{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har nu opnået det modsatte
  • #1   5. maj Brok
    I hele verdens historien har der været krig, især in Europa.
    Hvorfor skulle der nu pludseligt ændres på systemet ?


  • #2   6. maj Ja nemlig, hvorfor ønske fred når vi i disse tider får befolkningstilvæksten stoppet effektiv.

    Biodiversitet handler om livet her på jorden. Biodiversitet er overordnet set et begreb, der favner den brede mangfoldighed af liv i alle jordens naturtyper og

    Så det ser ud som om Frøer og pissemyrer er vigtigere end børn i f.eks Palæstina


    profilbillede
  • #3   6. maj Brok S

    Ja det er helt korrekt - frøer og pissemyrer er langt vigtigere end mennesker som der er alt alt for mange af.
    Vi skal have endnu flere krige hvis vi skal rette op på naturens skævhed hvor der er alt for mange pattedyr af den invasive menneskerace.
    Lad os begynde med at udrydde de lande der ikke kan lade deres naboer være i fred smiley


  • #4   6. maj Her er et godt sted at starte:


    profilbillede
  • #5   6. maj Brok
    Så det ser ud som om Frøer og pissemyrer er vigtigere end børn i f.eks Palæstina


    Som Cody, meget kynisk, men helt korrekt er inde på er dyre livet mere vigtigt end menneskelivet.
    Vi kan ikke overleve uden dyreliv og de dermed nævnte pissemyrer, Men de kan sagtens og i bedste velgående overleve og trives uden mennesker, og dersom Gud ifølge nogen har kreeret liv på kloden må dyrelivet komme første i kapløbet om overlevelse


  • #6   6. maj 1
    Det ligger i menneskes DNA at bekrige hinanden, og derfor har vi altid gjort dette i hele historien!
    Dette gælder både på det private plan og på landene mellem!
    Så det bliver nok aldrig anderledes i fremtiden?


  • #7   6. maj Cody
    Der er alt for mange pattedyr af den invasive menneskerace.


    Dette er så rigtigt, og den oprindelige befolkning i vores verden kunne ikke være mere enig.

    Problemet er, hvor skal de flere 100 millioner af Europeerne in Nord Amerika, Australien osv. så bo ,o)

    Vi fik næsten alt liv udryddet på stedet, (Bison osv) og som du selv er inde på er de mere vigtigt end mennesker.


  • #8   6. maj Polle
    Det ligger i menneskes DNA at bekrige hinanden,


    Dette er jeg bestemt ikke enig ind Polle.
    Mennesker myrder for magt.

    Dyrelivet myrder og kanabaliserer for at sikre overlevelse og dermed balancen i deres område

    Jeg kunne ikke finde lige den interessante artikel om duer i vores verden, men når du kigge dig omkring har hvert due par en område på ca. 500 kvm, og når de få børn må de finde et lignede område, men der lever aldrig 4 duer på matriklen

    Det forholder sig dog anderledes for skovduer
    Nok fordi der ikke findes lyspæler i skoven


  • #9   7. maj Jojo skrev : der lever aldrig 4 duer på matriklen


    Det passer så ikke, vi har 2 duepar i vores have der har reder - max. 10 meter imellem dem !


  • #10   7. maj Haha smiley Å.R
    Er din have 1000 kvm, eller går der 500 kvm til venstre og 500 kvm til højre.
    Eller har jeg bare læst forkert smiley


  • #11   7. maj Å.R
    Jeg skulle alligevel kigge om det jeg skrev er rigtigt, jeg kan ikke finde dette om 500 kvm, men jeg fandt dette.

    ""Duer optræder gerne i flok, men hos de fleste arter yngler parrene adskilt og opretholder territorier. Almindelige elementer i pardannelses- og territorieadfærden er sang, som generelt er meget monoton, jævnfør den velkendte kurren hos de hjemlige arter, samt flyvespil, hvori der ofte indgår iørefaldende vingeklap.""

    Dette med 500 kvm kommer faktisk fra min barndom hvor vi kunne få en skilling for due æg, de blev betragtede som skadelige og larmende.
    Om de er kan jeg ikke sige noget om, de bor her bare, men de er irriterende når du skider på min bil. smiley


  • #12   8. maj #10
    Jojo Jeg har en terrasse på 5 x 10 meter, klods op af terrassen på begge sider har jeg 2 store stedsegrønne træer, og i begge træer er der en duerede - duerne er trygge selvom vi selv eller hunden er derude, de ved godt at hos os gør vi dem ikke noget.
    Til gengæld er naboerne bestemt ikke glade ved duer, men det må de selv om, jeg/vi nyder dem, og lever med, hvad de lukker bagud - det kan jo spules væk smiley


Kommentér på:
Vi har nu opnået det modsatte

Annonce