{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Bulgarien? {{forumTopicSubject}}

hej alle mennsker

gå let med tanken om at rejse 2 uger til bulgarien til sommer. men har ikke værede der før. har kigget på byen, Golden sands med 4 stjernede hotel som hedder Park Hotel Odessos. og gå ikke efter en druk rejse men let af det hele vis i fåstår hehe

nogen som har værede i bulgarien?
hva syntes i om det?
hvad kan i anbefale man prøver der nede?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bulgarien?
  • #1   31. mar 2008 Har været der, er rigitg godt der, samt billigt.
    Men hvis du er i storbyen skal du være forberedt på tiggere samt folk der hele tiden vil sælge noget.
    Ellers er Golden Sand et kanon sted med god strand


  • #2   31. mar 2008 Pas på du ikk blir taget i røven, og pas på dine piger , hvis du har nogle med.
    4 af dem jeg kender der har været dernede er blevet voldtaget ;s
    og folk bliver rullet, og politiet er så ligeglade


  • #3   31. mar 2008 okay lyder super. ja er forberet på tiggere ta 2 gange til tjekkiet om året så er van til det vis man kan sige det sådan hehe...

    hvor længe var du der?
    er der vand scootere man kan leje?


  • #4   31. mar 2008 markus: jeg skal nok passe på dem som en løve han hehe...
    men det er jo sådan i mange lande efter hånden sååh man høre bare ikke om det i medierne.


  • #6   31. mar 2008 man hørte da at der var 17 danske piger der var blevet voldtaget i bulgarien i sommers (:

  • #7   31. mar 2008 Jeg har været der en uge, (kun) men skal helt klart derned igen.
    Man kan leje meget dernede men må melde pas med vand scootere. men tror det næsten. Ellers kan du prøve faldskærm efter en båd


  • #8   31. mar 2008 Men jeg er sikker på det er et fedt sted smiley billigt og det hele, man skal bare ikk falde død stiv om (:

  • #10   31. mar 2008 christian L

    vandscootere skal du nok regne med er der smiley man skal være over 18 for at leje dem (: det vidst det eneste.


  • #11   31. mar 2008 været på sunny beach to gange og vil anbefale diskotek lazur omkring 6000 flok

  • #13   31. mar 2008 markus tjaa hva så med prag og usa fx? folk der passer bare let på sig selv og gå sammen i byen bliver jo ikke voldtaget...
    nååre så ved jeg godt hvaa jeg skal lave de første par dage hehe er der også vandski?

    Camilla. har hørt let om sunny beach liner en bugge plads efterhånden. men stranden skulle være super.. hva med hotellerne lever de op til stjernene?


  • #15   31. mar 2008 Pas på med Vandscootere i udlandet. Det er set før at når der sker noget, at forsikringsselskaber ikke vil gå ind og dække skaden. Tjek det som det første

  • #16   31. mar 2008 camilla: det lyder sku godt hehe. hva hotel bode du på? og hva med maden er det okay eller uhyggieinisk?

    Ulrik W ja man skal vel passe på alt hva man fortager sig med sådan noget. skulle ikke undre mig forsikringerne ikke vis dække en skid. det bare det jo bare en gang organiserede svindel alle de forsikringer som kun tænker på penge som så mange andre ...


  • #18   31. mar 2008 Waaao lyder sku lækkert. hva med regn?

  • #20   31. mar 2008 Ja sunny beach er mega nice. Hotellerne ja der er 5 stjernede og 4 stjernede. Og det er nogle fede hoteller til prisen. Samt poolen er også fine

Kommentér på:
Bulgarien?

Annonce