{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VM Håndbold
  • #1   13. jan 2023 Ja, endelig blev det dagen hvor vi igen kan heppe. Glæder mig helt vildt. smiley smiley

    Så gætter jeg på 7 overskydende mål til os.


  • #2   13. jan 2023 Så så de damer husk nu hvordan det plejer at gå når Danmark er favorit 😅
    Et enkelt overskydende mål til Danmark er nok for mig 👍🏼


  • #3   13. jan 2023 Hvor er du altså beskeden, Cody smiley - men lur mig, de skal nok få bøllebankene at føle smiley

  • #5   13. jan 2023 Jeg tror på dit bud, JoJo, hvis altså Belgien kan slippe af med at score så mange mål smiley

  • #6   13. jan 2023 Kære Belgien sådan kan det gå, når I møder superdrengene fra Danmark smiley 43-28, det er ikke så ringe endda - men til Belgien, pas godt på jeres målmand, han havde super redninger, jeg kunne ikke rigtig få øje på Landin's - 28 mål er for mange, lidt mere sprællemandspjæt i næste kamp er ønskeligt smiley

    Men et stort tillykke, det fortjener I smiley


  • #8   13. jan 2023 Jeg bøjer mig i støvet for eksperterne - godt gættet alle tre 👍🏼😅

  • #12   15. jan 2023 Ang Island-Ungarn JoJo, så vi din sats rigtig, 28-30, jeg har ikke lige resultatet af Portugal Sydkorea smiley

    Men i aften skal drengene igen på banen og møde Bahrain, de har lige en anden spillestil, men dem skal vi nok klare, 9 overskydende mål smiley smiley smiley


  • #14   15. jan 2023 Tror måske en 12 måls forskel. smiley

  • #15   15. jan 2023 #13 JoJo - spændende og spændende, hvis den bliver for spændende, plejer jeg at forlade stuen, for mine nerver kan ikke klare for meget spænding smiley smiley smiley

    Håndbold er en vidunderlig sport, for det kan lynhurtigt vende til modstanderens fordel, jeg har altid elsket, at være GODT foran smiley smiley smiley


  • #17   16. jan 2023 Ja, kampen igår var ikke helt så spændende, men jeg vil også hellere være sikker med en del mål foran. Som Jetset siger, så kan det lynhurtigt vende sig, især når man sløser lidt, som man gjorde igår.

    Men når det bliver for spændende, ja, så ved jeg ikke helt hvor jeg skal gøre af mig selv. Måske begynder jeg at tørre støv af, samtidig med blikket klistret til skræmen, men sidde stille ned, det er bare ikke muligt. smiley


  • #18   16. jan 2023 Men Cris - du kom næsten i mål med dit gæt af overskydende mål, flot smiley

    Men det kan godt være, der ikke er så meget spænding, når der føres med så mange mål, men så er der al den teknik, de kan spille med, det er jo en fornøjelse at se på, for holda op, hvor de bare kører med "klatten" eller er det bolden smiley smiley smiley

    I morgen er det Tunesien, som skal have tæsk - gætter på ......, ej tænker lige over det, men det skal nok blive en målfest til DK smiley


  • #20   17. jan 2023 UPS!!! - Jeg må tilstå, at jeg ikke kender resultatet af Slovenien/Frankrig - men sådan umiddelbart, så vil jeg helst ikke møde Frankrig smiley

    Men i aften mine damer og herre kl 20.30, så gælder det Tunesien og de får også tæsk, overskydende 7 mål, tror det er lavt sat, hi hi smiley


  • #22   17. jan 2023 Så har jeg lige været inde og skrive en masse, piiiiiiiiiiiiiiiist væk, jeg gider ikke skrive det om smiley smiley smiley

  • #23   17. jan 2023 Men pyt skidt, vi vandt med 13 overskydende mål, det er da bare sejt, jeg er heller ikke nervøs for de næste kampe - er lige ved at tro, de bliver verdensmester for 3. gang smiley smiley smiley - synes godt nok, det er nogle seje drenge vi har smiley

  • #24   19. jan 2023 Nå, nu er det mellemrunden det gælder og her er det Kroatien i aften, det bliver en hård fysisk kamp, men tæsk skal de nok få smiley smiley smiley - jeg gætter på 7 overskydende mål :D, hvis ikke Kroatien vinder i aften, kan de godt takke af, for det er betingelsen for Kroatien at fortsætte, DK er storfavoritter ved dette VM også ved dette VM smiley smiley smiley

  • #26   19. jan 2023 Tror det bliver en hårdere kamp idag.

    Gætter på 3 overskydende mål.


