{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

Thailand - Men Hvor ? {{forumTopicSubject}}

hej baboom,
Min mor fylder 50 næste år, og har derfor valgt at betale en rejse til Thailand med alt betalt, det eneste hun forlanger er at vi finder et fantastisk sted hvor man kan se og opleve en masse,

derfor skal jeg bruge jeres hjælp.

1. hvilket sted skal jeg vælge, hvis jeg skal undgå ( eller ihvertfald ikke se dem overalt ) ladieboys, luder, det vilde natteliv, gerne et sted hvor både børnefamilier / ældre tager hen
2. skal være afslapning, men stadig en masse ting som man kan se / opleve.
3. vi skal rejse i juli næste år, så sol må der gerne være
4. prisen er ligemeget.
5. hvilket selskab ?
6. skal man vælge pakkerejser, eller fly / hotel / hus / lejlighed hver for sig ?


håber der er nogen venlige mennesker som har en smule fritid til overs og ved lidt om thailand, som vil bidrage til en fantastisk ferie til mig og min familie næste år

på forhånd mange tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thailand - Men Hvor ?
  • Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #1   13. jun 2011 Først skal i finde ud af hvor længe i vil være væk.

    1. Ladyboys kan du aldrig undgå. Grunden til det er at i Thailand ser man ikke med gode øjne på homoseksuelle, og derfor er der ladyboys i stedet.
    2. Hvis det skal være et turist sted kan Phuket bruges. Hvis i ikke vil ha' det vilde natteliv, skal i undgå Patong. Karon Beach er derimod ganske fint som et turist sted. Phuket er fint med oplevelser og du kan sagtens få et indblik i Thai'ernes hverdag, og der er også lidt forskellige barer.
    3. Da i skal rejse i Juli måned, skal i være opmærksom på at det er monsum tid. Hvis man bor på øst siden i Thailand, lægger man ikke så meget mærke til det, men bor man på vest siden med fx, Hua Hin, som ligger i bugten, vil man kunne mærke det. Da Phuket ligger på den anden side af bugten, vil man ikke lægge så meget mærke til. Du kan være heldig at det overhovedet ikke regner , eller også kan du være uheldig at det øsregner i en times tid om dagen. Som regel ved en 5-tiden.
    5. Hvis prisen er ligemeget, så er det bare at vælge hvad i selv synes er rimeligt. Husk på , at det er billigt at bo i Thailand !
    6. Hvis du vil spare penge, kan du sagtens bestille fly og hotel hver for sig. Hvis i derimod ikke er vant til at rejse og føler jer usikre, så er det måske en god idé, hvis i ikke lige kender nogen, at bestille en charter rejse derned. Det koster dog noget mere.

    Hvis du har brug for flere svar, så spørg endelig smiley har trods alt rejst hele Thailand rundt og har boet dernede, så ved da lidt om landet smiley


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #2   13. jun 2011 Rapper - jeg har fundet frem til kuh samui skulle være et fornuftigt sted

    så tror det bliver der omkring smiley

    vi bestiller fly og hotel hver for sig . da vi kan sparer mellem 5 og 10.000 ved at gøre dette


  • Rapper .
    Rapper . Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 151
    #3   13. jun 2011 Koh Samui er ganske glimrende, kommer dog an på hvor lang tid i har tænkt jer at være der ? Alt over 14 dage på Koh Samui er dødsygt .. Så har man set det alt på den ø ..
    Chancen for regn er dog også noget større der ..

    Ta' evt en 4-5 dage i Bangkok og 10 dage på Koh Samui ..


Kommentér på:
Thailand - Men Hvor ?

Annonce