{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne hjemmeside troværdig?
  • #1   15. dec 2009 Det er jo et factory outlet, hvor tingene ikke har kunne sælges til butikkerne pga lidt små fejl. men okay nu må vi se om min kammerat får sin hjem i næste uge.

  • #2   15. dec 2009 Er det også kun mig der ikke kan finde adressen via Google Maps ? smiley

    Jeg kan finde en vej der hedder det samme, men det er et villakvarter, og det skulle jo ligge i en lagerbygning smiley .. Og dog ligger det endda i et andet distrikt af london..

    + det med priserne

    fusk vil jeg mene.


  • #3   15. dec 2009 Fair nok, så holder jeg mig bare langt væk fra den side. selvom jeg nu har hørt om diverse outlet factoty's hvor der blev solgt Levis, Diesel etc, ved godt det ikk er sammen prisklasse, men de blev da solgt billigere end butikkerne f.eks den i Ringsted. med hvad ved jeg smiley

  • #4   16. dec 2009 Det kan godt være han modtager noget, men det er med 200% sikkerhed fake!
    Iøvrigt har de glemt at rette i en af deres tekster og vupti er man inden på denne side, som er drevet af samme firma.

    http://www.modevaskor.com/contact_us.php

    De ligger på et kontorhotel i UK til info...
    Og så sælger de Louis Vuitton, som kun kan købes på LV egen hjemmeside efter eluxery.com lukkede tidligere i år. Så i dette tilfælde var det for godt til at være sandt, sorry ;D


  • #5   16. dec 2009 Nikolai R
    "ægte mærkevarer kan IKKE købes billigt på nogen måde!"

    Det er så løgn... Gucci, Armani, D&G, Diesel, Adidas, Nike, Levis, Prada, Bjørn Borg, hugo boss osv har alle egne outlets. Så jo ægte mærkevarer kan nemt købes billigere!


  • #6   16. dec 2009 okay tak for hjælpen smiley

  • #7   27. feb 2010 Har ham din ven fået sine ting derfra for jeg har os tænkt på at bestille derfra og tænkte det samme da jeg så priserne? smiley

Kommentér på:
Er denne hjemmeside troværdig?

Annonce