{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.969 visninger | Oprettet:

Piger, hold jer fra sugardating ... {{forumTopicSubject}}

Unge piger - hold jer langt væk fra sugardating! I sælger jer selv for billigt, og det kan være ødelæggende at flirte med prostitution, når man er ung og uerfaren og ikke har noget bagland.

Sådan lyder hovedbudskabet fra en af Danmarks bedst kendte prostituerede om den aktuelle debat i medierne om begrebet sugardating (piger og unge kvinder, som tilbyder ældre mænd sex mod gaver og penge).

"Jeg er som prostitueret OG Mor, mildest talt lidt rystet over, at man offentligør artikler, der let kunne anspore flere unge piger til at flirte med fænomenet - ikke, at der er noget galt med prostitution som sådan, men der er meget stor forskel på, hvordan og hvorledes man havner i det!" lyder det fra den professionelle prostituerede, der arbejder og er kendt i miljøet under navnet Sarah Gold (Lokalavisen.dk kender hendes identitet).

"Jeg er selv en af de mere fremtrædende prostituerede i Danmark. Jeg har valgt det selv og er registreret med cvr-nummer og alt, hvad man ellers skal, når man har et firma. Jeg er glad for det, Jeg tjener godt, jeg har hus, bil og heste. MEN det er ikke altid sjov og ballade, og det er bestemt ikke noget for sarte unge piger," skriver Sarah Gold til Lokalavisen.dk.

http://lokalavisen.dk/dansk-top-prostitueret-piger-hold-jer-fra-sugardating-/Sjaelland-Politi/20150226/artikler/150229679/1265

Jeg synes, det er positivt, at denne Sarah Gold træder frem i rampelyset og beretter om, hvad der ikke er godt - hun ved nok, hvad hun taler om. Men lad os få en debat om sagen.

Useriøse indlæg er ikke velkommen !!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piger, hold jer fra sugardating ...
  • #1   4. mar 2015 Er det her et forum hvor vi bare poster lort fra diverse netaviser ?

  • #2   4. mar 2015 Nå, jetset, der kom lige en useriøs mr. vildt ind fra sidelinjen, det må også være hårdt
    at tage stilling til så vanskeligt et spørgsmål....
    det må blive en halvkvædet vise med det foto.... smiley smiley smiley smiley smiley

    Der er mange faldgruber i det ældste erhverv....også farligt, kan give ar i sjælen.....


  • #3   4. mar 2015 Gå op i det søde

  • Kær 2
    Kær 2 Tilmeldt:
    jan 2013

    Svar: 11
    #4   4. mar 2015 "I sælger jer selv for billigt"
    Hvordan finder man så sin rette pris? Er det efter udbud/efterspørgsel, eller?


  • #6   5. mar 2015 #2, Ja, Elizabetta - det er i grunden utroligt, for jeg vil da mene, når det drejer sig om unge kvinder, at de unge vil støtte op om det, men jeg forventer mig nok for meget, ja, og de 4 likes i #1 er lige så ubegavet - det er et ret alvorligt emne..

  • #7   5. mar 2015 #5 - prøv at læs emnet, så vil du se, hvad der er billigt.

  • #9   5. mar 2015 Problemet med dette erhverv på gadeplan, har kunder enten med et umætteligt behov, eller resten der ikke er i stand til at få sex på normal vis (rosset)....
    Det er svært at få øje på for fornøjelsen for kvinder.... smiley


  • #11   5. mar 2015 Du har ret Torben, de er svære at få ram på..... smiley

  • #12   5. mar 2015 Jeg undrer mig over at hun siger de sælger sig for billigt?

    hvad folk gør, må de selv om, i mine øjne vil prostitution altid være en negativ ting, hvor den ene part er i en uendelig dårlig position, som et menneske uden værdi. et menneske man bare bruger. en genstand.

    det er mit problem med prostitution.


  • #15   5. mar 2015 Hun betragter ikke længere sin krop som noget af personlig værdi, men derimod som en handelsgenstand.
    jeg synes det er sørgeligt, og jeg skulle være ekstremt desperat for at ydmyge mig selv på den måde.


