{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forza Motorsport 4
  • #1   13. feb 2011 Release: Q4/2011


    Dvs. til april ??


  • #3   13. feb 2011 efteråret / vinteren 2011... smiley

    ved ikke hvordan du får Q til at være April, men fred være med det... :o)


  • #5   13. feb 2011 glæder mig satme til det kommer... det bliver for vildt... smiley

  • #6   13. feb 2011 Hvor skulle jeg vide det fra smiley

    Men så er der da noget og glæde mig til..især når Turn10 kun bruger 2 år på at lave et nyt spil, hvor imod GT5 brugte 5-6 år på en fiasko


  • #8   13. feb 2011 præcis... smiley

    håber bare ikke de er lige så sløset ved Turn10 som de er ved GT5... og så at de levere til tiden...

    men ja, så når der kommer en GT6, så er FM igang med deres nummer 7... smiley

    det er lidt sjovt at tænke på, den tid det har taget at lave GT5, har det taget Turn10 at lave FM1, FM2 og FM3... og faktisk også cirka halvdelen af FM4... for de er jo næsten færdige... der er jo lavet demo'er (ikke til dødelige mennesker) og gameplay trailere... så kan måske endda være at det udkommer lidt før... smiley


  • #9   13. feb 2011 Løven:
    x-box har lige lanceret deres SLIM model... der kommer IKKE en ny x-box før om minimum 2 år... det vil være super dumt...

    et perfekt tidspunkt at komme med en ny x-box på er om 2 til 3 år... så er SLIM modellen ved at være lidt slidt og folk vil ha noget nyt... så føler folk sig heller ikke snydt som har købt en SLIM da den udkom...

    rent PR mæssigt vil det være MEGET dumt at smide en ny x-box på banen før om minimum 2 år...


  • #11   13. feb 2011 kan jeg sgu godt forstå... smiley selvom der egentlig ikke bliver spillet på min x-box lige pt... (FIFA 11 på PS3 og Black ops tager al tiden:))... så vil jeg ikke af med den, selvom den ikke virker ordentlig, larmer og er blevet rigtig grim...

    den bliver bare gemt bagved fjernsynet og bliver brugt en gang i mellem når damen ikke er hjemme... så bliver der skruet godt op og så kan den enorme V8 motor fra min Camaro Z28 få lov til at larme lidt... smiley dog i skarp konkurrence fra mine Japanske turbo motore og mine tyske BMW M motore... smiley klasse klasse klasse... smiley

    indtil videre ser min garage således ud... (dog er der tilføjet en BMW M3 E36 og en BMW M3 E92... så har alle M3'er... :))
    http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=73072


  • #13   13. feb 2011 skal jeg også... smiley men lige pt skal jeg betale en bøde på 5.500kr ved politiet og skal betale for et nyt kørekort (sådan er det når man glemmer at man kører i virkeligheden:))... og skal på studietur til New York til efteråret, og skulle gerne på ferie i sommerferien, og vil gerne ha en bil igen... smiley det bliver et MEGET dyrt år for mig det her... smiley

  • #14   13. feb 2011 men ja, lydene er helt perfekte... og man kan rent faktisk høre forskel på motorene... selv VTEC motoren kan man høre det karismatiske turbo tøven lyd, selvom den ikke har turbo :o), man kan se at omdrejningnsnålen bevæger sig hurtigere når den ryger over 5.000RPM...

    det spil er bare så virkelighedstro at det er svært at se de har kunne lave en 4'er der er bedre...


  • #15   13. feb 2011 nu hold op... jeg får en trang til at gå hen og tænde for spillet...































    det gør jeg sgu... ses...


  • #18   13. feb 2011 har et godt studiejob ja... smiley tjener cirka 7.000kr ved siden af min SU, min kærestes SU og vores boligstøtte...

    men kørekortet bliver betalt af mine feriepenge... bilen er kun et ønske... studieturen er betalt, men skal bare betale lommepenge... ferie i sommerferien er noget mine forældre betaler, men stadig, lommepenge...

    så pengene er der skam, men vil jo gerne så meget... smiley


  • #19   13. feb 2011 Jeg skal ud at købe en xbox i næste weekend, udelukkende for tdu2 og FM3... smiley

  • #20   13. feb 2011 glæd dig til FM3... AWESOME spil...


    et godt råd, du skal IKKE sælge nogen af de biler du får... IKKE en eneste... fortryder MEGET at jeg har solgt nogle af de biler der koster mange penge, for det er sgu svært at tjene så mange penge igen... de løb der giver godt tager fanme over en time at køre...


  • #21   13. feb 2011 Mikkel P - Derfor man sætter xbox'en til at kører for dig smiley

  • #22   13. feb 2011 men så får man jo kun det halve... det er jeg sgu for nærig til... :o)

  • #23   13. feb 2011 Det halve ? gør du da ikke smiley

    det løb på nurberin ring - Staves

    Der for du 113.000 for at kører selv
    80.000 ved den kører for dig, det kan sagtens gå smiley


  • #24   13. feb 2011 jeg har nu kun oplevet den har snuppet det halve... men jeg kører også med 75% oveni det jeg vinder... smiley eller er det 80%... ?

    men Nürnbergringen vil man sgu selv køre da... smiley


  • #25   13. feb 2011 Har godt nok andet og bruge min tid på end at det bare kører rundt og rundt og rundt og rundt, så hellere lave noget den time, så lige ind og starte den igen smiley

  • #26   13. feb 2011 Nürnbergringen tager kun et par minutter... men nogle af de andre hvor man skal køre op mod 30 runder... det er til at få lange nosser af... smiley

  • #27   13. feb 2011 Det løb tager 1 time, og det har jeg ikke tolmodihed til smiley

    Men har lagt det på hylden til 4'eren kommer..det er sq lidt kedeligt i længden når man har prøvet og full upgrade det hurtige biler..

    Er derimod gået igang med TDU2 som lige pt tager en del tid


  • #28   13. feb 2011 jep, TDU2 er ret fedt... smiley

    dog kan jeg blive ved med at købe nye biler der skal fuldt tunes køre et par ræs med dem, og så skal der nye til... smiley

    men Super Lap days er kun en runde rundt på de lange baner... det eneste tidspunkt jeg har oplevet Nürnbergringen...


  • #29   13. feb 2011 PR mæssigt ville det være en utrolig dum ide at lave en SLIM for derefter at udgive en helt ny konsol... og Turn10 ville nok ikke lave en FM4 til X-box 360 hvis der skulle komme en helt ny konsol året efter...

Kommentér på:
Forza Motorsport 4

Annonce