{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

LIDT HJÆLP TAK.! {{forumTopicSubject}}

jeg er åbenbart en fed satan for det kan simpelthen ikke lykkes mig at finde et gucci/burberry/vuiton bælte som passer mig. Alle de bælter der er til salg her på baboom, dba og gul&gratis er fra 80-95cm og jeg skal have en på ca de 110cm da jeg er 97cm om livet. nogle der kender nogle som har sådan et til salg eller ved hvor man kan købe den for maks 1200kr ? håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LIDT HJÆLP TAK.!
  • #1   28. okt 2010 Bare ved at søge "burberry bælte 110 cm" på google, så har jeg allerede fundet én annonce på dba med sådan et bælte ?

  • #2   28. okt 2010 Hva med bare at løbe ned i Guccis butik eller besøge www.gucci.com og bestille det online i din str?
    Herinde bliver du bare fucked i røven med et fake bælte til giga overpris! Det samme sker hele tiden på DBA!


  • #3   28. okt 2010 JS: hvis du kigger på den beskederne i den annonce så er det kun 95cm
    natascha: 105cm er ikke nok når det er fra enden af. skal være 110cm


  • #4   28. okt 2010 Mr BING: bor på en lille ø der hedder Mors så har mega langt til en butik der sælger gucci. plus at jeg tror ikke du får et gucci bælte til 1200kr nyt herhjemme

  • #5   28. okt 2010 Patrick P
    Hvis du nu brugte 10 sekunder på Guccis hjemmeside, så ville du se, at du NEMT kan finde en masse bælter til 1200-1500 kr.
    Så får du et spliter nyt et, som ik er blevet vasket i byen eller skæv.
    Desuden får du et 100% ægte med dertilhørende garanti i 2 år...

    Om jeg så boede på månen, så valgte jeg hellere at give 200 kr ekstra, end at blive taget i røven herinde...


Kommentér på:
LIDT HJÆLP TAK.!

Annonce