  • #16   5. mar 2015 Torben - er der flere slags menneskehandel ?? - Sugardating er efter min bedste overbevisning også menneskehandel - det er nogle gange bare pakket ind i materielle ting - og ganske ofte er det purunge skoleelever, der lige ønsker sig en hel masse ting - synes du så det er OK de sætter en profil ind på Sugardating.dk - hvis det var min datter, ville jeg blive meget ulykkelig over det, det er ikke en måde at starte sit liv på - for uanset så gør det noget ved pigernes "sjæl" på længere sigt.

    Jeg synes det er flot af Sarah Gold at træde frem og give oplysninger til de purunge om, at det slet ikke er lige meget, hvordan de starter i den branche - og jeg synes også, det er en debat værdig.


  • #17   5. mar 2015 #14 - nej, prostitution er ikke verdens ældste erhverv, det er landbruget.

  • #18   5. mar 2015 Vitos mor - hvorfor undrer du dig over, at hun sælger sig for billigt - det synes jeg også, hun gør - pigerne sælger deres følelsesliv - mere kan du ikke give. For ikke så længe siden læste jeg om en ung pige, der havde haft en del "sugardates", hun havde helt mistet troen på kærlighed 0 følelser for noget i den retning - og det er ikke et kvindeliv værd for lækre sko, tasker, tøj, smykker + kontanter.

  • #20   5. mar 2015 Jeg undrer mig over at der overhovedet er et fokus på prisen.

    uanset hvad der betales, er det stadig for lidt, når man tager noget af en andens sjæl.

    hvis jeg har sex med en mand, så deler jeg mit inderste med ham. Jeg lukker ham ind i min krop og giver ham noget af mig. Og der kan ikke sættes en pris på den værdi.


    at sige at pigerne sælger sig for billigt, giver udtryk for at det ville være i orden hvis de bare fik lidt mere for det.


  • #21   5. mar 2015 Ja, det er top-nice at have det sidste nye indenfor alt, hvad der kan tages på og have med i lækre tasker.

  • #22   5. mar 2015 at sige at pigerne sælger sig for billigt, giver udtryk for at det ville være i orden hvis de bare fik lidt mere for det. Jr. vitos mor.

    Du har misforstået pointen. Jeg beskriver det længere oppe.


  • #24   5. mar 2015 Ja, det er det for pigerne i klassen, det er altid lykken at kunne komme med det sidste nye, sådan er det, desværre - drengene har det noget anderledes.

  • #27   5. mar 2015 Ejjj RR - jeg kan godt se, at det er noget af et problem, men dog har jeg aldrig hørt om skader på sjælen, når det går den vej - men måske, du kan berette ... smiley

  • #29   5. mar 2015 #25 - der er ikke nogen der påstår, at det ikke er eget valg, Sarah Gold prøver bare på at forklare - at det ikke er på den måde, de skal starte i branchen, de kan risikere at ryge ned i et STORT sort hul.

  • #30   5. mar 2015 RR - du må gå ud og få trøst/bryst hos dine høns ... smiley

  • #32   5. mar 2015 Ja, de små kyyykiiliikyyyy er nok ikke så krævende smiley

  • #35   5. mar 2015 Dem hører man ikke meget om, du har måske en hemmelig forbindelse med nøgle Torben... smiley smiley smiley

  • #38   5. mar 2015 OK, Torben....uden nøgle... smiley

  • #39   5. mar 2015 Vi er alle prostitueret !!! Det er kun et spørgsmål om hvor meget man får.
    Jeg tungekysser da gerne med en anden gammel mand for 10 kg.......


  • #42   5. mar 2015 Godt så. Vi kan godt blive enige om, at der er nogen som vælger selv, og det er OK for mig, det må kvinderne fuldstændig selv om, der er nogen, som er ved at brække sig af det og så er der nogen som påstår, de "elsker" deres job. Så langt så godt.

    Men pointen er, om skoleeleverne kan gennemskue den branche, de har oprettet en profil på sugardate.dk, fordi de gerne vil have dit og dat og ja, nogle 1000'ser er også meget godt - det begynder at tage form, mere kræver mere - og det vil denne her Sarah Gold gerne advare imod - og det kan jeg godt følge hende i, for jeg mener heller ikke, at de skoleelever kan gennemskue situationen på længere sigt.


