{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.524 visninger | Oprettet:

Mikkel M M
Mikkel M M
Tilmeldt:
18. aug 2007
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 40

Er begyndt og få sidestik ved løb. {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Jeg har løbe trænet lang tid. plejer og løbe ture på alt imellem 4 km- 15 km. Alt efter om det skal være en tempo tur eller en lidt langsommere.

Konditionen er god. Og har aldrig haft side stik ved løb.

Men så her den anden dag skulle jeg ud og løbe en 4 km tur. Så ville jeg tage tid for og se om jeg kan slå min egen rekord. jeg spurter afsted og efter ca. 2 km får jeg sidestik. Jeg prøver og lukke af og løbe vidre, men efter 500 m bliver smerterne så store, så jeg måtte stå 5,6 min før det gik væk.

og her efterfølgenede de sidste to dage jeg har været ude og løbe. og sidestikkende er begyndt og komme så småt efter 500 m og bliver slemmere og slemmere selv om man sætter tempoet ned og trækker været dybt. og tilsidst kan jeg næsten ikke løbe mere og nå hjem fra den lille 4 km rute !

Jeg spiser ikke 3-4 timer før løb eller drikker meget. har prøvet alt det med vejrtrækning og alle de andre små fif der er beskrevet.

Nogen der har prøvet noget der minder om det??

( Det er ikke sidestik, der kan løbes væk desvære ! :p)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er begyndt og få sidestik ved løb.
  • Mikkel M M
    Mikkel M M Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 40
    #2   31. mar 2009 haha sælger jeg du noget???

  • #4   31. mar 2009 prøv stoffer, det hjælper.

  • #5   31. mar 2009 Så skal du bare ha skåret pikken af, for ellers dør baby smiley

  • Mikkel M M
    Mikkel M M Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 40
    #6   31. mar 2009 D A N I E L !

    Har lige været inde. og læse om kreatin. det er bedst til til tin med korte intervaller. ejner sig ikke til løb og udholdenheds tst.


  • #7   1. apr 2009 løb om morgenen inden du spiser

  • Geoffrey l
    Geoffrey l Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
    #8   1. apr 2009 Kreatin vil ikke hjælpe på dit sidstik under løb, hvis det er sådan at du ellers spiser rigtigt og som du siger et godt stykke tid inden du løber burde det ikke være det.
    Træner du dine mavemuskler? Hvis ikke de er stærke nok til og holde dig i en ordenligt løbe postion, kan du også få sidestik? De kan også bare være trætte..


  • #9   1. apr 2009 Det er din krop der siger fra... Hold en pause, en længere pause... Det er det din krop prøver at fortælle dig...

    Læs lidt om begrebet "Superkompensation". Du træner for at gøre din krop svagere, for at gøre den stærkere. Du har sikkert ikke hold de pauser din krop har brug for, og er nu i bund.


Kommentér på:
Er begyndt og få sidestik ved løb.

Annonce