{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Autobutler {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, som kender dem ?? - Emnet burde måske ikke have været under kategorien - men jeg synes ikke, der er andre kategorier, jeg kan sætte den ind under, hører absolut ikke til OT, min mening.

Jeg har haft i en del år en rigtig god mekaniker, som jeg har haft min tillid til og nu har han desværre solgt sit værksted, og jeg skal finde en ny, iiii altsåå - det er ikke nemt synes jeg. Så i første omgang har jeg kontaktet Autobutler, der kan man indhente 3 tilbud og se, hvad diverse værksteder skal have for det samme arbejde smiley

Wauw - siger jeg bare, der er over 1000,- at spare, det overrasker mig meget, jeg var så naiv at tro, prisen var nogenlunde den samme, men det er den ikke - langt fra.

Nu er jeg ikke så god til at ligge under en bil smiley smiley smiley - så jeg selv kan - men, jeg mener, de kan faktisk bilde mig alt ind, hvad biler angår, for jeg forstår ikke så meget af det, men kan også være svært at vælge, jeg tror, jeg har været meget forkælet ...

Har du nogle gode erfaring med Autobutler ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autobutler
  • #3   17. apr 2017 Ja - jeg synes også lige, jeg røg en tur i kælderen, men intet varer evigt - men tænk engang alene her er der over 1000,- at spare på den samme opgave - men div. mekanikere ved jo også, at de er oppe mod en konkurrence - nu er det ikke den helt store opgave jeg skal have denne gang, så jeg prøve den billigste, det tør jeg godt weeeeeeee smiley

  • #6   17. apr 2017 #2 - ja, du siger noget - jeg kan lige gå på trustpilot og studere lidt - og jeg har også tænkt på FDM, det er gode anbefalinger smiley

  • #7   17. apr 2017 Jeg skal have en ny vinduesvisker, olie/filter, forlygte og jeg ved ikke om jeg tør skrive det, luft i alle mine hjul smiley

  • #9   17. apr 2017 Ja, Claus utroligt over 1000,- kr., det kan jeg godt være lidt rystet af.

  • #13   17. apr 2017 Jeg har brugt AutoButler flere gange, og altid med et godt resultat. Der er en blandet skare af værksteder, som byder ind på de opgaver, som man lægger ind.

    Jeg har flere gange valgt et større og mere kendt værksted, selv om de var et par hundrede kroner dyrere end de billigste.
    Indtil videre har jeg ikke haft grund til klage, men kun været rigtig godt tilfreds.

    Jeg sørger for at aftale med værkstedet, at de skal bruge godkendte reservedele, og de må ikke skifte andre dele, end dem som vi har aftalt på forhånd.
    Hvis de støder på dele som skal/bør skiftes, så må de kun gøre dette efter at have taget kontakt til mig, så vi lige kan afstemme vores holdninger. Og ikke mindst aftale, hvad prisen så vil kunne blive.

    Som sagt, så har jeg - ind til videre, i hvert fald - været rigtig godt tilfreds med de opgaver, som jeg har fået løst via AutoButlers værksteder.


  • #14   18. apr 2017 I mange år har jeg brugt quickpot....der ligger en i Birkerød. hvis der mangler noget skaffer de det, ikke altid samme mærke, men magen til, hvis det er større ting bruger jeg et autoriseret værksted. Stemplerne i bogen er ligegode uanset fra mærket. De klarer et årligt sommertjek for en tusse, alt bliver undersøgt.

    https://www.google.dk/?hl=da&gws_rd=cr&ei=skf2WMGAGIbI6ATmoKDgCw#hl=da&q=quickpot+service


  • #15   2. maj 2017 Nå, jeg fik så lige fixet min bil på et tilfredsstillende værksted, dog fik jeg en slutbemærkning om, at min drivaksel ikke havde det så godt, jeg havde også lagt mærke til noget rasleri og tænkte, at det var nok nogen af de løsdele, jeg havde liggende i mit bagerum, men det var det så ikke, det er mit styrtøj, der rasler smiley

    Jeg spurgte så, hvad det ville komme til at koste sådan ca. mellem 4-5.000,- sagde denne mekaniker og mente ikke, at det kunne betale sig, nå tænkte jeg, hvis jeg skulle give den pris ctr en nypris på samme bil, så ville det da være at foretrække, for så kan jeg jo igen køre 2 år for den pris, min bil er faktisk ret velholdt og har ikke kørt 100.000 endnu, så ....

