{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nextgen
  • Mr.Sparrow
    Mr.Sparrow Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Svar: 35
    #2   24. okt 2012 Jeg har en du kan købe for 500kr vis du naturligvis kan holde ratio

• Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   24. okt 2012 Ja okay troede ikke det kostede penge og sende sådan en ud..

• Mr.Sparrow
    Mr.Sparrow Tilmeldt:
    aug 2008

#4   24. okt 2012 Nej men de kommer så sjællendt jeg har 1 invite - De kommer måske engang hver 6mdr eller 1gang om året det er lidt forskelligt, så derfor koster de knapper.

• #5   24. okt 2012 nej de koster ingenting og sende ud, det er helt gratis, .. men for os der bruger systemet, vi har gjort os fortjent til den invite, og kan invitere en særlig god ven uden beregning, og invitere en eller anden man ikke kender kan koste dyrt, for holder ved kommende ikke reglerne, så blir man frosset i en uge, eller det der er værrer, jeg vil heller ikke forære min invite væk. det er helt sikkert, men synes 500 lyder rimeligt, for at løbe den risiko, men jeg løber den gerne for mindre,

• #6   24. okt 2012 man må ikke sælge sin invite inde på nexgen og man kan bliver blokket vis man man sælger den og bliver opdaget i at sælge dem

• #8   24. okt 2012 Man må slet ikke hente inde fra NXTGN??

• #10   24. okt 2012 Eller jeg retter mit svar. Det er meget få ting inde på siden der er lovligt at hente ned og dele med andre.

• Mr.Sparrow
    Mr.Sparrow Tilmeldt:
    aug 2008

#11   24. okt 2012 John T hvad er problemet ?

• #12   24. okt 2012 Der er ikke noget problem, der er bare mange der misforstår den del af at man er en del af et netværk som deler ulovlige filer på nettet. hvilket ikke er lovligt at gøre.

Der blev skrevet at man ikke må sælge disse invites, Man må heller ikke gå over for rødt.! Man må heller ikke dele ulovlige filer på nettet?

• #13   24. okt 2012 John T har squ egentlig ret i noget.

Men regler er til for at blive brudt som nogen siger, bare på måde.

Har evt også en invite :<

• #14   25. okt 2012 Jeg sælger min for et blowjob

Kommentér på:
Nextgen

Annonce