{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

HVORDAN HAR I DET MED HVAD ANDRE MENER OM JERES TØJSTIL. {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg jo ikke ung længere, men har alle dage været ligeglad med hvad andre har ment om det tøj jeg går i og da det var "in" at gå i cowboybukser med huller i kunne jeg vel kaldes for at havde været fremme i skoene, da jeg jo havde gået i sådan tøj det meste af min ungdom og jeg går stadigt i sådan tøj, så da jeg åbenbart ingen tøjstil har så spøger dig/den/dem der læser dette om hvordan de har det med hvad andre tænker/siger om jeres tøjstil.
Jeg har jo også venner der gerne høre andres meninger og jeg kan jo netop tåle at høre meningerne gode som dårlige, en frihed jeg giver dem der også kan tåle at høre min mening (det kaldes også for ytringsfrihed), men jeg håber at se nogle svar.
Det indsatte billede er fra mine ret unge dage og ja det er mig med det lange lyse hår til højre smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVORDAN HAR I DET MED HVAD ANDRE MENER OM JERES TØJSTIL.
  • #2   22. jan 2016 Er fløjtende ligeglad med andres mening om min tøjstil, de har deres og jeg har min. Dog burde man have konduite til selv at lade tøjstilen passe hvis man skal til bryllup eller barnedåb så tror jeg de fleste nok ikke vælger noget der ligner noget fra et 60 kollektiv.

    Jeg hader at gå i jakkesæt så jeg bruger et par pæne cowboy bukser og en jakke og et par pæne sko så kan det faktisk bruges over hele linjen.


  • #3   22. jan 2016 Hæ hææ smiley
    Ung mand med langt hår.. Der er vi mange der har været. smiley

    Det der er vigtigt, er at man selv har det godt med det tøj man har på.
    Min egen foretrukne "uniform" er nogle jagt/frilufts bukser, en sweater i afdæmpede jordfarver, en kasket samt nogle praktiske, lidt grove snøresko.....
    Så kan man komme igennem det meste... smiley

    Konen syntes det er røv kedeligt, men har efterhånden fundet ud af at det ikke kan betale sig at købe noget andet til mig. Hvis jeg har det skidt med det, går jeg simpelthen ikke i det.

    Som Polysl også skriver, er det selvfølgelig god stil at klæde sig på til lejligheden.. smiley

    Jeg ved ikke om man kan sige at jeg er totalt ligeglad med hvad andre mener, men næsten... smiley smiley



  • #4   22. jan 2016 Jeg er stort set ligeglad med hvad andre mener om min tøjstil. Jeg går aldrig med jakke, men næsten altid med striktrøje.
    For nogle år siden kom min kone i tanke om at jeg skulle have en vest. Da vi havde prøvet nogle stykker sagde ekspedienten: Det er vist ikke lige dig, og så slap jeg. smiley


  • #5   22. jan 2016 jeg vil ikke sige at jeg følger moden 100% men jeg kan da godt li at gå i moderne tøj og helst lidt i den dyre ende, her de sidste par år er jeg nok gået fra ungdoms mode til lide mere herre mode. og ja jeg tænker da over hvad andre syntes om hvordan jeg ser ud. i min verden kan man godt gøre lidt ud af sig selv

  • #6   22. jan 2016 og jeg skal da nok være den første til at indrømme at jeg høre nok til dem som nok peger lidt fingre af andre når de skiller sig ud fra mængden.
    ja ved det dumme mig


  • #8   22. jan 2016 Må en kvinde også give sit besyv med, ja jeg tænker da på om det tøj jeg har på er sådan cirka acceptabelt, jeg skal bare selv føle mig tilpas også. Mænds tøj er generelt kedeligt, men jeg lægger da mærke til det alligevel, der skal også være lidt spræl i farverne, ikke at det skal være skrigende farver, De der jægerfarver kan jeg lide, måske fordi min mand er jæger og næsten altid går i den slags.
    Jeg prøver som de fleste andre kvinder tøj i flere timer hvis vi skal til fest. og er lidt afhængig af om min mand siger god for det.

    Jeg kan som Polysl heller ikke lide jakkesæt, hellere et par jeans og en pæn jakke.


  • #9   22. jan 2016 Ej hvor er jeg glad for at i gad/vil svare og selvføleligt skal tøjet være pænt til barnedåb og anden stor fest, så jeg ser jo at vi os få faktisk er enig og tak for jeres svar smiley

  • #10   22. jan 2016 Jeg synes det er sjovt med tøjstil, for det giver signal til omverdenen, hvem vi er, mere end vi aner. Vores tøjstil hænger også sammen med vores erhverv - jeg synes det er sjovt at iagttage Folketingssalen, jo mere til venstre du er jo mere fritidstøj ser du, ikke at jeg mener, det er forkert.

    Jeg synes et jakkesæt med slips er elegant, der er noget over det, jeg kan også godt li cowboybukser, smart t-shirt og en jakke til herrerne + alt fritidstøjet af den ene eller anden art, alt efter lejligheden.

    Og så kan jeg godt li kjoler, nederdele, top, corsager, jakker, smarte jeans, liggings alt efter, hvad jeg skal og så sæælføøø'lig stiletter smiley


  • #12   23. jan 2016 Ja, det er sjovt som klæder skaber folk. smiley

    I Midtjylland, hvor jeg slår mine folder, er standard uniformen for blå politikere og erhvervsledere, pæne sorte og spidse herresko, jeans, en sort jakke samt et par briller med markant sort stel.....
    Dette har med tiden resulteret i at jeg, måske underbevidst, ikke stoler på en mand i denne påklædning... smiley smiley smiley


  • #13   23. jan 2016 Trendy i Jylland smiley smiley - klæder skaber folk, det er helt sikkert, men jeg er nu af den overbevisning, vil du tages seriøst, så gør det ikke noget, at se præsentabel ud, det betyder noget, uanset om man kan li det eller ej smiley smiley

  • #14   23. jan 2016 Denise - ja, det lyder sådan, ikke så festligt, hvis jeg bliver spurgt smiley

  • #15   24. jan 2016 Jeg ser der stadigt deles meninger om tøjstil og ja klæder skaber folk, nok der for mine venner altid kan se mig komme smiley

Kommentér på:
HVORDAN HAR I DET MED HVAD ANDRE MENER OM JERES TØJSTIL.

Annonce