  • #28   19. jan 2023 Du rammer godt Cris smiley

    Men men men rent bort set fra det, så var det bare ikke nogen smuk kamp og det værste var, at dommerne var med på den brutale brydekamp, dommerne var elendige og det burde få konsekvenser, se dog det hele i slowmotion, der var brutale tacklinger, der var masser af skridt, højst 3 og så skal bolden afleveres.

    Det er jo ikke sådan DK spiller håndbold, synes det var flot, at de ikke røg med på den linie, for det var virkelig voldelig håndbold Kroatien kunne præstere og det er ikke håndbold i min verden. Og de dommer burde afsættes, det er dommerne der sætter linien, så den brydekamp kunne være undgået, hvis der havde været håndbolddiciplin smiley smiley smiley


  • #29   20. jan 2023 #28 Jetset
    Jeg kan ikke være mere enig.

    Jeg synes det var en usportslig måde at spille på, og det virkede som om Kroatien gik op i direkte at skade vores spillede.

    Kroatien spillede som var de på speed. Overdreven agressive. smiley


  • #30   20. jan 2023 Men jeg forstår ikke, hvorfor ikke træneren gjorde indsigelser, de spanske elendige dommere skulle tvinges til at se gengivelser på skærmen - jeg er stadig meget rasende, for sådan en voldelig kamp, har intet med håndbold at gøre, men de tillod det, allerede Kroatiens 1. mål var der masser af skridt, FØJ smiley smiley smiley

  • #31   20. jan 2023 Fuldstændig rigtigt, at de spanske dommere tillod alt for meget, og satte sig ikke i respekt fra starten.

    Man begyndte jo at lægge mærke til alle de 'skjulte' slag mod kroppen som kroatierne brugte.


  • #34   20. jan 2023 Øøøøøhhh - mon du har drukket af natpotten, hvem vandt ..... smiley

  • #36   21. jan 2023 Kampen idag. Danmark - USA

    Her gætter jeg på 19 overskydende mål. Forhåbentlig mere. smiley

    Men USA er virkelig ikke gode. De fejrede jo også stort, næsten som de havde vundet guld, da de vandt deres først kamp nogensinde. smiley

    Men det kan også gøre dem svære at spille mod, ikke mindst ved at vi sløser, som da vi spillede mod Barain.





  • #37   21. jan 2023 Jeg er meget enig Cris - vi skal have en målfest uden lige i aften uden at tage stilling til noget - 25 overskydende herfra smiley smiley smiley

  • #39   21. jan 2023 Nå, JoJo - tillykke med din sats, du var den, der kom nærmest i denne her kamp. Jeg ved ikke, om jeg er enig i, at USA er undervurderet. USA havde i denne her kamp, en god sportsånd, forstået på den måde, at de ikke var så voldelige, men håndbold er for USA ikke deres spidskompetencer, de har ikke meget teknik i deres håndbold, det skal de studere, hvis de er interesseret. Men send deres vollyeball landshold på 2 m høje og derover, og vi vil ikke have en chance. Tak til USA for god sportsånd.

    Og når det så er sagt, så forstår jeg ikke en centimeter af Nikolaj Jacobsens holdopstilling, synes du, at det skulle være en træningskamp, for så er jeg slet ikke enig, jeg synes du har den største ære i, at vi ikke kunne vinde med mere end 9 overskydende mål, at sætte 3 mand på, som slet ikke kender hinanden, øøøøhh, 3 mand i marken ud af 6 mand er det halve, men det var så en prøve eller hva smiley

    Vi er nok mange, der har fået en øjenåbner for, hvor vigtigt det er for et landshold at kende hinanden godt, for jeg synes den megen gode teknik udeblev i denne kamp smiley


  • #41   22. jan 2023 Uuuufff - Frankrig-Spanien er mit mareridt smiley

    Men ja, jeg tror du har meget ret, det bliver nok Frankrigs fordel, men kan også blive uafgjort, tror, det bliver en hård kamp smiley


  • #42   22. jan 2023 Må indrømme at “tricolore” drengene ikke er min kop the så jeg satser på et overskydende mål til spaniolerne 😅

  • #44   23. jan 2023 Jeg er lidt forsigtig idag. Så et mål i overskud, så er jeg glad.

    Ægypten har ikke tabt nogen kampe, så det nok en hård kamp.


  • #45   24. jan 2023 Det var en rigtig god og spændende kamp.

    Ikke mindst at se at Ægypten spillede fair.