  • #44   6. mar 2015 Jo, RR - men hvor synes du så, der skal startes og hvordan ??

  • #46   6. mar 2015 Det må være oplysning oplysning oplysning - og dem, som er for, må kunne komme med nogle velbegrundede argumenter.

  • #48   6. mar 2015 Torben, der findes i realiteten mange slags prostituerede - så det kan være svært at skille ad.

    Der er sugardate.dk - hvor skoleelever opretter profiler, hvilket ikke er OK imo.

    Så er der dem, som "elsker" det og har selv valgt.

    Dem som af økonomiske grunde og lever et dobbeltliv, det er ikke OK.

    Narko prostituerede. Ikke OK.

    Sexslaver/handlende. Ikke OK.

    Og så er der også skrevet en del bøger af tidligere prostituerede - som har fået ar på sjælen - jeg vil til enhver tid mene, at kvinderne løber en risiko for fysisk som psykisk skade for livet, og jeg tror ikke, der kan tegnes nogen forsikring i den forbindelse.


  • #49   8. mar 2015 Lørdag sent - mange nok på en eller anden form for dating ... smiley smiley smiley

  • #51   8. mar 2015 Nååår, hvor dejligt, jeg troede bare lige, at alle var på dating - og det var mig, der var lidt gumpe-tung ... smiley smiley smiley

  • #53   8. mar 2015 Det er da rart at høre, Torben ... smiley

    Og så kan vi her på falderebet håbe, at de unge kvinder kommer på andre tanker - nogle gange hjælper oplysning ... smiley


  • #55   23. mar 2015 Status: Vist 868 gange, håber denne info har gjort indtryk de rigtige steder smiley - det var det, som var hensigten ... smiley

  • Sarah G
    Sarah G Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #56   18. jun 2015 WOW.. sikke dog en debat jeg åbenbart har startet på diverse sider.... smiley
    Først og fremmest, har jeg slet ikke skrevet nogen artikel til noget som helst! Jeg har derimod skrevet en privat og meget personlig mail til avisen, da jeg efter at have læst deres tilgang til Sugardating, hvor de nærmest ukritisk opfordrede unge piger til at give sig i kast med det, var noget forarget over at der ikke var en "modspiller" med på banen, som kunne oplyse om de faktuelle forhold i branchen; dette både fordele og ulemper!

    Avisen vælger så - UDEN MIN TILLADELSE - at trykke mailen i en noget omformuleret udgave, samt Google mig og finde mine billeder og offentliggøre dem - noget som har haft rigtig store konsekvenser for mig og min familie, hvilket jeg også har klaget til pressenævnet over.

    Jeg gav i mailen udtryk for, at JEG personligt som glædespige, ikke længere altid fandt det værd, at arbejde for de penge man efterhånden kan tjene og at det ikke var særlig fedt for ens selvværd, at man ENGANG kunne tjene en million om året, kontra nu - hvor pengene ikke hænger på træerne, men man stadig yder de samme ydelser på samme service niveau. Mange har stillet sig kritiske i tråden om hvorvidt en piges værd og selvtillid afhænger af pengene og jeg kan naturligvis kun svare for mig selv; JA - det synes jeg i allerhøjeste grad den gør. Indtægten skal svare til opgaven og det skal være det værd, UANSET hvad man arbejder med... en direktør for feks. Coloplast, som har en masteruddannelse føler sig nok heller ikke tilfredsstillet i fald han skulle tage et job i netto til kasseløn men samtidig udføre det samme stykke arbejde for Netto som han gjorde i Coloplast osv osv....

    JEG føler heller ikke det er pengene værd, hvis jeg skal tilbyde det samme stykke arbejde nu for feks. 700 kr som jeg for et halvt år siden fik 1200 for og som jeg havde aftalt med mig selv, var prisen for min krop for en bestemt ydelse... At mit arbejde yderligere indeholder, at jeg skal sidde og flagre i bar røv og selvsiddende strømper og rent faktisk blotte mig helt ned til yderste grænse - i ikke altid sjove situationer - Ja, det skal der altså komme nogle penge ud af, men igen - jeg kan kun tale for mig selv og det var så det jeg gjorde i den mail jeg sendte til avisen!

