{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Kurt  T
Kurt T
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

thailan. Phuket, FLY REJSE? {{forumTopicSubject}}

hej babomm,

jeg har fået et kanon godt tilbud af en veninde som bor og arbejder i phuket det næste år , har fået et hotel resort, pisse billigt, så mangler kun fly, ! men har søgt nu i godt en time, og de priser jeg finder er sku sindsyge , ! aner ikk li hvad jeg gør galt, men har fået priser på 29000 37000 og det billigste var for 4 personer retur 27000 og for mig gir det 6750, ! jeg ved godt det er langt væk og prisen er helt anderledes en hvis man tog til mallorca, smiley men må da kunne gøres billigere, er li meget om det er fra billund eller københavn eller hamburg, ! så er der en venlig sjæl eller flere der kunne tænke sig at hjælpe,

oplysninger

4 voksne

udrejse 24 juli - kl ligemeget

hjemrejse 7 august - kl ligmeget

så hvis i har brug for meget så sig endelig til

på forhånd tak for hjælpen , !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  thailan. Phuket, FLY REJSE?
  • #1   12. jan 2010 prøv og tjek top tours, de plejer af få det rimelig billigt

    og vil anbefale singapore airlines, det er bar top klasse med brede sæder,ekstra benplads og dit ejet fjernsyn med ny opdateret programmer hverdag


  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #2   12. jan 2010 ja, men det var os de priser jeg fandt, syntes bare det lyder vildt dyrt for pr. person , det jo næsten 27 28000 for bare flyrejsen!

  • #3   12. jan 2010 http://www.flybillet.dk
    Her er det cirka den samme pris.... Så det er åbentbart prisen.


  • d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 101
    #4   12. jan 2010 27000kr er en ganske god pris taget årstiden i betragning,, altid dyrere at købe flybilletter til thailand om vinteren end om sommeren,,,

    plejer også at give i det prisleje når vi tager derned om vinteren, om sommeren ligger ca omkring 18-19000kr for 4 personer..

    har du prøvet supersaver, de kører med gode tilbud fra tyrkish airlines i øjeblikket...


  • d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 101
    #5   12. jan 2010 arg, det er jo også om sommeren i skal rejse, det havde jeg lige overset, undskyld...

    men jo så er det dyrt, har dog lige fundet billetter til 24000 hos finnair,,

    men ellers vent et par mdr, sas og thai airlines plejer normelt at komme med nogle kampagne tilbud til foråret...


  • d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 101
    #6   13. jan 2010 ville nok flyve til og fra bangkok til phuket, koster ikke det helt store..

    fandt billetter til ca 1500 kr tur/retur for 4 voksne..


Kommentér på:
thailan. Phuket, FLY REJSE?

Annonce