{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
160 visninger | Oprettet:

Jojo
Jojo
Online Tilmeldt:
31. dec 2021
Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 78 Svar: 904

Jngen penge i verden kan købe hende {{forumTopicSubject}}

Elon Musk, verdens rigeste har lige sagt farvel til hans datter,
Datteren skifter navn, de hele og vil ikke have noget at gøre med faren.

Nok fordi datteren er trans gender, og det vil Musk ikke finde sig ind åbenbart.

Kan være hun har penge nok i forvejen, men det har Musk også, det er dog ikke nok.

Ville du også trække arven væk fra et uønsket barn.

Kommentarer på:  Jngen penge i verden kan købe hende
  • Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 869 Svar: 10.861
    #1   21. jun Nu kender jeg ikke til USA's arveret, men i Danmark kan man ikke gøre en arveløs, da der er en tvangs arv - man kan så frasige sig en arv - som er en god ting hvis boet er fallit, og bo bestyrer vil fedte en regning af på mig som begravelse.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#2   21. jun Så kom igang med at studere det Poly

Det er aldrig for sent for at lære noget nyt, og den Amerikanske arveret virker som godt bedtime læsning.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#3   21. jun jojo

Jeg gider ikke bruge min tid på jura. Jeg har studeret i mange år så nu hvor jeg er pensionist så har jeg vist taget min turn. Nu vil jeg bare tulle rundt og hygge mig.

• #4   21. jun Jojo er Elon Musks datter trans kønnet det lyder sku da spændene smiley

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 129 Emner: 620 Svar: 3.240
    #5   22. jun jojo

Der må være noget, du har misforstået - det er datteren, der distancerer sig fra faren ikke omvendt.

Årsagen er at siden begyndelsen af ​​året har Musk støttet det republikanske parti i USA, som til dels har støttet lovgivning, der ville begrænse transpersoners rettigheder i landets stater.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#6   22. jun #3
    polysl

nå! nu har du altså også studeret i mange år, jamen så mangler vi vel bare snart at høre om dengang, du drog med Hannibal og hans elefanter over alperne?

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#7   22. jun Kender ingen Hanibal og elefanter som rendte rundt i Alperne.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#8   22. jun Annella

Du har ret, men grunden til, at pigen hvis man kan kalde hende det gik fra faren var at han ikke ville anerkende hendes tilstand, altså man støtter ikke republikaner og omfavner LBQ bevægelse samtidigt.

Så Musk vælger hans datter fra ifølge artiklen. smiley

• #9   22. jun Jeg må kalde den far for en kold skid og han skal jo ikke bestemme hvad den unge dame skal gøre eller være.

• CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 28
    #10   23. jun Jeg plejede at være stor fan af Elon Musk. Første gang jeg hørte om ham var i forbindelse med hans PayPal opstart (eller det der blev til PayPal).

Det er bare som om, at berømmelsen er steget ham til hovedet. Han træffer en del usædvanlige beslutninger for tiden.

• Annella
    Annella Online Tilmeldt:
    nov 2016

#11   23. jun Elon Musk har vakt en del opsigt med sine planer om at overtage Twitter for 44 mia. $, men har dog i øjeblikket sat sin aftale i bero.

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#12   23. jun Tænk at lave noget som er 44 milliarder $ værd, det er en kunstværk.

• CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 28
    #13   23. jun Jeg var ansat ved Uber da vi gik på børsen, til en værdi på over $50,000,000,000.

En hel del kolleger blev millionærer den dag, og de aktier jeg havde fået da jeg tiltrådte, og løbende fik, var da også en god sjat værd. Det er det sjove ved at arbejde for amerikanske virksomheder (især indenfor IT), når det går godt for firmaet, går det godt for medarbejderne.

Kommentér på:
Jngen penge i verden kan købe hende

x