{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd og shorts i Marokko ( Marrakech )
  • #1   11. feb 2017 Shorts til lidt under knæet i byer, hvis man skal ind i religiøse steder skal man også have en langærmet overdel samt lange bukser.

    På turist steder kan man godt være mere afslappet påklædt

    Generelt bryder marokkanere sig ikke om nogen som viser for meget hud så man skal tænke sig om hvis man vil tæt på befolkningen.


  • #2   11. feb 2017 Hvad med Allah bukser, de er eddermame smarte smiley smiley smiley

    Gælder det også for mænd med tækkelig påklædning, jeg troede kun det gjaldt kvinder, men ja, husk endelig at tage hensyn til skik og kultur, det gør de jo også, når de kommer til Danmark smiley smiley smiley

    Jeg vil sige smarte shorts til knæene og husk sokker i sandalerne smiley smiley smiley


  • #4   11. feb 2017 Jeg er også ved at give Polysl ret, at shorts ned over knæene er mere passende, der er faktisk mange restriktioner i Nord Afrika, stemningen bliver stram, når påklædningen er "forkert" set med deres sorte øjne smiley

  • #8   11. feb 2017 Nu har jeg rejst meget i Mellemøsten og ikke oplevet et eneste terror angreb, måske jeg bare er heldig - men det burde ikke være en grund til ikke at rejse hvis det ellers via kanaler er sikkert. Du kan også få en granat i hovedet hvis du opholder dig i nærheden af Haifa i Israel - men det betegnes ikke som et usikkert land at rejse til.

  • #9   12. feb 2017 Nordafrika er en antændt bombe, det kan vel ikke overraske nogen - hvor der findes turister, dem kan de jo ikke li, de skal bare med "knoppen" smiley

  • #10   12. feb 2017 Vi kan ikke komme udenom at Mellemøsten bliver mere og mere usikker og det gælder samtlige lande dernede - men det kan vi jo takke alle som har deltaget i krigshandlinger der. Før var det mere internt og nu er der flere og flere udenlandske tropper som er en torn i øjnene på befolkningen fordi de er klanstyret og ikke har en decideret regering som anerkendes.

    Jeg har tidligere rejst i både Libanon, Israel, Ægypten,Tyrkiet (nord), Irak, Iran, Saudi Arabien, Afrika, og mødt en masse dejlige mennesker, men i dag er det farligt for en dansker og det er så kun blevet til Israel på det seneste hvor Shlomi er vores sikkerheds vagt som er ansat i sikkerheds styrkerne(familie)


  • #11   12. feb 2017 Så kan jeg undre mig, hvorfor de strømmer til Danmark, nu hvor de hader os så meget. Men det er jo ikke det, tråden handler om, den handler om mænd og shorts og de her er en god længde til Marrakech smiley



    profilbillede
  • #12   12. feb 2017 Jeg har fundet et par der går til lige under knæet.... smiley

  • #13   13. feb 2017

    profilbillede
  • #14   13. feb 2017 Fister når jeg ser dit profil billede kommer jeg til at tænke på Doodie Man.

    https://www.youtube.com/watch?v=vxMkjAKPuLY smiley


  • #16   13. feb 2017 tja fedte

    hvis du er i Marokko og går uden bukser så kommer du til at se noget du aldrig har set før.


  • #18   13. feb 2017 fedte

    Alle kvinder ser godt ud - de er noget mystiske væsner som er uforståelige.


  • #20   14. feb 2017 God ferie til Fister med eller uden smiley smiley smiley - der er godt nok gang i temperatursvingningerne smiley

  • #21   14. feb 2017 Og en god ferie herfra Fister - Marrakech er et spændende sted at være....

Kommentér på:
Mænd og shorts i Marokko ( Marrakech )

Annonce