{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

En forkert bikini {{forumTopicSubject}}

Sådan kan det gå. Der er en grund til, at vi har noget forskelligt tøj at tage på alt efter hvilken lejlighed det er til.

Hvorfor i alverden kan det ikke accepteres, at KUN badetøj er tilladt i svømmehaller og pools, der er meget støv og bakterier i vores tøj, skal de andre badende svømme rundt i det ?? smiley

Det kræver en del, at holde bassiner rene, kemikalier og rensningsanlæg og masser af rengøringstimer, så den bøde er ikke for meget.

Men igen igen føler de sig uretfærdigt behandlet, hvorfor kan vi ikke forstå .... ja, hvorfor kan vi ikke det, hvorfor kan de ikke forstå ...

http://www.dagens.dk/udland/kvinde-faar-regning-paa-3500-kroner-rensning-af-pool-fordi-hun-havde-burkini-paa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En forkert bikini
  • #1   10. aug 2017 Hvor er forskellen mellem en dykkerdragt og en burkini? Der er ingen forskel de dækker lige meget - Problemet er at kvinder ikke er nøgne under afskyldningen som i en svømmehal hvor man kan læse at man nu tilføre mere og mere Clor fordi folk er nogle møgsvin ikke at vaske sig ordentligt inden de går op i svømmehallen.

    Man skal så svømme i nossefedt, pattesved, og stinkende armhuler og sure tæer, ikke mig den del er droppet. Lad bare svinende overtage svømmehallen jeg er fuck'end ligeglad - jeg har da en bruser hjemme og badevand overalt i >Danmark.


  • #3   10. aug 2017 Ronald

    Så kender du ikke min baggrund hvor vi 3 børn måtte dele balje med vand fra en gruekedel - lokum i gården en mor der knokler 12 timer så vi er alene som søskende - jo jeg har prøvet det absolutte fattigdom.

    Men her er der så en stor forskel at vi deler bakterier som søskende eller deler bakterier med fremmede.


  • #5   10. aug 2017 En hættemåge afgift? fra danske fugle foreninger?

    Ikke overraskende for nogle år siden ville man have afgift fra landmænd for deres køer som prutter - nej det er ikke 1 april men sandt.

    https://ing.dk/artikel/landmaend-risikerer-prut-afgift-dyrenes-methanudslip-95334

    Jeg forventer at man stopper en korkprop op i røvhullet på alle levende dyr i Danmark indtil de kan betale for afgiften speciel hundeejere-

    ville være morsomt at alle de møgkøtere fiser af sted uden at kunne prutte.

    Så det er da en naturlig model at alle som er nogle svin betaler - man kunne lave en svinetest hvor svinsk man er.


  • #7   10. aug 2017 Ja, han var en værre charmør - han lignede slet ikke Henrik på nogen måder smiley

  • #9   11. aug 2017 #4 - Claus, ja det er også klamt, men har de ikke specielle badetider. Men der er stor forskel på badetøj, der er egnet og så til store klædningsstykker, de kalder "badetøj", det indeholder mange bakterier, det kan måles.

    Jeg tror ikke, det handler om had, nærmere om regler for at bade og til de andre badende gæsters sikkerhed. Hvorfor de selv trækker pengene fra hendes konto er, fordi hun nægter at betale bøden.


  • #11   11. aug 2017 Hvor er det nogle gode billeder du har og sort/hvid holder sig godt. Jo, jeg kan nu godt se meget Frederik i Frederik og det kunne vores kære Dronning Ingrid også, så vi får en Frederik den "9." endnu engang, det gør skam ikke noget og Mary hun gør det allerede godt og så er hun bare billede smuk oveni, han er heldig ham der charme Frederik med en god fysik smiley

  • #12   13. aug 2017 Der er kun en effektiv måde at begrænse forurening af badevand i vore svømmehaller, det er simpelt ved at forbyde badetøj.
    Det vil også være nemmere at få folk til at vaske sig når først de har taget alt tøjet af.
    Og så er det i øvrigt meget bedre og mere behageligt at bade og svømme nøgen.


  • #13   13. aug 2017 Ja, nogle steder i svømmehaller praktiseres det på bestemte tider - men det går nok ikke div. feriesteder sydpå smiley

Kommentér på:
En forkert bikini

Annonce