    Men jeg fik også fornemmelsen af, at mekanikeren gerne vil købe min bil, det kan jeg da godt forstå, han ville også kunne sælge den igen, til en god pris.

    Men jeg blev så lige lidt nysgerrig, så nu er jeg ved at indhente en pris på ovennvænte reparation, og indtil videre har jeg igen fået 2 forskellige priser, hvor der er over 1000,- kr forskel, men det dyreste er ca. 2.800,-.

    Der er meget stor forskel på værkstedsregninger skal jeg love for smiley


  • #17   2. maj 2017 Jamen, hvad synes du om prisforskellen, den kan jeg nemlig ikke lide ??

  • #20   2. maj 2017 Jamen, altså, så hvis det skulle være min sidste aften her, så vil jeg bare sige tak for rigtig mange gode timer på I N T E R N Æ Æ Æ T T E T, jeg har hygget mig og grinet, så tårerne triller ..... smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

    Men jeg kan nu heller ikke li, at den rasler, men hvor om alting er, så skal det jo lige begynde at rasle, før man reagerer, enhver mekaniker med respekt for sig selv, ville vel ikke bare sende mig videre, går jeg ud fra.

    Men jeg kan lige prøve at kopiere nogle tilbud, så kan I se smiley


  • #21   2. maj 2017 Nå, det kan jeg desværre ikke kopiere smiley

  • #23   4. maj 2017 Du siger noget, Ron - men da jeg nu hører til de IT-svage smiley - så skal jeg lige have en til at holde mig i hånden først smiley smiley

  • #25   5. maj 2017 Jeg tror det har noget at gøre med, at jeg nok er for selvstændig - og så tror jeg også, at det kræver en grav, at ordne det styrtøj - men ellers går jeg da ud fra, at han elsker mig endnu smiley smiley

    I næste uge kommer min søn hjem, så kan han lige fikse den og rigtigt jeg har 2 GULDKLUMPER smiley smiley smiley


  • #26   9. maj 2017 Nu har jeg besluttet mig og jeg får lavet min bil den 22., kan bare ikke få tid før, jeg har valgt det dyreste tilbud, da det for mig lyder mest rigtigt, altså en drivaksel grener sig ud i 2 forhjul, begge led skal skiftes, har en forestilling om, at når der går en pære, så skiftes begge 2 smiley

  • #28   9. maj 2017 Bliver de søde pusser også udskiftet samtidig??? smiley smiley smiley

  • #30   10. maj 2017 Ja, men hvis jeg nu var lidt mere robust og satte mig ind i det, så kunne det også godt være, jeg kunne finde ud af det, men jeg er ikke fysisk stærk nok til at skrue delene ordentlig sammen, så jeg nøjes med at komme benzin på smiley smiley smiley

  • #32   10. maj 2017 Der så kvinderne også godt ud smiley smiley - selv godmorgen her har det styrtede ned hele natten, så vand mangler vi ikke, jeg ved ikke rigtig, hvad global opvarmning betyder, jeg tror bestemt at denne globale opvarmning er gået uden om Danmark, for jeg sveder bestemt ikke smiley smiley

  • #34   10. maj 2017 Det samme til jer 2 på Solskinsøen smiley smiley smiley

  • #36   11. maj 2017 Donkraft er da unødvendigt i dette tilfælde smiley smiley smiley

Kommentér på:
Autobutler

Annonce