{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Sort 007 {{forumTopicSubject}}

Ja så fik de også ødelagt konceptet som er skabt af Ian Flemmings, med en sort kvinde som skal spille 007 - jeg er sikker på han roterer i sin grav. Men det er jo nok resultatet af feminisme, og MeToo bevægelsen at være så politisk korrekt som muligt.

Kommer hun så til at hedde Jamesine Bond? Den retning kommer helt sikkert til at koste biografgængere - mig også. Gider sgu ikke se en film hvor man har ødelagt hele konceptet.

Hvad bliver det næste -genindspilding af Olsen Banden med somaliere i Niqap, Toom Raider spillet af en mandelig sort skuespiller med turban?

Down To Earth....

Hun spiller kun en midlertidig rolle som 007 da James Bond er gået på Pension.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sort 007
  • #1   15. jul 2019 Nexøs Ditte menneskebarn, skal spilles af en dreng fra Nigeria, i næste udgave.
    - Og Pelle erobreren har man fundet en somalisk dreng til at spille.


  • #2   15. jul 2019 Polysl og Markgreven i er ikke særligt oplyste og en sort 007 hvorfor ik og efter den kommer 006 og Markgreven dog min ynglings tude film Ditte menneskebarn må aldrig ødelægges og i vil nok grine men jeg skal ikke se 5. minutter af Ditte menneskebarn da jeg kommer til at tænke på min mor - mormor OSV. OSV.OSV. OSV. i skal huske på at jeg er blevet gammel og blød smiley

  • #3   15. jul 2019 leon

    Det har ikke noget med ikke at være oplyst, man ødelægger ikke et koncept med en kvindelig sort bond, og så bliver den sikkert endnu mere politisk korrekt, med at der ikke drikkes martinier, men gnasker på en selleri, og drikker grønsagsaft som ikke er omrørt. Vi ser bond købe menstruations bind, og brysteholdere og kjoler. Scene med et diende barn hængende fra brystet imens hun skyder sig fri så hun kan komme ind i børne rummet for at skifte ble.


  • #5   16. jul 2019 Polysl jeg griner da jeg syntes det er sjovt smiley

  • #6   16. jul 2019 Ronald G det gør ikke noget bare han er i klædt en lyserød 007 dragt smiley

  • #7   17. jul 2019 Hun spiller kun en midlertidig rolle som 007 da James Bond er gået på Pension

    Grineren Polysl - hvornår er James Bond så færdig med at være på pension smiley

    Sean Connery er den eneste rigtige 007 i min optik smiley


  • #8   17. jul 2019 cody

    Jeg har 2 favoritter som James Bond

    Sean Connery
    Roger Moore

    ja det undre mig også at man formulerede sig på de gyldne sider på den måde for en Bond går da ikke på pension - samtidig at skrive at "det kun er midlertidig", så man prøver lige en sort Bond for at tilfredsstille feminister.

    Her fra Berlinske

    //citat
    At gøre 007, der altid har været synonym med James Bond, til en kvinde, giver lige så meget mening som at caste en rødspætte til en genindspilning af »Dødens gab«. skriver Birgitte Borup.
    //citat slut

    jamen man kan ikke være mere enig.


  • #10   17. jul 2019 ron

    Man skulle næsten tro at EU er en slags skraldespand for politikere som ikke kan bruges mere i landet og bliver sparket op af. Men den nye formand må da ses i lyset af at have en bred viden med hendes historik. -, og ikke en talkunstner som aldrig har haft en rigtigt job før.


Kommentér på:
Sort 007

Annonce