{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
73 visninger | Oprettet:

Annella
Annella
Online Tilmeldt:
7. nov 2016
Følger: 1 Følgere: 129 Emner: 620 Svar: 3.241

Russisk nobelpris indbringer 732 millioner til Ukraine på auktion {{forumTopicSubject}}

https://politiken.dk/kultur/medier/art8844254/Russisk-nobelpris-indbringer-732-millioner-til-Ukraine-p%C3%A5-auktion?utm_source=ni.dk&utm_medium=feed

Den russiske journalist Dmitrij Muratovs Nobels fredspris er blevet solgt til en unavngiven køber for 103,5 millioner dollar på en auktion i New York. Det svarer til cirka 732,1 millioner danske kroner, skriver det franske nyhedsbureau AFP.

Det trecifrede millionbeløb skal gå til børn i Ukraine, oplyste Muratov på beskedtjenesten Telegram i marts. Han er journalist og redaktør på Ruslands førende oppositionsavis Novaja Gazeta. Han modtog Nobelprisen i 2021 sammen med Maria Ressa fra Filippinerne for deres indsats for at beskytte ytringsfriheden.

Det lyder fantastisk, så kan vi kun håbe på at pengene virkelig kommer ukrainske børn til gode og ikke forsvinder i ukrainske mørke korrupte kanaler.

Tror du pengene virkelig kommer de ukrainske børn til gode?

Kommentarer på:  Russisk nobelpris indbringer 732 millioner til Ukraine på auktion
  • Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 869 Svar: 10.861
    #1   21. jun Der skrives at Ukraine er bund korrupt, så de penge er væk når de lander i Ukraine.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 78 Svar: 904
    #2   21. jun Det må vi håbe, men køberen vil med garanti nok stille nogen krav at det faktisk sker vil jeg mene.

At nogen er korrupt betyder langtfra at alle er korrupt Poly, og dertil vil jeg skrive det gamle sprogbrug. It takes one to know one. ; smiley

• Polysl
    Polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 10 Følgere: 235 Emner: 869 Svar: 10.861
    #3   21. jun jojo

Nu har jeg aldrig været korrupt, Så jeg kender ikke nogen som er, da jeg arbejde indenfor IT: Jeg har fået middage på gode steder gratis, men det var som belønning - en slags bonus for godt arbejde - det kan man dårlig kalde korrupt. Men IT verden er bund korrupt, Hvor folk prøver at komme ind på markedet med deres ting - ved at bestikke medarbejdere i høje stillinger.

Hvis man kigger i historikken så er der så meget skrammel som startede med Amanda og siden er det væltet ind med skrammel, borger.dk Politi, kommune. Det skrammel har kostet os skatteydere milliarder i skrottede IT systemer.

• #4   21. jun Hvis bare de penge kommer Ukraine til gode er det fint med mig.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 5 Følgere: 8 Emner: 78 Svar: 904
    #5   21. jun Poly

De korrupte mener ikke selv de er korrupte, bare se din ven Donald Trump. har er mere Roms end Paven.
    Og din favorite hade projekt nr 1 Mette F kommer aldrig foran en domstol.
    smiley

Kommentér på:
Russisk nobelpris indbringer 732 millioner til Ukraine på auktion

x