{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

SK N
SK N
Tilmeldt:
31. aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.902

Regeringen/doping. {{forumTopicSubject}}

Hørte i radioen at ADD (Anti-doping DK) og regeringen skal til at lave et samarbejde om at få bekæmpet doping i fitnesscentre.

På tide siger jeg!

derudover vil straffen for salg og besiddelse af doping blive skærpet.

Endelig bliver der da gjort lidt. Men håber sgu ikke det bare bliver en "forbedring" af det der er nu hvor fitnesscentre selv skal betale, efter hvad jeg har hørt, MANGE penge for at ADD kommer på uanmeldt besøg 1-2 gange om året og vælger 2 ud til test, og er de negative, så kan de kalde sig rent center BAH!

Hvad er jeres mening og syn på det?
Andre med samme holdning om at det er PÅ TIDE der bliver gjort en større indsats?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regeringen/doping.
  • #2   18. jan 2008 Tizz> Selvfølgelig... Det er deres eget valg. Men en grund til de ikke er velkomne i forskellige centre jo.

  • #4   18. jan 2008 det er super, he he smiley

  • #5   18. jan 2008 Jeg synes det er latterligt?

  • #6   18. jan 2008 Tja jeg syns sku det ville være bedre at få alle de stoffer væk. Hvis man vil tage lidt krudt syns jeg det er folks eget valg. De bliver da i det mindste ikke lige så fucked up som hvis de er på stoffer. Steroider (Y) stoffer (N) smiley

  • #7   18. jan 2008 Nu gik en del af samarbejdet os på at ADD skulle gøre en større indsats for at nå folk inden de begyndte at bruge doping/as... Bl.a ved at informere om bivirkninger/og andet. For som der blev sagt i radioen, så: "ser de store gutter jo umiddelbart sunde ud udenpå, men ikke indeni." hvilket jo er rigtigt.

    Jeg er ligeglad med om folk tager det (i mine øjne) lort. de skal bare ikke tilbyde mig det, eller nogen i min vennekreds skal holde sig fra det. Og det er venner og bekendte godt klar over! smiley

    Hvad angår fitnesscentrene, så forstår jeg godt de vil have det væk. det ville jeg os have hvis jeg var ejer af sådan et center.


  • #8   18. jan 2008 Betjent Bent > Enig... Men jo sværere man gør det for brugerne/sælgerne, jo mere vil man få det ud af centrene.

    Der burde laves et register som alle centre kunne skrive de ind som er blevet testet positive, så man kunne se det andre steder. Til sidst havde de ingen steder at træne.


  • #9   18. jan 2008 Betjent Bent> det er lige præcis det samme jeg mener... en slags RKI som du siger. Men det vil koste penge og ressourcer.

  • #10   18. jan 2008 Amazing> Men spørgsmålet er mere hvor meget regeringen er villige til at smide i sådan et projekt os jo.

    Steffen B > Ja, ideal kroppen i dagens dk er jo for pigere tyndere en tynd. Og for fyrene større end stor.

    som Kanye så godt siger det i The good Life:
    "The girls you don't see on tv, cause they got more ass than the models"


Kommentér på:
Regeringen/doping.

Annonce