er kontraktbrud fra You See´s side, så den må kunne ophæves..... Undskyld stavefejl, jeg har fået lidt cognac, m.m.


  • #6   31. dec 2019 Stavefejl er helt tilladt idag. smiley

    Ja, det er kontraktbrud, uanset hvad de forsøger at sige.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/yousee-gaar-i-sort-foer-tid-i-roevrender-os/7938452
    Og så er der også lige damen som ikke kunne betale sine nytårsindkøb i butikken, fordi YouSee havde trukket 250.000 på hendes konto.



  • #7   31. dec 2019 De havde dog tilbudt hende kontanter, men dem ville hun ikke have....

    Altså, der er sket en fejl, og You See prøver at hjælpe hende.

    Jeg har engang prøvet at betale termin i en andens hus, det var også en fejl??



  • #8   31. dec 2019 Skål i to. smiley

  • #9   31. dec 2019 Jeg er død træt af alt det, som hele tiden laves om, opdateringer mig her og der og en hel masse nye kanaler, som jeg overhovedet slet ikke har haft nogen indflydelse på. Men jeg synes det er temmelig besværligt at skulle til igen igen at have nye bokse og installeringer, og når jeg tænker mig helt om, så synes jeg nu altid, at jeg falder i søvn til TV, det må være fordi det keder mig. Jeg har ikke haft TV2 News i meget meget lang tid, det har jeg fået nu + noget andet, som jeg ikke har fundet ud af, hvad er endnu.

    Men er det i det hele taget moderne at se TV, jeg tror, er min fornemmelse, folk har fundet ud af at se "TV" på en ny måde smiley

    Godt Nytår smiley


  • #10   31. dec 2019 Godt nytår til jer, Alan, Jet, Me.

    smiley


  • #11   31. dec 2019 Jeg kan slet ikke forstå, at vi allerede går ud af 2019 - det er bare gået så stærkt for mig, så må det være fordi, det går meget godt smiley

  • #12   1. jan 2020 Libbie.

    Det har været et .lorte år, jeg er ramt af en depression. smiley


  • #13   1. jan 2020 Så må vi forsøge at muntre dig op, greve.

    Kan jeg hjælpe?


  • #14   1. jan 2020 Cris,

    Aner det ikke, der gives Zoloft og Mirtazapin, fordi jeg har selvmordstanker...
    Det er godt ok store ord på Baboom, men sådan er det-.


  • #16   1. jan 2020 Finken.

    Jo ind til videre.....

    Ellers skal jeg måske have ellektrochock og det vil jeg ikke.....


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #18   1. jan 2020 Ja vi kan nok alle blive enige om at DR fremover kun satser på de unge, rent programmæssigt.
    Vi vidste dog hvad klokken var slået da den nye generaldirektør tiltrådte og hun meddelte at DR skulle følge med tiden og få de unge seere tilbage i folden.
    Da DR nedskæringerne kom klappede hun i hænderne for så kunne hun endelig skille sig af med de kanaler der sendte “old school” programmer smiley

    Vi har altid haft egen antenne og de dertil hørende få DR programmer så vi kender slet ikke til TV3, Discovery og hvad de ellers hedder allesammen så vi bliver nok nødt til at finde en boxer pakke fremover smiley




  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.255
    #19   1. jan 2020 Sikken noget skidt med dig hr.Greve - håber du snart kommer ovenpå igen smiley

  • #20   1. jan 2020 Det er jeg rigtig ked af at høre, Alan smiley og det er nok ikke nogen trøst, at du deler den med mange. Mørke, højtider og andet sorg i familien, gør det heller ikke bedre og oven i det, så synes jeg også, at januar er en dræber måned. Men efter den, så begynder det at lysne - dine følelser påvirker din hjernes kemi, Zoloft skulle være godt, da det øger serotoninniveauet, kaldes også lykkehormonet, håber det virker på dig smiley

  • #21   1. jan 2020 https://youtu.be/mvrlyeVIorU

  • #22   2. jan 2020 Markgreven dog og selvmordstanker så skal du finde på et eller andet der kan få dig på andre tanker du ved brug din energier på gode og måske sjove måder og nej det er ikke sjovt at have det skidt smiley

Kommentér på:
Møg tv!!!

Annonce