{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Jeg har brug for alles hjælp . SERIØST {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen ..

Jeg går og leger lidt med ideen om at starte min egen frisør salon, men jeg har brug for jeres hjælp ..

Hvad ligger i vægt på når i gå til frisør ?
Hvor meget vil i give for en klipning, farve osv ?
Hvilke produkter bruger i ? og hvilken prisklasse med produkter ?

Det er virkelig seriøst så jeg håber i vil hjælpe mig, og ikke bare være useriøse .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har brug for alles hjælp . SERIØST
  • #1   15. nov 2009 1. At de kan klippe mit hår af.
    2. billigere end jeg selv kan gøre det.
    3. En trimmer.


  • los a
    los a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 98
    #3   15. nov 2009 At hun kan klippe ordenligt.
    Max 250 kr for en herreklip.
    Mud wax á ca 150 kr.
    Og så må hun jo gerne se lidt godt ud, og ikke snakke ørerne af én !


  • #4   15. nov 2009 1. At hun kan 'fornemme' hvad man vil have, så det ikke lige pludselig bliver for kort, mørk, lyst osv..
    2. 200 - 300 kr for en normal klipning.
    3. d.fi og dax, i et mix, det er bare super godt!


  • #5   15. nov 2009 hvor bliver i klippet henne?? 200-250kr for en herre klipning!! giver selv 120kr for en herre klipning og det er ikke engang udenom skattefar..

  • #6   15. nov 2009 Tak smiley

    Mangler lidt nogle piger der kan komme med eres mening ..



  • #7   15. nov 2009 M&M .. Måske en der ikke er uddannet .. vil i hvert fald sige, hvis man har taget den 4 årige uddannelse og tager 120kr for en klipning nedværdigere man sit håndværk .

  • kjgukd .
    kjgukd . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 189
    #8   15. nov 2009 1) god service og en sød frisør. Hader når de klipper for meget af bare fordi de synes det er pænest. og så hader jeg os når de bare snakker men rent faktisk virker ligeglade med hvad man siger ;).. så kan jeg os godt li når selve salonen er pæn..

    2) jeg giver 290 for at blive klippet fordi jeg er studerende;) elsker rabatter. det er så normalt et ret så dyrt sted hvor jeg bliver klippet så jeg farver mit hår selv. sidst jeg fik det farvet der kostede det 1400kr og det giver jeg ikke smiley men hvis det kostede omkring 200kr for det, så skulle jeg nok betale det.

    Jeg bruger kerastase, det er så lidt peberet, men prisen værd. også skal du nok ikke købe hh simonsen fladjern ind, da de er virkelig skod at komme i kontakt med når de skal laves, hvilket jo går ud over dig ;). ghd


  • #9   15. nov 2009 hyggeligt sted, omkring 200 kr for en herreklipning (så ville du være lidt billigere end andre steder men stadig så du tjener godt på det)
    Id hard titanium bruger jeg de perioder hvor jeg har hår nok på hovedet til at det kan sættes.


  • #10   15. nov 2009 nu kan jeg se du kommer fra østjylland, men ved selvfølgelig ikke lig hvor i østjylland, men jeg giver selv 190 kr for en klipning, og det sys jeg egentlig er en meget fair pris de tager 160 for en herre..

    farvning for hele håret giver jeg en 700 og farvning af udgroning 400 og det er priser hvor folk kan være med, men det også altid travlt i den salon, det er så det værste minus ved det-..

    jeg sys der skal være hyggeligt i en salon der må gerne være så man kan tage the og kaffe, også ellers bare en god stemning :o)

    jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med det..


  • #11   15. nov 2009 Extensions: jo det er 4 uddannede frisører, der har en salon sammen..

  • #13   15. nov 2009 extensionist.

  • #14   15. nov 2009 ligger en anden salon på samme gade og de tager 140kr for en herre klipning..

  • #15   15. nov 2009 Mine tanker var

    275kr for en herreklip og 350kr for en dameklip men så skulle der være studsningspriser, så hvis man nu kun lige skulle ha rettet lidt, eller tyndes og sådan så koster det måske 225kr for en herre og 300kr for en dame . derudover ville jeg have 10% for studerende ..

    En frisør skal som udgangspunkt have 500-600kr i timen for at kunne dække alle udgifter .

    Per . . tror du selv at hvis jeg tager 200kr for en herreklip så tjener jeg godt på det ?

    Man skal tænke på der er, husleje, vand varme, produkter, inventar, skat, moms, løn annoncering, revisor osv ..


  • #16   15. nov 2009 1) at hun ikke snakker total meget, men heller ikke er stille.
    2) altså jeg har en ret dyr frisør, og da jeg bare skulle have reflekser i, blev det 900 kr + klipning. og når jeg bare skal klippes koster det 450,-
    Men næste gang jeg skal ha' farvet hele håret, så tager jeg ikke derned. d;
    3) jeg bruger evital. Og et GHD glattejern smiley


  • #17   15. nov 2009 For en alm. klipning giver jeg 200 kr.


  • #18   15. nov 2009 Selvfølgelig tjener man godt.

    hvis du som 1 person klipper 15 mennesker pr dag a 200kr vil du pr mdr have omkring 70.000kr inden skat..