    Godt gået af Danmark. smiley


  • #46   25. jan 2023 Ja, og endnu engang skal vi se Superdrengene fra Danmark i aften spille mod Ungarn, dem klarer de også med 5 overskydende mål smiley smiley smiley

  • #47   25. jan 2023 Ja nu stiger spændingen og hvis vi slår Ungarn venter Sverige forude 😬

  • #48   25. jan 2023 Uhuuu gys, Sverige, Norge, Frankrig, mig ikke li smiley

  • #49   25. jan 2023 Nej fy for pokker så nu skal de danske drenge sku stramme balderne 😅

  • #50   25. jan 2023 Det gør de også, og de slår også koldbytter baglæns smiley - der er nogle nationaliteter, der total har misforstået Håndbold, de spiller Voldbold og elendige dommere ignorerer det, jeg forstår ikke, hvorfor det ikke bliver stoppet, de går bevidst efter at skade deres medspillere, sådan noget gider jeg ikke se på smiley

  • #52   25. jan 2023 Nå nå JoJo - så du tror, at DK for tæsk i aften, vi får se, tør du sætte noget på højkant smiley

  • #54   25. jan 2023 Nej, JoJo - vi er ikke sådan at smide ud, vi får en kamp mere uanset udfaldet smiley

  • #55   25. jan 2023 Jeg tror du tager fejl Jetset for jeg mener det er vind eller forsvind kampe i kvartfinalen 🤔

    De fire vindere i kvartfinalen går til semifinalen så der er ikke en “second chance” 😅


  • #56   25. jan 2023 Jamen jarmen - så tror jeg ikke, jeg forstår så meget af programmet

    https://www.spilxperten.com/haandbold/haandbold-vm/kampprogram/

    Hvad er det så, der skal ske den 27.1. smiley


  • #58   25. jan 2023 Hva siger du så JoJo, vi er nogle være nogen her i DK 40-23, godt du ikke gik med på, at sætte noget på højkant smiley smiley smiley

  • #60   25. jan 2023 Ja det ser mærkeligt ud Jetset for der står at vi skal spille mod Ungarn d.27/1, men det har vi jo lige gjort og det er kun d.25/1 idag 😳

  • #61   25. jan 2023 Ja, Cody, men der står ikke nogen steder, at vi skal forstå det smiley - men WAUW, hvem var det der vandt i dag smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #63   25. jan 2023 Nej, de skal på hovedet i seng uden koldbytter smiley :D smiley

  • #65   26. jan 2023 Jeg er ikke helt så optimistisk som dig JoJo, men jeg håber selvfølgelig 😅

  • #66   26. jan 2023 Ja Jetset jeg forstår heller ikke en meter 😲

  • #67   27. jan 2023 Om få timer starter en 'tænderskærende' semifinale mod Spanien.

    Det bliver helt sikkert en meget svær kamp. 2 af verdens bedste målmænd. Spanien som vi har haft problemer med før.

    Tror det bliver meget tæt, men naturligvis vinder Danmark med 1-2 mål i overskud.

    Det kan endda være at der bliver overtid. Lad os se og håbe på det bedste. smiley smiley


  • #69   27. jan 2023 Jamen, dem banker vi også, alle er sat op, jeg tror på 5 overskydende og så tror jeg også på, at skønne DK bliver verdensmester for 3. gang i træk, nogen kan slå den smiley smiley smiley

  • #70   27. jan 2023 Whau, hvor er det flot! smiley smiley smiley smiley smiley smiley

    De sidste 5 minuter, var vist tæt på et hjertestop smiley

    Tænk, finale på søndag aften.


  • #72   27. jan 2023 YES - jeg var på vej, til at gå hjemmefra smiley smiley smiley - tillykke Cris, du var tæt på dit tip smiley - hvem var det, som vandt i dag endnu endnu endnu endnu .... fortsæt sææl, det var dem fra D A N M A R K af smiley smiley smiley smiley - der er bare ikke noget bedre end sport, og ja, tab og vind med samme sind, det kan jeg godt finde ud af - men nu er det V I N D, hi hi

    F I N A L E - Stockholm på søndag, jeg vil lige sove på, hvem jeg synes, de skal møde, Sverige eller Frankrig weeeeee - jeg er lige ved at sige den sidste, nu hvor det skal være i Stockholm - men holda kæft, de fortjener sq et skulder klap ....

    Sport er sq bedre end krig, vil I ikke give mig ret i det smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #75   27. jan 2023 Uhaaa, JoJo, Rusland er skam så sportslig, at de ødelægger deres sportslige, der er nogle, som er kommet tilbage og fortalt, hvad de har været udsat for af grusomheder, fordi de har sygelig præstige, det er mere end rædselsfuldt.

    Men jeg vil ikke have ødelagt min glæde i denne her tråd. Vi er i finalen smiley


  • #76   27. jan 2023 #74 - jeg svarer i morgen smiley

  • #79   28. jan 2023 Arrhhh dog ikke smiley - men Frankrig uffff gyss smiley - nu er det, at vi skal have selvværdet og selvtilliden OK, så, mon ikke også de får lidt bank i morgen, det vil jeg tro, 4 overskydende herfra smiley smiley smiley

  • #80   28. jan 2023 Ja, Frankrig UF.

