{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Tilbagetrækning af Pamol. {{forumTopicSubject}}

Da der åbenbart er blevet blandet Ibumetin i Pamol dåser med 300 stk, synes jeg det er ret vigtigt at informere om det, som medierne ikke vil informere om, nemlig at disse dåser har et Batch nummer der slutter med "45". - Har du en Pamol dåse der ikke slutter med dette nummer, kan du gladeligt gnaske resten af pillerne i dig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbagetrækning af Pamol.
  • #1   18. feb 2017 Det er ikke OK, at de ansvarlige ikke vil informere om sådan en vigtig ting, hvad sker der i grunden, håber de på, at vi falder døde om af det ??

  • #2   18. feb 2017 Jeg synes blot det er underligt at medierne ikke fortæller om det Batch nummer, som ethvert apotek i Danmark modtog i går, så de kunne kontrollere deres lager.
    Alle apoteker fik et tilbagekaldelses brev fra Takeda Pharma med dette Batch nummer, jeg forstår ikke folk ikke er blevet oplyst om det, da mange bekymringer således kunne undgåes.


  • #3   18. feb 2017 Ja, men var det ikke fredag i går smiley - så holder de weekend, det kan være det kommer ud i løbet af mandagen måske smiley

    Men jeg mener, det er skandaløst, at det ikke allerede er blevet oplyst, det betyder så nok, at vi ikke kan dø af den cocktail smiley


  • #4   18. feb 2017 600 mg. Ibumetin piller er absolut ikke ufarlige hvis du får blodfortyndende medicin ved siden af.
    Desuden er Ibumetin kendt for, at nogle kan få forfærdeligt ondt i maven af dem.


  • #5   18. feb 2017 Det lyder ikke godt, men så kan det være, at lægevagten har travlt i denne her weekend, skandaløst er det, at det ikke allerede er blevet oplyst og sidder der nogen her, der har nævnte Batch nr., så er de dig nok taknemmelige og ja, vi har fået at vide, at BB har mange læsere, så ....

  • #7   18. feb 2017 Det skulle offentliggøres med det samme, når der er et batch nummer så er det direkte forbryderisk ikke at oplyse om det.
    Jeg kunne få lyst til at sætte det på facebook. Så folk kan dele det.


  • #8   18. feb 2017 Kisser.

    Det kan du bare gøre.... smiley


  • #9   18. feb 2017 Hvad folk heller ikke har fået at vide, er, at for mindre end en måned siden, blev masser af panodiler, Pinex, og Paracetamol fra Sandoz tilbagekaldt på apoteks og grossistniveau, dog ikke på kunde niveau.
    Fabrikken som producerede disse piller blev erklæret "Non Compliant".
    Apoteker sælger sædvanligvis ikke 10 stks. panodiler, det foregår i supermarkeder, kiosker og tankstationer. - Men har du en 10 stks panodil med Batch G72F, udløb 05 2021, så er det fra den fabrik.

    Jeg skal hilse fra grossisten Nomeco at det lignede løgn derude efter tilbagekaldelsen, der var panodiler, pinex og paracetamol i bjergevis.


  • #10   18. feb 2017 Så er det gjort, altså sat på Facebook, Og allerede delt af nogle.
    Det er da noget værre rod der foregår Markgreven. Godt man ikke ved alt hvad der sker i forretning verdenen. smiley smiley


  • #11   18. feb 2017 Nå, nu finder jeg sandelig hele Batch nummeret på tekst tv DR1 side 151.
    Batch: 11255945.


  • #12   18. feb 2017 Hvem pokker bruger smertestillende medicin og fylde sig med en masse møg?

    hovedpine piv piv fylde sig med piller så går det nok over - ondt i foden, fylde sig med piller, ondt i ryggen fylde sig med piller - kommer man også plaster på et brækket ben?


  • #13   18. feb 2017 Polysl.

    Ja og kræft, fylde sig med morfin, piv piv.

    Både migræne og cancer er jo indbildt syge, ikke?

    Ironi kan forekomme.


  • #14   18. feb 2017 markgreven

    Jeg hentyder til at forbruget af smertestillende midler er stigende og har altid været det - en god våd aften- piller næste dag. en smule smerte her og der - piller...

