{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

TV2 Charlie gør grin med folk. {{forumTopicSubject}}

Kanalen strør om sig med julegaver til folk i hele december måned, i aften er gaven til folket en helaftens forestilling med Edinburgh Tattoo....

Hvabehar`.....

Ok, den skal såmænd nok ramme en promille af befolkningen, men har de ikke noget bedre, hvorfor slukker de så ikke bare signalet?

Men til dem der skal se soldater marchere rundt med pissepotter og bjørneskindshuer på hovedet, hav en hyggelig aften, og så starter vi sækkepiberne... IRGHHHGGJJ......


Kommentarer på:  TV2 Charlie gør grin med folk.
  • #1   19. dec 2016 Ha ha du er sq sjov, men har så meget ret i din kritik, jeg ser næsten aldrig den kanal, for ikke at sige aldrig, så gammel føler jeg mig ikke endnu. smiley smiley

  • #3   19. dec 2016 Torben.

    For fanden mand, hvor meget har Edinburghs Tattoo at gøre med jul?

    Charlie praler af at det er dagens julegave.

    Tv3 praler vel heller ikke med en fodboldkamp, for så istedet at vise Cricket?


  • #4   19. dec 2016 Visse julegaver er ikke værd at pakke ud, Heldigvis har man 75 andre kanaler at vælge imellem - f.eks. tv3 Indiana Jones

  • #5   19. dec 2016 Serierne er halvgamle og må på museum i Charley.

  • #6   20. dec 2016 Muligt men den her havde jeg ikke set

  • #7   20. dec 2016 Hvis man som jeg er til serier (ikke genudsendelser) og film så kan Charlie godt bruges lige nu ser jeg Krig og Fred om søndagen, og så elskede min mor
    Tattoo.... smiley smiley smiley
    Hvad med lidt julestemning i stedet for brok.... smiley


  • #8   20. dec 2016 Julegaver i tv behøver ikke at have noget med jul at gøre og Charlie-kanalen har bestemt sin berettigelse, som mange modne og ældre seere vil give mig ret i.

    Hellere se på tattoo end se de rædselsfulde jule-tv-shows på henholdsvis DR1 og på fredag på TV2, hvor Tordenskjolds soldater i form af den ene popsanger efter den anden sørger for "underholdningen" i den bedste sendetid.

    Med al respekt, så er jeg træt af Rasmus Seebach, Mads Langer, Rasmus Walther, Ida Corr, Burhan G og alle de sædvanlige, der altid stiller op i de programmer og bidrager til en suppedas af pop og rock. Der findes altså andre musikformer.


  • #9   20. dec 2016 Lige mine ord Frank.... smiley smiley smiley smiley

  • #10   20. dec 2016 #7
    krig og fred?..Tolstoj?


  • #11   20. dec 2016 Ja, ikke den gamle med Audrey Hepburn og Mel Ferrer, den er ikke dårlig.

    Der har også været en russisk udgave for et stykke tid siden, lidt ufrivillig komisk.


  • #12   20. dec 2016 Jeg må indrømme, at jeg meget sjældent ser Charlie i det hele taget ser jeg mindre og mindre TV - det jeg har set på Charlie er nogle gange: Spør' bare, men mener også, det kan tangere derhen at gøre grin med spørgerne, det synes jeg bestemt ikke om.

  • #13   20. dec 2016 Ja ja, det er meget godt alt sammen...

    Men Frank at kalde Edinburgh Tattoo for en en julegave, er vist ude på overdrevet.... Så kan hvad som helst være en julegave, hvad med 3 afsnit af det lille hus på prærien, eller Vagabonderne på Bakkegården som de kun har vist 17 gange, eller hvad med et par genudsendelser af tv avisen anno 1968?
    Det er forfladiget og dumt at kalde det lort for en julegave, undskyld Polysl hvis jeg stjal din indgangsreplik, "lort".

    Ellers er jeg enig med Frank i, at jeg også godt kan undvære Rasmus Seebach og Co, det er fantasiløst og den samme reprice om og om igen...


  • #14   20. dec 2016 Vi er vel alle enige om at springe olde- og hjernedøde programmer over...og det er ikke kun på Charlie....... smiley

  • #15   20. dec 2016 Elizabetta.

    Nej, men de andre pakker da ikke programmerne ind i jule papir og kalder det for gaver?!
    Det er her kæden springer for mig.


  • #16   20. dec 2016 # 14.
    Nå nå Elizabetta, hvad er der nu i vejen med olde, smiley jeg føler mig da ikke gammel, ihvertfald ikke så gammel at jeg gider se Charlie. Jeg ser meget hellere dokumentar udsendelser og Discovery Geografi. smiley


  • #17   20. dec 2016 Kisser, det er det jeg mener... smiley smiley smiley

Kommentér på:
TV2 Charlie gør grin med folk.

Annonce