    Kan ikke fordrage Frankrig. Det bliver nok også den hårdeste kamp som vi skal spille, for de er stærke.

    Selvom jeg ikke håber det, så er det muligt at der kan blive forlænget spilletid.

    Så jeg tror kun på et mål i overskud.
    Bare vi vinder, og bliver de første til 3 dobbelt verdensmestre. smiley


  • #81   28. jan 2023 Jeg håber så inderligt på, at det bliver en ren håndboldkamp uden skader og andet vold, 2x30 min og ikke al det der omkamp, så nøjes jeg ikke med at true, jeg går hjemmefra, så går jeg hjemmefra smiley smiley smiley

  • #82   28. jan 2023 Det kan nok ikke undgås at det bliver en agressiv kamp, men håber at vores 'drenge' holder hovedet koldt.

    Jeg sad nærmest og råbte Time out, time out, på et tidspunkt mellem Spanien og Danmark, for der skulle ro på. smiley

    Men mener stadig at Kroatien tog 1 pladsen for en usportslig måde at spille på.


  • #83   28. jan 2023 Jeg sidder også og råber, men jeg synes ikke de kan høre det smiley smiley smiley

    Men jeg er sikker på, at drengene er sat op til det, det betyder utroligt, og at de ved, hvad de skal ind til, DK er favoritter og mon ikke de fleste i nabolandet støtter op om DK, eller skulle fanden stå i det smiley


  • #85   29. jan 2023 Så lægger du ud med det samme som jeg gør i #79 JoJo, lad os håbe vi får ret, der er bare så længe til kl 21, det bliver en brandkamp, nej en ildebrandkamp, men inden da, så skal vi op og stå - og vær så lige venlig at synge med her, der er ingen undskyldning for, at du ikke kender teksten - KOM SÅ ..... smiley smiley smiley

    https://www.youtube.com/watch?v=I9PsANPMhO4

    Jeg synes, den er bare så s m u k smiley


  • #88   29. jan 2023 Hold da helt op en kanon kamp 😲 Verdensmestre for 3 gang - så bliver det simpelthen ikke flottere og tilmed fik vi revanche over de franskbrød 😅
    Godt gået drenge 🍻🇩🇰


  • #89   29. jan 2023 Så flot så flot - hvor jeg bare æææælsker B Ø L L E B A N K, når det er de rigtige der får, holda kæft, hvor så de skuffede ud, tab og vind med samme sind - et kæmpe stort tillykke til G U L D D R E N G E N E, i fortjener det sq smiley smiley smiley og så skal vi lige have denne her:

    https://www.youtube.com/watch?v=04854XqcfCY


  • #90   29. jan 2023 Og så skal vi da også lige have sådan et glas eller 2, værs'go smiley smiley smiley



    profilbillede
  • #91   30. jan 2023 Helt og adeles fantastisk. Så flot. smiley smiley smiley smiley

    Det var jo så man fik tårer i øjene da de fik guld om halsen.



  • #92   30. jan 2023 Jeg har lige været på Rådhuspladsen og fejre 'drengene'.

    Fantastisk. smiley Ikke mindst at se dem på nært hold, når man lige igår så dem i Tv.

    Men meget koldt, grundet blæsten.



  • #94   30. jan 2023 Ja, sikke en fest også i dag og velkomst, havde jeg haft tid, så havde jeg også været på Rådhuspladsen i dag, synes det bare er så festligt og dansk, som jeg husker tilbage, at vi kan fejre sådan en festlig begivenhed, og så særligt denne her med 3 x verdensmester i håndbold, det er helt ubeskriveligt, længe leve .......

    Vi har i allerhøjeste grad brug for sådan en glæde og endnu engang en håndboldkamp, jeg sent vil glemme, den var så spændende næsten lige til det sidste, og sidste, franskmændene gav jo op, mon de kunne have nået at få et mål til ?? - sådan en afslutning har jeg aldrig set før smiley - men da der blev fløjtet af, så kom der gang i festen, helt helt vildt smiley :D smiley


  • #95   30. jan 2023 PS !!! Altså 3x verdensmester i træk smiley smiley smiley

  • #97   30. jan 2023 JoJo - jeg kan ikke helt forstå din sidste kommentar, undskyld min l a n g s o m m e
    tankegang smiley


  • #99   1. feb 2023 Jamen, så kan jeg give dig info om, at Håndbolden startede i DK i Ruder Konges tid, og siden hen har denne sport spredt, tænk, nu er den nået til USA, og de kan begynde at øve sig på at spilde håndbold smiley smiley smiley

Kommentér på:
VM Håndbold

Annonce