    En del herinde mener ganske fornuftigt, at der ikke er pris på en kvindes krop og sjæl! Ja, det kan der måske være noget om, men folk som siger dette er ofte folk som er ganske uvidende omkring branchen og faktisk og dem selv. Jeg sælger ikke min sjæl eller mit hjerte til nogen, for nej, dette kan ikke købes for penge!
    At være prostitueret er at sælge en ydelse. Om det er en sludder, et samleje eller en gang spansk mellem babserne er mig ligegyldigt - det er ikke mig som menneske og jeg anser ikke mig selv identificeret som min vagina.
    Jeg er i stand til at skille tingene ad; sex og følelser hænger ikke nødvendigvis sammen og det folk køber er sex. Sex er i dagens Danmark (desværre) ikke kun forbeholdt elskende par, men et basalt behov som mange har brug for at få dækket for at kunne fungere optimalt i hverdagen.

    Det kan godt være det forekommer nogen koldt og kynisk og at de fleste brugere af prostituerede, gerne vil tro, at alle pigerne arbejder i branchen fordi de er skrup liderlige og ikke kan få nok af mænd, MEN når alt kommer til alt, så ER det bare ikke alle oplevelser som er pengene værd og man går nu engang på arbejdet for at tjene penge!
    Yderligere har jeg i mailen skrevet, at jeg synes Sugardating er et sidespor, fordi man ikke er i en sammentømret branche hvor man har ligesindede at tale med. Som professionel glædespige har man kolleger man kan dele de dårlige og gode oplevelser med. Man har altid en der forstår situationen og man har altid en skulder at læne sig op ad! Dette har man ikke som ung studerende som lever hemmeligt som semiprostitueret og kun tænker på at få fyldt køleskabet eller købe en Iphone. Livet som prostitueret HAR konsekvenser og alle i branchen som påstår anderledes er fulde af løgn.

    Spørgsmålet om hvorvidt man overlever uden mén eller ej, er måden man formår at håndtere dette på men AL livsstil har en konsekvens uagtet om man er prostitueret eller rengøringsdame. Rengøringsdamer kan få rygproblemer men har de en god læge som forstå dem og kan afhjælpe symptomerne kan de leve videre med en ret god livskvalitet, direktører kan få stress men med de rette værktøjer kan de håndtere dette og prostituerede kan have nogle andre følgevirkninger og har de det rette netværk kan de også overkomme disse! Jeg har i min tid i branchen været så heldig, at have meget nære kolleger, som jeg kunne støtte mig op ad; fornuftige piger med uddannelser, men som selv har taget valget om at leve som prostituerede og som ligesom jeg selv lever et ganske almindeligt liv.... Denne mulighed er der mange af de unge Sugardaters som IKKE har, da de jf. den artikel som jeg reagerede på, ikke deler emnet med nogen og konsekvensen heraf KAN være social isolation, tilbagetrukkethed fra ligestillede osv.

    Dybest set er jeg hverken for eller i mod selve begrebet "sugardating" men jeg er imod en livsførelse, påbegyndt unge mennesker som, som ikke kan overskue konsekvensen, uanset om det så er prostituerede, unge soldater der vender hjem fra krig med traumer og ikke får hjælp så de ender med at skyde nogen eller asbest arbejderen, som ikke fik tilstrækkelig oplysning om hvor sundhedsskadeligt hans job var, så han til sidst døde af asbest lunger.

    Oplysning og information må siges at være alfa omega, og DEREFTER kan man være i stand til at træffe et valg - og måske overskue konsekvensen hvis man er moden nok.





  • #57   18. jun 2015 Sarah - hvor skønt, at du kunne finde denne her gamle tråd, som jeg også synes er en debat værdig - tak fordi du fandt den smiley - mon det var en tilfældighed ?? - du behøver ikke svare, hvis ikke du har lyst smiley

Kommentér på:
Piger, hold jer fra sugardating ...

Annonce