  • #19   15. nov 2009 men du vil selvfølgelig tjene mere pr mdr, pga farvning osv ved div personer..
    Så jeg kan godt forstå at nogen tager en del mindre end andre, som når jeg selv giver 120kr for en herre klipning.. De får en del flere kunder, og opvejer det den vej rundt, og tager kunder fra de andre..


  • #20   15. nov 2009 63000kr om måneden
    - 12600kr i moms
    - ca 9000kr i husleje
    - ca 23000kr i løn
    = 18400kr tilbage hvor der skal trækkes skat af, og så har jeg ikke en gang regnet alt med ..


  • #21   15. nov 2009 men man regner ca med 8 kunder om dagen når man ligger en budget .

  • #22   15. nov 2009 Jeg synes selv at 120 kr ikke lyder som noget af kvalitet og det ved jeg der er mange der går op i .. Prisen afspejler også tit kvaliteten .

  • #23   15. nov 2009 1) at de kan finde ud af og gøre tingene ordenligt, at de ikke er pisse snobbede når man fortæller dem noget man ved, at de ser ordenlige ud!.

    2) jeg giver 345 kr for en klipning. og 500 for farve.. (helfarve).

    3) Jeg bruger sådan noget tony & guy... men det er fordi jeg har extensions. og de skal bruge lidt pleje smiley


  • #24   15. nov 2009 hvorfor kun udregne det efter 63000kr?. når du får en del mere i mdr på det. samlet fortjeneste pr mdr ved 15 personer pr dag a 200kr vil give ca 70.000kr pr mdr.. og det er kun udregnet for en herre klipning til 200kr, og dertil vil komme extra fortjeneste på farvning, og dame klipning, så samlet vil det ligge på omkring de 80-85.000kr ca pr mdr..

  • #25   15. nov 2009 Kvaliteten er i top, og mange bliver klippet der, netop pga prisen på klipningen, og den vej rundt tjener de en del mere end dem der tager evt 250kr.. samt de får en masse positiv omtale som er lige med gratis Reklame...

  • #26   15. nov 2009 M&M 200*15*5*4,2 = 63000kr
    Men så har man også udgifter til revisor, inventar, vand, varme, el, evt renter osv ..

    du kan jo regne ud at jeg kan ikke have 15 herre kunder samtidig med dame kunder og farvninger .. herreklip tager 30min dameklip 45min og farve er mellem 2*30min og 2*45min ..


  • #27   15. nov 2009 du skriver selv at du vil have ansatte, så vil mene du sagtens kan komme op på det antal, samt inventar er ikke noget der skal betales hver mdr, ligesom en revisor..

  • #28   15. nov 2009 Hvor har jeg skrevet at jeg vil have ansatte ???

    Uanset om du skal betale det hver måned eller ej, skal pengene da lægges til side hver måned . Moms betaler du jo også kun hvert kvartal, men pengene lægges da fra ..

    Jeg gider slet ikke disukterer dette med dig, da du intet ved om emnet og du er derfor urealistisk .


  • #29   15. nov 2009 Pga lidt modstand er jeg urealistisk?.. man er nød til selv lige at gennmgå alt med hensyn til priser, markedet, kvaliteten osv inden man kan sidde og sætte en pris på noget, man ikke har. selvfølgelig skal man starte et sted. men undrsøg hvad alle andre tager for div klipninger i dit område.. siger bare at i vores område ligger priserne på en herre klipning på 120-150kr.. længere er den ikke, så jeg kan ikke forstå at nogen forlanger 250-300kr for den selvsamme klipning, med samme resultat.. og der er stor forskel på priserne, om du bliver klippet i kbh, odense eller på falster. Så du vil på ingen måde finde den rette pris ved at spørge herinde, ud og undersøg priser i DIT område. Og du skal have i tankerne at dem i dit område allerede har en kundekreds og har omtale, hvor du vil stå som den nye i området, uden den store kundekreds og omtale som andre..

  • Anton N
    Anton N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #30   15. nov 2009 Hvad med bare at leje en stol hos en frisør? Det er nok lidt mere sikkert end at man som nyuddannet starter sit eget.

  • #31   15. nov 2009 Anton N: da det er rigtig dyrt at gøre, og så har du ikke rigtig noget at skulle ha sagt .

  • Anton N
    Anton N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #33   15. nov 2009 Jeg svarer såmænd bare på dit indlæg er selv uddannet frisør og mange af de bekendte jeg kender der har åbnet frisørsalon står i dag med en kæmpe gæld og de har altså været i faget i lidt flere år end dig, en af dem har undervist på frisørskolen på kgs. nytorv. Og dem der stadig arbejder som frisøre idag har deres egen stol (som ikke er så dyrt som dy påstår) eller arbejder med noget helt andet.

  • H P
    H P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 121 Svar: 335
    #34   15. nov 2009 1. aner det ikke har aldrig været ved en frisør
    2. ikke en klejne farven er fin og kan sgu selv klare længden med trimmer
    3. den shampoo der nu er på tilbud


Kommentér på:
Jeg har brug for alles hjælp . SERIØST

Annonce