{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Hekseri forbudt {{forumTopicSubject}}

Byen Nashville i den amerikanske delstat Tennesse tror åbenbart på hekseri for en skole har fjernet <Harry Potter bøger fra deres bibliotek på skolen St. Edward Catholic school.

En katolsk præst mener at de besværgelser som er i bøgerne kan fremkalde onde ånde samt at besværgelserne er ægte.

//citat
"Disse bøger præsenterer magi som både godt og ondt, hvilket ikke er sandt, men faktisk et smart bedrag. De forbandelser og trylleformularer, der bruges i bøgerne, er faktiske forbandelser og trylleformularer; som når de læses af et menneske risikerer at fremkalde onde ånder i tilstedeværelse af den person, der læser teksten, "hedder det i e-mailen.
//citat slut

https://bit.ly/2lyrp0u

Jeg troede ellers at mennesker bevæger sig fremad og ikke tilbage, er evolutionen vendt i katolske kredse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hekseri forbudt
  • #1   28. sep 2019 Åååå ja, har de ikke altid været noget for sig selv Over There - det er også der, alle de onde sekter opstår, er min opfattelse smiley

  • #4   30. sep 2019 annella

    Undre mig ikke for De Forenede Arabiske Emirater havde den mening engang at kvinders fertilitet skades hvis de køre bil -

    Men tosser findes også i vesten som dem der tror på at jorden er flad, uanset beviser - intet kan rykke på deres teori, som også støttes af flere imamer på youtube - så ved man jo hvor galskaben stammer fra.


  • #5   1. okt 2019 Kuleskørt at bandlyse noget der er fiktion, hvad med at katolikkerne tog fat i de problemer der er virkelige,
    Nej man skal ikke følge med tiden men stoppe tiden, for det bringer magten tilbage til præsterne, som i øvrigt måske nok kunne bruge nogle trylle formularer til at fjerne deres store sex lyst til små kordrenge,
    Men det er jo en helt anden sag, ikke???


  • #6   1. okt 2019 Kisser

    Løsningen er simpel - lad katolske præster gifte sig så er vi fri for at læse om det svineri fra de syge præster. Argumentet er jo latterlig at vie sit liv til gud som har givet mennesker sexlysten til at forplante sig.


  • #7   6. okt 2019 Ja Polysl, der er utallige ting ved religion der skurrer i mine ører.


Kommentér på:
Hekseri forbudt

Annonce