    Jeg hentyder ikke til smertestillende ved alvorlige sygdomme men mere generel i hjemmet.


  • #15   19. feb 2017 Okay polysl,
    Der blev du reddet på målstregen, hold ad op hvor blev jeg gal på dig over #12.
    Jeg var lige, også kun lige ved at bruge dit eget ynglings ord, som alle jo ved hvad er.
    Jeg bliver nemlig tvunget til at tage smerte stillende depot piller hver dag.
    Ellers kunne jeg slet ikke fungere, På grund af en fejl i hoften, som ikke kan opereres. Så man skal lige uddybe hvad man mener.


  • #16   19. feb 2017 ok søde kisser

    Nogle gange er jeg ikke god til at formulere mig - så jeg undskylder for det mere brede begreb.

    Emnet smertestillende piler var oppe for år tilbage, hvor man var bekymret for det overforbrug blandt unge mennesker, og derfor begrænsede, så man ikke kunne købe 100 som førhen.

    Jeg har altid været imod medicin og i stor grad prøvet at undgå det andet hvis det absolut er nødvendigt. Jeg er 60 år i dag og har intet medicin.


  • #17   19. feb 2017 Polysl Så er du en meget heldig mand, skøn på det. smiley smiley
    Jeg troede at begrænsningen af for eksempel Panodil til dels var fordi der var mange unge der begik selvmord med dem. smiley


  • #18   19. feb 2017 Det var også en af årsagerne til at begrænse det.

    Grunden til jeg ikke tager medicin mere er at jeg omlagde hele mit liv, sundere mad, minimum spiritus, løbeture så jeg fik et normalt blodtryk. Måske valget øko er grunden men dog ikke bevist. Men det samlede kan kun gør en forskel.


  • #19   19. feb 2017 ja jeg har også altid dyrket sport, svømning, løb, cykling i stor stil. men når man får en skade så er det umuligt at holde det ved lige. Og tro mig jeg har prøvet.

  • #20   19. feb 2017 Jeg har haft mange skader i mit liv og heldigvis noget man kunne gøre noget ved.

    Kan huske i Portugal hvor der var en som gik i hælene på mig hvor jeg tog han hånd og vred ham ned - i øjenkrogen kunne jeg se han kammerater komme så det var bare om at løbe - et dumt hul i vejen som forstuvede min fod men adrenalinen kørte så man mærker det først da jeg stod ved hotellet. Derefter kunne jeg ikke støtte på foden. Møg min ferie ud på skadestuen og blive lappet sammen men der er jo ikke meget at gøre med en forstuvning men en absolut nødvendighed i forbindelse med min forsikring at have dokumentation.

    Jeg blev så senere behandlet på privat hospital i Danmark.

    Det er frustrerende ikke kan gå og det højner forståelsen hos dem som har en kronisk tilstand og må undgå at være aktivt.


  • #21   19. feb 2017 Jeg har også forstuvet min fod 2 gange, ved at danse Jitterbug med kast, det var den ene gang, anden gang vred jeg om på et på tårnhøje stylter, ja det kan være farligt at danse. smiley
    i new York gik vi i 14 dage 8-9 timer hver dag, så min hælpude punkterede, den kunne ikke tåle at gå på asfalt så længe, Der måtte jeg ikke støtte på benet i 1/2 år. Jeg sad i en sofa og kedede mig. måtte have rollator ellers kunne jeg jo ikke transportere maden fra køkkenet til stuen, Jeg tog 10 kilo på, som jeg bagefter måtte kæmpe med at smide, ikke spor sjovt. smiley


  • #22   19. feb 2017 kan huske i Italien hvor min rejsekammerat og jeg gik 25 km rundt i rom, jeg havde sandaler så jeg var lidt slidt efterhånden og hver gang der var en fontæne så ned med fusserne og man kunne næsten forestille sig det sydede smiley

    Det var ikke lige noget som italienere bryder sig om at få sure tæer ned i fontænen. smiley


Kommentér på:
Tilbagetrækning af Pamol.

Annonce