{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.245 visninger | Oprettet:

Sgr kreativ person til kostplan :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen..

Der skulle vel aldrig være en venlig person der lige kunne komme med et bud på hvordan en madplan kunne se ud ? den skal strækkes over 7 dage og må indeholde følgende :

1) kalvekød, oksekød, kyllingebryst, frisk hvid fisk, hummer, krabber og rejer.
Laks, ål, tun, sild, tørret eller bejdsede fisk er ikke tilladt.

2) Én type grønt skal vælges blandt følgende: spinat, sukkerroe, grøn salat, tomater, selleri, fennikel, løg, røde radiser, agurker, asparges, kål.

3) Et stykke brød til af en art

4) Et æble, appelsin, eller en håndfuld jordbær eller en halv grapefrugt.

Et måltid skal der være en af hver af de 4 ting i.. håber der er en der vil hjælpe med at sætte det lidt sammen.. jeg tænker for meget når jeg skal lave den slags og så kommer jeg sq ingen veje smiley

Mvh Holmeren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sgr kreativ person til kostplan :)
  • #1   4. jul 2009 kriv det på små sedler og træk lod.. Sværere er det ikke...

    Kyllingebryst skåret i stykker og stegt i sukker og margarine (ligesom brunkartofler til jul) med blandet salat (grøn salat, rokulla, spinatblade, tomater skåret i både og agurkestykker. Grovboller og en appelsin..
    Så, det var et måltid, selvom man ikke ligefrem kan kalde salaten for én ting..

    Det er meget nemmere skrive det på computeren end at lave det...


  • #2   4. jul 2009 Kriv=Skriv..
    Stavefejlene var på tilbud, det er blevet lidt sent her lørdag aften..


  • #3   4. jul 2009 Her er min kostplan under bulk.
    1. Toastbrød med lys pålægschokolade.
    2. Pariser toast
    3. Maregns.
    4. Cowboy toast.
    5. Faste.
    6. Kyskager.
    7. Toastbrød med mørk pålægschokolade.


  • #4   4. jul 2009 Twisted: Super god.. Sund, nærende og varieret...

  • #5   4. jul 2009 Cawani : Hvis så jeg fortæller dig jeg ikke skal ha mere end 475 kcal.. maks 500.. vil du så prøve og skrive den plan igen ? smiley

  • #6   5. jul 2009 Nej.. Så er det ikke sjovt..

  • #7   5. jul 2009 Dvs det skal ikke steges i noget som helst smiley

    og det er kun 100g kød når det vel og mærket er råt smiley


  • #8   5. jul 2009 Så drop brøddet og lav indbagt fisk/kylling/skaldyr.. simpelt, men godt..

  • #9   5. jul 2009 man kan få meget mad for 500kcal .. Det jeg skriver her er kcal for 100gram så kan du altid selv dividerer det eller gange .. Jeg vil personligt hellere ha kartofler end brød, da jeg synes det mætter mere og længere tid, og så er der mange kcal i brød .

    Kylling uden skind 132
    Salat 17
    Grøn peber 21 (30 for rød peber)
    agurk 11
    Broccoli 45
    kartofler 82
    over salaten ville jeg hælde en tsk raps olie og noget basamico eddike (for at kroppen kan slippe fedt behøver kroppen fedtstof) 5 gram olie giver 44 kcal ..

    Så ville jeg spise et æble bagefter (51 kcal pr 100gram) da der er mange kostfibre i og det mætter godt og hurtigt forbrædt ..

    Håber dette hjalp lidt .



  • #11   5. jul 2009 Sebastian du sørme dygtig du kan linke til de steder der.. måske jeg har kigget der.. jeg søger ikke det jeg må spise, men søger EN DER KAN LAVE EN KOSTPLAN.. dvs råd om hvordan maden skal laves osv osv behøver jeg ikke..

    * Extensionist * : Takker, men det er stadig ikke det jeg søger.. jeg søger bare en person der kan sætte en af hver af de 4 ting sammen forskelligt, så jeg ikke skal æde det samme hver dag.. ang kcal osv har jeg 100% styr på hvad jeg må spise og ikke må smiley og det jeg må spise står i teksten aller øverst.. intet andet end det må jeg indtage.. jo, vand, the, kaffe.. uden sukker eller mælk..


  • #12   5. jul 2009 Det er altså ikke en sund både at gøre det på ..

    men så vil jeg sige lige som der tidligere er blevet skrevet, træk strege ..


  • #13   5. jul 2009 * Extensionist * : Til det formål jeg skal bruge det til er det perfekt smiley og til dem der spørger "hvorfor faen piner du dig selv på den måde" så må man lide lidt for skønheden.. kuren er en del af en HCG kur, og betyder du taber dig utrolig hurtigt.. når man så har tabt mere end man skal, så begynder du en træning for at tage de ekstra kilo på igen, bare som muskler istedet for fedt smiley

  • #14   6. jul 2009 Lige en rettelse til noet der er skrevet tidligere.. Æbler mætter ikke. Pga. syren bruger de det som "appetitvækkere" på sygehusene til folk som har mistet appetitten eller ikke vil spise. Så lokker de et halvt æble i dem fordi syren så vil omdannes til ekstra mavesyre som skal have noget at arbejde med og sætte tarmene i bevægelse og når maven og tarmene er tomme vil den bevægelse og syre der ophober sig give en smerte vi kender som sult..

    Men du skriver brød, skal det være lyst brød, groft brød, rugbrød eller?? Du kan også bage selv..
    Haha.. Jeg elsker hjemmelavet mad hvis i ikke har opdaget det..


  • #15   6. jul 2009 ¤Cawani ¤ : Det har vi set smiley kan ikke lige oversætte ordet, men det originale ord i teksten er "Breadstick" og under det punkt er der også en "Melba Toast" som jeg ikke lige kan sætte et dansk ord på..

Kommentér på:
Sgr kreativ person til kostplan :)

Annonce